استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۱ ب.ظ

یک روز ِ ویژه برای کودکان و نوجوانان

دو سال پیش و طبق اعلام شورای عالی فرهنگی و با پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی، روز ۱۸ تیر به عنوان روز رسمی ادبیات کودک و نوجوان در کشور اعلام شد.

این روز مقارن با درگذشت مهدی آذر یزدی، نویسنده ی خوبِ کتابهای مخصوص کودکان بود. نامگذاری این روز فرصتی است برای پرداختن به ادبیات در حوزه ی کودک و نوجوان. فرصتی که هنوز به یک ظدفیت ملی تبدیل نشده است.

انس کودکان با کتاب، تضمینی بر استحکام تربیت و فرهیختگی نسل آینده است. اگر کودکی کردن را به عنوان یک بُعد از زندگی طبیعی انسان، به رسمیت بشناسیم، زندگی غنی تری خواهیم داشت و بهتر هم خواهیم توانست در برابر کودکان رفتار و عکس العمل درست تری داشته باشیم.

همانطور که فرزندمان را در دوره های محاسبات ذهنی ۸ تا ۱۲ سال ثبت نام می کنید یا دوست داریم فرزندمان در کلاسهای ورزشی مثل دوره های ژیمناستیک مبتدی و پیشرفته شرکت کند و یا مثل اکثر بچه های این سن و سال به دوره ی زبان انگلیسی ویژه ی کودکان برود، به همان اندازه برای شناساندن ادبیات غنی ایران به فرزندمان سرمایه گذاری کرده و وقت بگذاریم.

برای ارتقای جایگاه کتاب و ادبیات در بین کودکان و نوجوانان، باید با پرهیز از سفارشی نویسی، دور شدن از چاپ کتابهای بازاری و کم ارزش از نظر فرهنگی و با بهره گیری از عنصر خلاقیت، ادبیات را در سطح بالایی از کیفیت در دسترس این قشر تشنه ی یادگیری قرار داد. 

کودکان از سن ۱۰ سال به بالا درگیر داستانهای واقعی می شوند و نیاز به ادبات واقع گرا دارند. ضمن اینکه در تشخیص دنیای پیرامون خود، محدودیت های خاص خود را دارند، دوست دارند در مسیر پر رمز و راز جهانی سرشار از تخیل و شگفتی گام بردارند.

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی، ضمن تبریک روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، با برگزاری دوره هایی متناسب با کودک و نوجوان شما، مثل دوره های خوشنویسی ویژه کودک و نوجوان و نقاشی خلاق ویژه ی کودکان، تدریس زبان انگلیسی و تدریس خصوصی زبان آلمانی و تدریس خصوصی زبان فرانسه ویژه کودکان فرصت خوبی را برای گذراندن ایام تابستان در اختیار شما و فرزند دلبندتان قرار می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی