استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

۲۱ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ب.ظ

خاطره روز کنکور از زبان یک کنکوری


با گذشت چند روز از  برگذار ی کنکور هنوزم از فضای جلسه امتحان خارج نشده ام حالاکه امتحان تمام شده پیش خودم فکر میکنم که اگر ان سوال رو میزدم چی میشد یااگر ان جواب را انتخاب نمیکردم بهتر بود ؟ ولی به هر حال در اصل موضوع تغییری ایجاد نمی کند و من هم سوار این قطار شده ام و باید امیدوار باشم که همراه افرادی که خوش شانس تر هستند در ایستگاه موفقیت پیاده شوم ولی موضوعی که خیلی اهمیت دارد این است که حالا من هم جزء افراد با تجربه شده ام چون در هر کاری علاوه بر کسب دانش و اگاهی کسب تجربه هم دارای ازرش بسیار زیادی است و میتواند در راه  موفقیت کمک کننده باشد .چه بسیار افرادی که علیرغم صرف ساعت ها تلاش و مطالعه و خواندن کتب درسی متاسفانه نتوانستند در کنکور پیروز شوند و از این بابت بسیار سر خورده شدند. ولی باید گفت نکته مهمی که آنها از ان غافل شده‌اند اهمیت داشتن تجربه است  به طوری که بهتر است دانش آموزان قبل از امتحان اصلی تا جای ممکن به تست زدن بپردازند تا در شرایطی شبیه به شرایط جلسه ی امتحان قرار بگیرند هر چند که تحمل استرس و هیجانات فضای امتحان چیز دیگری است.
البته حوزه ی امتحانی نیز باید شرایط استانداری داشته باشد خصوصا در سال های اخیر که با گرمایش هوا مواجه هستیم باید مکانهایی انتخاب شوند که تهویه ی هوای مناسبی داشته باشند تا داوطلبان در هوای خنک و مطبوع امتحان بدهند تا بازده امتحانشان افزایش یابد.

من در کنکور تجربی شرکت کردم که یک دفترچه سوالات عمومی و یک دفترچه سوالات اختصاصی داشت ...وقتی دفترچه‌ها رو دریافت کردم با توکل به خدا و حفظ خونسردی و تمرکز به سوالات که از جوابش مطمئن بودم پاسخ دادم ..البته باید اعتراف کنم که کنکور ازمونی که علاوه بر محک زدن مهارت درسی طوری طراحی شده که دقیقا هرچه مطالعه کرده باشی و تست های بیشتری زده باشی به همون اندازه می توانی به سوالات پاسخ بدی وباید بگم من خیلی نگران بودم که خدایی نکرده نتونم عملکرد خوبی داشته باشم، البته اشتباه می کردم.

با این حال، به نظرم داوطلبین کنکور 97 بهتره از الان به فکر شرکت در کلاسهایی باشن که در کنکور سهم بیشتری داره و مهم تره و میتونن تدریس خصوصی درس های مهم را شروع کنند مانند تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی، تدریس زبان انگلیسی و ...

 ... استفاده کنن. هزینه تدریس خصوصی رو هم میتوون در اینجا ببینن تا در مورد کلاسهای مورد نظرشون بتونن بهتر برنامه ریزی و تصمیم گیری انجام بدن.

برای همه کنکوریهای 97 ارزوی موفقیت میکنم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۸
سامان حسینی

تدریس خصوصی زبان آلمانی، سومین تدریس رایج در میان زبانهایی است که در دنیا آموزش داده می شوند. زبان آلمانی، زبان بیش از ۱۳۰ میلیون از مردم جهان است. در این مقاله به نکاتی درباره این زبان اشاره می‌کنیم

۱. چرا زبان آلمانی برای یادگیری جذاب است؟

زبان آلمانی یکی از زبان های پر طرفدار دنیاست که روز به روز به میزان طرفداران و دنبال کننده های آن اضافه می­شود. علاوه بر مردم کشور آلمان، مردم کشورهای اتریش، سوئیس، لوکزامبورگ و لیختن اشتاین نیز به این زبان صحبت می­کنند. به علت تعاملات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در دنیای امروز و پر رنگ بودن نقش کشور آلمان در این جریانات، داشتن مهارت صحبت به زبان آلمانی، یک مزیت بزرگ برای آینده شغلی و حرفه­ای و البته ارتباطی می باشد. سهم زبان آلمانی در منابع اطلاعاتی معتبر و کارآمد در اینترنت، به عنوان سومین زبان رایج در منابع اینترنتی بسیار حائز اهمیت و غیرقابل انکار است. از نکات جالب درباره اسناد و کتب معتبر، نوشته شدن اولین کتاب چاپی دنیا به زبان آلمانی است.

          تدریس خصوصی زبان آلمانی

2. چه روش­هایی برای آموزش مناسب­تر هستند؟

یادگیری زبان­های خارجی باید با حوصله و  تداوم همراه باشد تا اثربخش باشند. آموزش از طریق یک مدرس آلمانی می­تواند، یک روش موثر و تضمینی برای آموزش باشد. محیط کلاس­های خصوصی این امکان را فراهم می­کند تا یادگیری این زبان در محیطی پویا و با آموزش مستقیم معلم خصوصی بسیار کاربردی تر، عمیق تر و سریع تر پیش برود. در کنار آموزش توسط یگ استاد کاربلد بهتر است، کم کم به دنبال درگیر شدن با این زبان شوید و محیط اطراف خود را تغییر دهید تا چشمانتان با لغات جدید آشنا شود و آنها را بیاموزید. قدرت تاثیرگذاری محیط غیرقابل انکار است، اگر امکان معاشرت با افراد مسلط به این زبان را دارید، این امکان را فراهم کنید و اگر این امکان را ندارید سعی کنید با ابزارهایی مانند کارتهای لغت و تغییر زبان­های دستگاههای شخصیتان  و محیطتان را تا حد امکان به زبان آلمانی نزدیک کنید.

3. استاد سلام چگونه می­تواند به شما کمک کند؟

استاد سلام با داشتن اساتید مجرب در زمینه تدریس خصوصی زبان آلمانی می­تواند این امکان را فراهم کند تا علاقه مندان دوره های زبان آموزی خود را تکمیل نمایند. از نکات قابل توجه زبان آلمانی شباهت 60 درصدی کلمات موجود در آن به زبان انگلیسی است. در نتیجه اگر تدریس زبان انگلیسی داشته اید و از پایه زبان انگلیسی قوی برخوردار باشید، کارتان در یادگیری زبان آلمانی آسانتر است.

به علت محبوبیت و ارزش زمان آلمانی در این روز ها ما هم مدرسین مجرب را در استان های مختلف به شما معرفی می کنیم مانند تدریس خصوصی زبان آلمانی در کرج و آموزش خصوصی زبان آلملنی در اصفهان 

و در آخر در یادگیری زبان های خارجی، صبر و پشتکار نکته بسیار مهمی است. تدام در حضور در کلاسها و دوره ها را فراموش نکنید و خسته نشوید. از اشتباه صحبت کردن در جمع  نهراسید و این نکته را بخاطر بسپارید که هر چقدر بیشتر صحبت کنید به شرایط ایده آل نزدیکتر می­شوید و صحبت در مقابل کسی که تسلط به زبان آلمانی دارد و می­تواند اشتباهات  شما را اصلاح کند، بسیار مفید است.

پس با توجه به نکات گفته شده در بالا، درکنار تدریس خصوصی زبان آلمانی، با توجه به پشتکار و انرژی ای که ما از شما سراغ داریم، ورود شما را به دنیای پر رمز و راز و جذاب آلمانی ها خوشامد می­گوییم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۶
سامان حسینی
يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۱ ب.ظ

یک روز ِ ویژه برای کودکان و نوجوانان

دو سال پیش و طبق اعلام شورای عالی فرهنگی و با پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی، روز ۱۸ تیر به عنوان روز رسمی ادبیات کودک و نوجوان در کشور اعلام شد.

این روز مقارن با درگذشت مهدی آذر یزدی، نویسنده ی خوبِ کتابهای مخصوص کودکان بود. نامگذاری این روز فرصتی است برای پرداختن به ادبیات در حوزه ی کودک و نوجوان. فرصتی که هنوز به یک ظدفیت ملی تبدیل نشده است.

انس کودکان با کتاب، تضمینی بر استحکام تربیت و فرهیختگی نسل آینده است. اگر کودکی کردن را به عنوان یک بُعد از زندگی طبیعی انسان، به رسمیت بشناسیم، زندگی غنی تری خواهیم داشت و بهتر هم خواهیم توانست در برابر کودکان رفتار و عکس العمل درست تری داشته باشیم.

همانطور که فرزندمان را در دوره های محاسبات ذهنی ۸ تا ۱۲ سال ثبت نام می کنید یا دوست داریم فرزندمان در کلاسهای ورزشی مثل دوره های ژیمناستیک مبتدی و پیشرفته شرکت کند و یا مثل اکثر بچه های این سن و سال به دوره ی زبان انگلیسی ویژه ی کودکان برود، به همان اندازه برای شناساندن ادبیات غنی ایران به فرزندمان سرمایه گذاری کرده و وقت بگذاریم.

برای ارتقای جایگاه کتاب و ادبیات در بین کودکان و نوجوانان، باید با پرهیز از سفارشی نویسی، دور شدن از چاپ کتابهای بازاری و کم ارزش از نظر فرهنگی و با بهره گیری از عنصر خلاقیت، ادبیات را در سطح بالایی از کیفیت در دسترس این قشر تشنه ی یادگیری قرار داد. 

کودکان از سن ۱۰ سال به بالا درگیر داستانهای واقعی می شوند و نیاز به ادبات واقع گرا دارند. ضمن اینکه در تشخیص دنیای پیرامون خود، محدودیت های خاص خود را دارند، دوست دارند در مسیر پر رمز و راز جهانی سرشار از تخیل و شگفتی گام بردارند.

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی، ضمن تبریک روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، با برگزاری دوره هایی متناسب با کودک و نوجوان شما، مثل دوره های خوشنویسی ویژه کودک و نوجوان و نقاشی خلاق ویژه ی کودکان، تدریس زبان انگلیسی و تدریس خصوصی زبان آلمانی و تدریس خصوصی زبان فرانسه ویژه کودکان فرصت خوبی را برای گذراندن ایام تابستان در اختیار شما و فرزند دلبندتان قرار می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۳:۲۱
سامان حسینی
يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۹ ب.ظ

معلمی که پس از مرگش هم، هنرجو دارد!

عباس کیا رستمی کارگردان، فیلمنامه نویس، تدوینگر، عکاس، تهیه کننده، گرافیست و کارگردان هنری بین المللی، همچنین شاعر و نقاشی ایرانی بود. او در سینمای جهان، فردی تاثیر گذار به شمار می آید.

در جشنواره های جهانی کن، ونیز و لوکارنو جایزه های ارزشمندی را برای وطنش به ارمغان آورد. نشان شوالیه ی فرهنگ و ادب فرانسه و نشان افتخار دولت ژاپن نیز بر سینه اش درخشید.

این معلم و هنرمند بزرگ، بیش از ۴۰ فیلم سینمایی، کوتاه و مستند ساخته است. از مهم ترین کارهایش می توان به کلوز آپ، خانه ی دوست کجاست؟ طعم گیلاس و باد ما را خواهد برد اشاره کرد. دو فیلم کپی برابر اصل و مثل یک عاشق را نیز در خارج از ایران ساخت تا نشان دهد مرزها برایش تعیین کننده نیستند.

عباس کیا رستمی، ۴ دوره در جشنواره ی بین المللی کن بعنوان داور حضور داشت و از این جهت در بین هنرمندان ایرانی، پیشتاز است.

عباس کیا رستمی هنوز پس از مرگش هنرجویانی دارد که در نبود استاد و با دیدن هنرمندی هایش، در کلاسهای تدریس فیلمسازی، تدریس تدوین، تدریس عکاسی و آموزش کارگردانی می نشینند و هنرمندی اشان را مدیون استاد بزرگشان هستند.

۱۴ تیرماه، سالروز خاموشی معلمی است که پس از مرگش هم درس هنرمندی می دهد.

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی و دوره آموزشی با برگزاری دوره های فیلمسازی، تدریس خصوصی عکاسی، آموزش تدوین و دوره های کارگردانی، دین خود را به این مرد بزرگ ادا می کند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۳:۱۹
سامان حسینی

دو سه سال پیش بود برادرم گفت یک برنامه اقتصادی شبکه ۱ داره که شبیه برنامه ۹۰ میمونه ولی به جای فوتبال همش از اقتصاد میگه ....
چون هیچی یادش نبود که کی پخش میشه، با پرس و جو فهمیدم اسم برنامه پایش هستش و چند هفته گذشت تا تونستم پیدا کنم دقیقا کی پخش میشه، خیلی خیلی کم ممکنه برسم که تلویزیون ببینم و ترجیح میدم خودم انتخاب کنم چی دوست دارم ببینم، خلاصه اولین یکشنبه شبی که برنامه پایش را دیدم آقای حیدری مجری بودند و برنامه چالشی و جذابی بود، معمولا من وقتی یک کاری را دوست دارم از همه ابعاد بهش علاقه مند میشم و کل هفته برام جذاب بود که یکشنبه شب حواسم باشه و پایش را از دست ندهم، هر هفته یکشنبه شب ها اینستاگرام پایش جلوم باز بود و با دقت به نظرهای مردم (که همیشه برام جذابه) این برنامه را دوجانبه هم از اینستاش و هم پا به پای برنامه زنده دنبالش میکردم و بارها با خودم پرسش و پاسخ هایی را که ممکنه از من بپرسند و من جواب بدم را تو تخیلاتم میچیدم، میگن برای خیالپردازی باید دقیق بری جلو، باید به همه جزئیات دقت کرد، برای خودم میچیدم که کیا هستن، قبلش چی می بینم، با همسرم سوار ماشینیم و دیر وقت شب اونجا هستیم در برنامه زنده ، البته بعضی وقتها هم تو ماشین پشت فرمون به مجری پایش جوابمیدادم، این دوران با یک اتفاق تو برنامه پایش رو به سمت نامعلومی رفت! آخه مجری اصلی برنامه که اوایل آقای حیدری و آقای اسفندیاری بودند تغییر کرد و شد یک آقای دیگه....
جذابیتی نداشت دیگه برام همه پستهای اینستا و مردم هم با من هم نظر بودند که مجری عوض شده و دیگه برنامه کشش لازم را نداره
دیگه واقعادلیلی نداشت که منتظر بمونم تا پایش شروع بشه دیگه پایش اون پایش قدیم نبود!
بعد ازمدتی بچه های همکارم گفتند مجری اصلی آقای کیا داوود اسفندیاری برگشته و با علاقه باز شدم همون بیننده پروپاقرص پایش

فقط مشکل جدید این بود که به هر دلیلی ساعت برنامه دیرتر میشد، گاهی هم به دلایل مختلف برنامه پخش نمیشد.دلسوزی عوامل برنامه برای راه اندازی کسب و کار را میشه به راحتی حس کرد، یک سری قاب رنگی؛ میخواهیم کار کنیم، میخواهیمتولید کنیم و در نهایت در یک قاب قرمز: چوب لای چرخمان نگذارید....
بسیار این عبارات را دوست دارم و با همه وجودم حسشون می کنم، وقتی میرم یک اداره دولتی یک کم اوضاع هیجانی کار عوض میشه، دلم میخواد زمان بگذره و کارم زود انجام بشه، زمان میگذره ولی کار انجام نمیشه. خلاصه در ادارات کلی مشکلات هست که باید واقعا برای پرش از مانع و شکستن موانع خودت را آماده کنی و کاش واقعایک کم این کارها آسون تر بشه

یک مجله پنجره خلاقیت هم بود که میخوندم و مرتب به خودم و تواناییهام فکر میکردم که الان اصلا نمیخوام این بحث را باز کنم فقط میخوام بگم تخیل دیدن خودم تو برنامه پایش و شنیدن صدای خودم در رادیو و مصاحبه با مجلات وسوسه ذهنیم بود و لازمش این بود که استادسلام خیلی موفق باشه، باید استادها از کسب و کار تدریس با استادسلام راضی باشند پس باید خیلی تلاش کنیم و واقعاهم تلاش می کنیم سه تا جمله را هی تکرار می کنم که

۱-کار نیکو کردن از پر کردن است
۲-دست از طلب ندارم، تا کام من برآید
۳-اگه بایستی هیچ نقدی روت نیست و کسی کاری به کارت نداره ولی وقتی حرکت میکنی هر کسی یک نظری و نقدی داره که من هم میشنوم تا حدی که خیلی از تلفنها را خودم جواب میدم تا بشنوم

خلاصه خیالپردازی من جواب داده، به هر طریقی که اونش خیلی مهم نیست اما رفتم پایش و اینم یک آرزو بود که رسیدن بهش برام خیلی زیاد شیرینی داشت.
در کنار تلاش ها، خیالپردازی کنید حتما بهش میرسین
ما اینجا تو استاد سلام برای رسیدن استاد و شاگرد به تدریس خصوصی درست و مورد اطمینان برای موارد زیر بیشترین همت را به کار گرفتیم:
تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی فتوشاپ، تدریس خصوصی زیست شناسی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۶
سامان حسینی

" ن  والقلم و ما یسطرون "

وقتی خداوند در کلام آسمانی اش به قلم و آنچه می نویسد، قسم می خورد، اهمیت و حرمت قلمی که در دست ماست، به روشنی آشکار می شود.

قلم، زبان دوم بشر است. جایی که زبان کم می آورد، قلم به راه می افتد و شگفتی می آفریند. بیان کننده ی احساس و اندیشه ی انسان است.

هر گونه رشد، پیشرفت و معرفت، ریشه در قلم دارد. تمدنها با نوشتن ماندگار شده اند و واقعیت ها با نوشتن آشکار شده اند. در واقع قلم یک معجزه بوده و هست!

در ابتدای قرن بیستم، همگان می دانستند که قلم و کاغذ از ابزارهای مهم و موثر ذخیره ی اطلاعات هستند. اما باظهور رایانه و رشد سریع اطلاعات، رقیبان جدی برای قلم و کاغذ بوجود آمد. البته این تغییر در ظاهر قلم ها و نوشته ها، چیزی از ارزش قلم و صاحب آن نمی کاهد، بلکه به دلیل انتقال سریع نوشته ها، وظیفه ی قلم و مسئولیت صاحب قلم چندین برابر می شود.

از مزیت هایی که قلم ها دارند، باقی ماندن مکتوبات است. از قدیم گفته شده که " کمرنگ ترین جوهرها از قوی ترین حافظه ها ماندگارترند "

یادتان باشد اگر به کلاس کنکور می روید، نکات مهم کلاس تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی فیزیک، و تدریس خصوصی شیمی و تدریس زبان انگلیسی را حتماً یادداشت کنید تا بتوانید با اطمینان بیشتری به آنها رجوع کنید.

حرف و سخن معمولاً دقیق نیستند و گاهی در انتقال معنی در قالب کلمه و سخن، ممکن است تغییراتی اتفاق بیافتد. گرچه نوشته ها هم ممکن است در طول زمان تحریف شوند، اما اعتماد به نوشته بیش از کلام است.

برای یک دانش آموز فرقی که در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی باشد یا در خانه، سوالاتی  را که در کلاس تدریس خصوصی زبان آلمانی داده شده حل کند. در هر حال قلم به همراه کاغذ از عناصر مهم انتقال و ثبت دانش هستند. همانطور که گفتیم، حتی باظهور رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و آن لاین، قلم در کنار صفحه کلید کامپیوترها، مشغول ثبت اطلاعات هستند. دانش آموزی که در کلاس آن لاین شیمی حاضر است، قلم و کاغذ نیز آماده دارد، چرا که می داند محتوای کامپیوترها بیش از نوشته ها در معرض خطر و نابودی اند.

استاد سلام، مجری برگزاری کلاس حضوری و کلاس مجازی  روز ۱۴ تیر ماه، روز قلم را به شما دانش آموزان عزیز و معلمان فرهیخته ی قلم به دست، تبریک می گوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۴
سامان حسینی
چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳ ب.ظ

آیا درباره ی هزینه ی تدریس خصوصی چیزی می دانید؟

یکی از معدود دغدغه هایی که استادان و دانش آموزان دارند، هزینه های تدریس خصوصی است. این موضوع که این هزینه چقدر است؟ چه قانونی این هزینه را مشخص می کند؟ با گذشت هر سال چه مقدار بر هزینه  تدریس خصوصی اضافه می شود؟ و بسیاری سوال دیگر که ما را بر آن داشت با پاسخ به این سوالات از نگرانی شما کم کنیم.


واقعیت ماجرا این است که وظیفه ی قیمت گذاری بر کالا یا خدمات را صنف مربوط به آن کالا یا خدمات به عهده دارد. از آنجا که شغل تدریس خصوصی، صنفی ندارد، لذا قانونگذاری نیست تا بر نرخ و هزینه تدریس خصوصی نظارت کند و قیمت گذاری دقیقی انجام دهد.

سابقه استاد

اما همیشه یک خط کش فرضی وجود دارد تا از هرج و مرج در این ماجرا جلوگیری کند. در داستان تدریس خصوصی و جلساتی که بین دانش آموز و معلم برگزار می شود، هزینه بستگی به سابقه و تجربه ی استاد دارد. مطمئناً استاد برای تدریس درس فیزیک، اگر دانشجو باشد و سابقه ی کمتری داشته باشد، هزینه ی کمتری از شما بابت یک ساعت تدریس خصوصی فیزیک دریافت خواهد کرد تا یک استاد با پانزده سال سابقه ی تدریس.

ماهیت درس

اگر به هزینه  تدریس خصوصی به صورت درس محور هم نگاه کنیم، مثلاً هزینه ی درس ادبیات فارسی کمتر از هزینه ی  حسابان خواهد بود. همینطور هزینه ی تدریس دروس دوره ی پیش دانشگاهی با دروس دبیرستان متفاوت است. هر چه درس مهم تر و کاربردی تر باشد، هزینه  نیز بیشتر خواهد بود.

یا به عنوان مثال به نظر شما دور از انصاف نیست که هزینه ی  یک جلسه آیلتس، با هزینه ی یک جلسه ریاضی ابتدایی یکی باشد! 

پس می بینید که در تعیین قیمت و هزینه، متغیر های زیادی تعیین کننده هستند‌. درست است که در این زمینه هیچ قانونی وجود ندارد، اما با اطمینان به شما می گوییم که اصلاً نگران نباشید. اولاً بدانید که در تعیین این نرخ و هزینه، توافق شما و معلم خصوصی شما بسیار مهم است. دوم اینکه با خط کشی که در این مقاله در اختیار شما گذاشتیم به راحتی می توانید درست و نادرست را تشخیص دهید.

در آخر اینکه استاد سلام در هر قیمت و با هر سابقه ای که مورد نظر شما باشد، برای شما استاد معرفی می کند و هزینه تدریس تمام دروس را در صفحه زیر کامل پوشش داده است:

هزینه تدریس خصوصی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۳
سامان حسینی
چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲ ب.ظ

فراموش نکنید که باید فراموش کنید!

یکی از نعمت های خوبی که باید همیشه شکرگزارش باشیم، نعمت فراموشیه.

خیلی خوبه که توی عصر شلوغ پلوغی و هیاهوی ماشین و صنعت، گاهی به فکر خودمون ( خودِ واقعی مون ) باشیم. 

با مرور خاطرات بد، شکست ها و تجربه های تلخ، چیزی جز سکون و خمودگی نصیبمون نمیشه. خیلی از اتفاقای ناجور زندگی رو اگر فراموش نکنیم، به مرور جای لذتِ روزها و اتفاقای خوب رو می گیرن.

دوم جولای هرسال، روز فراموش کردنه. بیایین بعضی چیزا رو فراموش کنیم. فراموش کنیم با کسی قهریم یا از کسی دلخوریم. فراموش کنیم گذشته با ما چیکار کرده و هر وقت غصه دار گذشته هستیم، هدف گذاری جدید کنیم و دوباره یا علی بگیم. یاد بگیرید که گذشته یعنی گذشته.

اما اگر به کسی بدهکاریم، هیچوقت فراموش نکنیم. اگر قولی دادیم، هرگز فراموش نکنیم. حتی یادمون باشه که مطالب مهم درسی رو فراموش نکنیم. اسم معلم تدریس خصوصی کنکورمون رو فراموش نکنیم تا بعد از اعلام نتایج کنکور، ازش تشکر کنیم.

در نهایت یادتون باشه که استاد سلام مرجع تدریس خصوصی در هر زمینه ای تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصی زبان آلمانی در هر زمینه ای که شما به آموزش نیاز دارین، همراه شماست و فراموشتون نمی کنه.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۲
سامان حسینی
چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱ ب.ظ

کیمیای نقره ای، کیمیای طلایی

بعضی اتفاقات رو باید داد زد. بلند بلند هم باید داد زد.

قهرمانی، پهلوانی، افتخارآفرینی و اصلاً کیمیا شدن رو باید داد زد. همه باید بدانند که با تمام محدودیت ها و فشارها، با همه ی سختی ها و دردها، میشود برنز گرفت و مثل طلا درخشید. می شود نایب قهرمان شد و بر سکوی طلای قلبهای مردم سرزمینت بایستی.

کیمیا علیزاده، دختر قهرمانِ ایرانی، با کسب مدال نقره ای رقابت های جهانی، به همه ثابت کرد که هیچ مانعی نیست که قابل عبور نباشد و در هر زمان، تمرکز بر هدف و مقاومت در راه رسیدن به موفقیت می تواند نتیجه ی طلایی بدهد.

کیمیا، این فرمول را در میدان های ورزشی اثبات کرد. من و تو می توانیم در ماراتنِ آمادگی برای کنکور و موفق شدن در راهِ علم و تحصیل دانش خودمان را محک بزنیم.

آیا از این شیرزنِ جوان ایرانی، درس پشتکار و تلاش را خواهیم گرفت؟ یا هنوز بهانه ی کمبودها، محدودیت ها و خستگی ها را می گیریم؟

مطمئن باشید، طعم موفقیت پس از تحمل درد و سختی، بسیار شیرین تر خواهد بود. تلاش و پشتکار، شاه کلید موفقیت است. چه در ورزش و مبارزه و چه در امتحانات مدرسه و کنکور دانشگاه. 

کیمیا علیزاده، بهترین معلم برای تدریس مقاومت و شجاعت به جوانان ایران است.

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی ضمن تبریک کسب مدال زیبای مسابقات جهانی به دختر دوست داشتنی ورزشِ ایران زمین، پیغام جوانان هموطن را نیز به کیمیا اعلام میکند: کیمیا جان، مدال نقره ای تو، بیشتر از همه ی مدالها به دلمون نشست و انصافاً چسبید. ممنون

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۱
سامان حسینی
شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ب.ظ

چگونه یک زبان جدید یاد بگیریم (قسمت دوم)

یادگیری یک زبان جدید همان‌قدر که جذاب است می‌تواند سخت باشد. در این بخش و بخش قیلی  ما به شما تکنیک‌های خاصی را یاد می‌دهیم که شما قادر خواهید بود هر زبانی را فرابگیرید. در حقیقت هیچ راه جادویی وجود ندارد بلکه فقط با سخت تمرین کردن باعث مسلط شدن شما به یک زبان می‌شود . استاد سلام نیز در این راه در کنار شما عزیزان است تا با کمکی هرچند کوچک در یادگیری شما با برگزاری کلاس‌ آنلاین  تمام دروس تدریس خصوصی داشته باشد.


  1. گوش کنید
    شروع به گوش کردن زبان جدیدی که می‌خواهید یاد بگیرید بکنید این کار را با می‌توانید با دیدن فیلم ، برنامه‌های تلویزیونی و موسیقی انجام دهید این روش کمک می‌کند تا شما کلمات را به خاطر بسپارید و تلاش کنید برای یادگیری آن‌ها البته تنها گوش کردن کافی نمی‌باشد شما نیاز دارید کلمات را تکرار کنید و با خودتان صحبت کنید. فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را بدون زیرنویس تماشا کنید. همچنین شما می‌توانید در هر زمانی موسیقی را گوش دهید سعی کنید در حین گوش کردن به کلمات  نیز دقت کنید، بهتر است برای شروع موسیقی کلاسیک را انتخاب کنید.
  2. خواندن
    شروع به خواندن کتاب کنید. این کار را با کتاب‌های ساده شروع کنید و در حین مطالعه از کتاب فرهنگ لغت استفاده نکنید سعی کنید این کار مانند پازلی باشد که خود را به چالش می‌کشید و آن را حل می‌کنید. از کتاب‌های کودکان شروع کنید زیرا این کتاب‌ها معمولاً برای آموختن زبان به کودکان می‌باشد و ساده‌تر نیز می‌باشد . این کار باعث می‌شود شروع آسانی داشته باشید و نیز خواندن باعث می‌شود شما کلمات را به خاطر بسپارید و نیز یک شروع آسان باعث جذابیت مطالعه می‌شود.
    کتاب‌هایی را پیدا کنید که از خواندن آن‌ها لذت میبرید زیرا ارتباط برقرار کردن با کلمات باعث می‌شود بهتر فرابگیرید همچنین سعی کنید  مجله و روزنامه‌های عمومی را بخوانید ، یک موضوع موردعلاقه انتخاب کنید و  به خواندن آن شروع کنید. مجله‌ها روش‌های خوبی برای یادگیری اصطلاحات می‌باشد. در حقیقت مجله و روزنامه باعث می‌شود شما انواع گوناگونی موضوع و کلمات مرتبط با آن را فرابگیرید.
  3. صحبت کردن
     سعی کنید شروع به صحبت کردن با کسی کنید که زبان جدیدی که شما می‌آمیزد، زبان مادری آن می‌باشد مثلا زبان انگلیسی. اگر شما شروع به  صحبت کردن نکنید شما به‌خوبی زبان جدید را فرا نخواهید گرفت و آن را به آسانی به حافظه نمی‌توانید بسپارید.می‌توانید از فنّاوری‌های مثلSKYPE  برای صحبت کردن استفاده کنید یا به کلاس‌هایی که برگزار می‌شود بروید. کلاس‌های آنلاین تدریس زبان انگلیسی نیز می‌تواند کمک کند تا شما استاد خود به‌صورت آنلاین صحبت کنید.
  4. تمرین کنید
    در ملأعام شروع به صحبت کنید این کار باعث بهبود مهارت شما می‌شود. همچنین اجازه دهید دیگران اشتباهات شما را در تلفظ و غیر تصحیح کنند. از این کار خجالت نکشید . هیچ‌کس همه‌چیز را نمی‌داند . انتقاد همیشه  سازنده می‌باشد. تمرین باعث پیشرفت بسیار زیاد شما می‌شود.


استاد سلام با برگزاری دوره، کلاس های حضوری و کلاس های آنلاین در یادگیری زبان های مختلف مانند تدریس زبان انگلیسی یا تدریس خصوصی زبان آلمانی در کنار شماست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۴
سامان حسینی