استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

اجاره کلاس مجازی برای جلوگیری از اتلاف وقت

ما معمولا برای استفاده از امکانات جدید حالت تدافعی میگیریم و مبارزه می کنیم، اما اینبار صبر کنید و امتحان کنید، برنامه ای آماده شده برای آموزش از راه دور که همین حالا روز سرور های ایرانی هم مستقر هستش و با اینترنت ایرانی هم سازگاری دارد، چرا زمان را در ترافیک هدر دهیم ؟

زمان زیادی هستش که در استاد سلام برای گیدا کردن استادهای راه نزدیک برای شما با امکانات خوب بانک بزرگی از بهترین استاد ها جمع آوری کردیم و تا کنون که چند روزی هستش از تولد استاد سلام می گذره داریم از مرز 7 هزار استاد هم رد می شویم

همیشه پیشنهاد ما این هست به هر هنرجو و دانش آموزی و دانش جویی که بگرد استاد نزدیک به خودت را پیدا کن ، تا کمتر لازم باشه ماها به شخصه اعم از استاد و دانشجو بابت اتلاف وقت هزینه صرف کنیم، مثلا شما برای تدریس خصوصی آیلتس (تدریس آیلتس)، یا تدریس خصوصی تافل باید از آموزه های استادت تکنیک یاد بگیری و از استاد برای ماهر شدن برای آزمون آیلتس مشاوره ای برای تکنیکال شدن دریافت کنی یعنی بخش درست تدریس خصوصی آیلتس این هستش، اما برای همین مشاوره گاهی خیلی از شما ها یا باید هزینه های زیادی به استاد پرداخت کنید تا ایشان با ماشین شخصی خودش یا با آژانس بیان منزل شما یا محل کار شما و دوباره همین زمان را برگردند، چقدر زمان هدر رفت، حالا تصور کنید شما بتونید صدای این استاد را بشنوید، ایشان را ببینید، مواردی را که لازم است ایشان برای شما یادداشت کند را هم ببینید، در کامپیوتر خود ایشان اینها کافیست ؟

شما هم می توانید در همان زمان با ایشان صحبت کنید، اگر لازم باشد ایشان می توانند فایل برای شما ارسال کنند و یا نوشته ای را برای شما بنویسیند تا املا آن کلمه را به فارسی یا انگلیسی خوب ببینید و همینطور بالاتر اینکه مثلا اگر نرم افزار گرافیکی تدریس می کنند استادمی تواند فایلی که که شما در تدریس خصوصی فتوشاپ درست کرده اید در کامپیوتر شما ویرایش کند ! استاد شما آنجا کنار شماست ؟ خیر .... 

شما با نرم افزار کلاس مجازی ما با استاد می توانید به همین شکل با همه راههای رتباطی آموزش ببینید! دیگر چه لزومی دارد به رفت و آمد ؟ ! 

 

تکنولوژی را به خدمت بگیرید می توانید هزینه های رفت و آمد خودتان و یا استاد را هم از هزینه آموزش کم کنید و فقط ساعتی 3 هزار تومان بابت تدریس هزینه کنید.

می شود با اجاره کلاس مجازی از هر شهری به هر شهری تدریس خصوصی را پیش برد، اجاره کلاس مجازی با احترام به حق تدریس خصوصی خانمها شروع شد، تا خانمها بتوانند از راه دور هم آموزش ببینند.

اجاره کلاس مجازی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۵
سامان حسینی

عبارت استارت آپ ویکند را شاید شنیده باشید : آخر هفته ای با طعم کسب و کار و پرورش ایده ای برای تجارت و ارزش آفرینی روز 19 شهریور هم اولین استارآپ ویکند جوانان بود که من توانستم فقط در افتتاحیه آن کنار بچه های دوست داشتنی که شرکت کنندگان بودند باشم و کمی برایتان تعریف کنم

اینروز ها در خیلی مراکز رشد و ارزش آفرینی و پرورش استعداد ها مرتب از اولین ها سخن گفته می شود و باید پیگیر ادامه راه هم بود، که این راهها با این سرگذشت خوب در اولین دور باید ادامه دار شود، اصل مهم برای برگزار کننده، یک شروع خوب، ایجاد و ادامه راه است، افتتاحیه استارت آپ ویکند جوانان در دانشگاه امیر کبیر برگزار شد

سخنرانان آن، چند تن از آقایان جوان موفق بودند و شرکت کنندگان دانش آموزانی از تهران و شهرهای دیگر از سن 15 تا 22 سال و این بازه سنی حال و هوای جالبی به برنامه داده بود، بچه های مشتاق برای انجام کارهایی بزرگ، باید شکل آموزش ها کم کم تغییر کند، باید با رسانه های آنها آموزشهای جذاب داده شود، آنقدر جذاب که سراغ بازیهای خارجی نروند، نمی خواهد انتطار داشته باشیم تا دولت حتما برای کودکان ما کاری بکند، شما خودتان هم باید دست به کار شوید برای تدریس خصوصی برایش کلاس مجازی بگیرید، معلم خصوصی زبان استخدام کنید تا او را با دنیای خارج هم آشنا کند، تدریس خصوصی آیلتس برای او مهیا کنید، آموزشهای آنلاین برایش بگیرید همه اینها احتیاج به پول ندارد! خیلی از مراکز و دانشگاهها در سراسر دنیا هستند که با ابزارهای جدید آموزشهای آنلاین و رایگان دارند.

اینروزها مرتب می شنوم که کارگاه آموزشی خلاقیت برای کودکان 3 الی 7 سال با آموزشی موسیقایی و زبان و نقاشی و خلاقیت در حال شکل گیری هستند و کودکان در این آموزشها شرکت می کنند، وقتی در کودکی، به این شکل آموزش داده شود باید برای بزرگسالی فکری به جز کتاب و حفظیات کرد، نسلی جدید در راه است آماده یادگیری با فنونی جدید، استارت آپ ویکند جوانان ایرادهایی هم داشت اما نکته مهم این بود که شور و حال جوانی و نوجوانی را با کار توام کرده بود، در همه سخنرانیهایی که شد مثلا آقای آرش برهمند توضیح دادند که خیلی عوامل که برای موفقیت یک کار در ذهن کارآفرینان نقش می بندد به تنهایی نمی تواند تضمین موفقیت باشد حتی معیار هایی چون سرمایه اولیه، تیم بزرگ و خوب (در استاد سلام ما تیم بزرگ تدریس خصوصی را با شما استادها آرام آرام ایجاد کردیم)، فضای مناسب و خیلی از عواملی که نام بردند، اما من دلم میخواست ایشان این مسئله را خاطر نشان می کردند که پیگیری برای هر کاری و ایده ای لازم است، برای موفقیت در هر راهی باید پیگیر بود باید مصر باشید و روی راه خود با اعتماد قدمهای محکم بر دارید، ایشان گفتند که حتی ایده خوب هم شرط مهم می تواند نباشد ممکن است کاری تکراری باشد اما خوب اجرا شود، اولین درس مهم این که امیدواریم دومین استارت آپ ویکند جوانان را هم داشته باشیم افراد را رسانه ها مطلع می کنند و علاقه مند می شوند و تکرار این نوع برنامه ها در جوانان ما شور و اشتیاق کار ایجاد می کند.

تدریس به کودکان و نوجوانان

اگر شما استاد هستید و تدریس خصوصی ریاضی می کنید، تدریس خصوصی هندسه ؟ تدریس خصوصی آیلتس، تدریس خصوصی تافل یا کلاس نقاشی و یا تدریس پیانو یا تدریس خصوصی زبان فرانسه یا تدریس خصوصی زبان آلمانی باید برای روشهای نوین آموزشی به کودکان و نوجوانان فکر کنید، دیگر این قشر نو فقط به دنبال کتاب نیستند، روشهای آموزشی جدید را آنلاین یا با اپلیکسشن های جذاب می خواهند.
من به شخصه با تعدادی از این نوجوانان پر شور و ذوق صحبت کردم شاید راهی باشد برای الهام گرفتن از بچه ها برای پرورش معلم های با ذوق و آنلاین برای آموزشهای جدید همه دوست داشتند اپ موبایل بسازند، چقدر خوب است که به ساختن علاقه مند باشیم و نه به مصرف آن هم مصرف بازی های خارجی مثل کلش که اینروزها زندگی خیلی از ایرانیها را تحت تغییرات و شکوه های از جنس آنلاین قرار داده و خود ما چقدر احتیاج داریم به این جوانان و نوجوانانی که به جای مصرف بازی دیگران باید بازیهای آموزنده برای خود ما بسازند و نه فرهنگ مصرف گرایی ... 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۳۰
سامان حسینی
چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰ ب.ظ

مهاجرت برای تحصیل بدون داشتن مدرک تافل و مدرک آیلتس

بیشتر کسانی که برای تحصیل قصد رفتن به کشورهای دیگر رادارند اغلب بدون تحقیق کامل و درست و فقط بر اساس تبلیغات یا توصیه دوستان بار سفر را می‌بندند که در بیشتر موارد منجر به شکست و سرخوردگی می‌شود.

محیط کشور مقصد یکی از شروط اصلی است که باید امنیت و سلامت لازم را داشته باشد. بسیاری کشورها که با جدیت مورد تبلیغ قرار می‌گیرند، حداقل فاکتورهای امنیتی و سلامت اجتماعی را ندارند. آمار جرائم و بزه‌ کاری در برخی از کشورها مثل کشورهای اروپای شرقی و تازه استقلال‌یافته در سطح بالایی قرار داشته و همه ما کم‌وبیش از مشکلاتی که دانشجویان در این کشورها با آن مواجه می‌شوند چیزهایی شنیده‌ایم یا خوانده‌ایم. که در بیشتر موارد اگر آشنایی با زبان انگلیسی در حد مطلوبی جلوی بسیاری از این اتفاقات ناگوار گرفته می‌شود، باشد بسیاری از جوان ها علاقه زیادی به داشتن تدریس خصوصی زبان آلمانی و تدریس خصوصی زبان فرانسه دارند که ابتدا باید هدف از آموزش زبان را مشخص کنند و بعد به دنبال یادگیری آن بروند بگذریم برای جذب دانشجو به یکی از این کشورها به‌عنوان یک امتیاز تبلیغاتی گفته می‌شود که برای دانشجویان مترجم و یا بادی‌گارد استخدام کرده‌اند باید از خود پرسید مگر در این کشور چه می‌گذرد که حتی دانشجویان نیاز به بادی‌گارد دارند؟در انتخاب محیط تحصیل ضروری است که در زمینه امنیت اجتماعی، مطالعه و دقت فراوانی صرف کنیم تا در حد امکان از دغدغه‌ها و نتایج نامطلوب احتمالی یک فضای آلوده در امان بمانیم. در این پرونده به‌صورت اجمالی نگاهی به شرایط تحصیلی مقصدهای مهمی که ایرانی‌ها در این چندساله انتخاب کرده‌اند انداخته‌ایم . البته معایب و مزایای این کشورها بسیار گسترده است که شاید در این مطلب کوتاه نتوان به همه آن‌ها اشاره کرد:

پس اگر قصد رفتن دارید این مطلب را برای شروع و نکات اجمالی در نظر بگیرید.

آموزش زبان انگلیسی را با تدریس زبان انگلیسی توسط یک استاد خوب در تدریس آیلتس در اولویت قرار دهید

بدون آشنایی با زبان مقصد و حداقل بدون آشنایی به زبان بین‌المللی زبان انگلیسی از کشور خود خارج نشوید بسیار کلاس‌های عمومی تدریس زبان انگلیسی و کلاس‌های خصوصی آیلتس و کلاس خصوصی تافل در کشورمان وجود دارد که بیشتر آن‌ها مدارک معتبری چون آیلتس آزمون IELTS و Teaching Knowledge Test –TKT و تافل toefl و تولیمو tolimo .و mche که هرکدام را یک دانشگاه و مرکز آموزشی قبول می‌کند را به زبان آموزان خود اهدا می‌کنند اما منابعی نیز وجود دارد که بامطالعه این کتاب‌ها به نیاز به کلاس می‌توانید آمادگی لازم را برای آزمون آیلتس کسب کنید و به‌صورت ادواری در این آزمون آیلتس و آزمون تافل شرکت کنید.

منابع مطالعاتی برای آیلتس آکادمیک عمومی

منابعی را برای آیلتس و آیلتس عمومی و تافل  که در تدریس خصوصی آیلتس یا تدریس خصوصی تافل معرفی می شود، ذکر کردیم. منابعی را که مناسب زبان‌آموزانی است که قصد شرکت در کلاس‌ خصوصی آیلتس را نداشته و فقط برای آموختن مطالب به‌صورت ادواری هستند. البته باید توجه داشت این کتاب‌ها بدون استاد یا مدرس نیست چراکه زبان‌آموز هم مدرس آیلتس و هم زبان‌آموز آیلتس است.

 کتاب‌های آیلتس که در تدریس خصوصی آیلتس یا کلاس آیلتس به شما پیشنهاد خواهد شد:کتابهای تدریس آیلتس

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۰
سامان حسینی

با شنیدن این اخبار باید فکری کرد: تعداد زیادی از خانمهای تحصیل کرده کار نمی کنند، آقایان و خانمها خوب به این جمله دقت کنید، از منظر های اجتماعی مسئله را بررسی کنید : می دانید پدران ما چقدر برای آینده ما زحمت کشیدند؟ چقدر پدرمان تلاش کرد تا دخترش تحصیل کرده باشد، شاید دو شیفت کار کرد، شاید مدتها او را ندیدیم اما به جای آن دانشگاه رفتیم، پدرمان ما را به دانشگاه فرستاد تا دختر موفقی شویم و آینده خوبی را برایمان در ذهنش نقاشی کرد با اینکه کلاس نقاشی نرفته بود اما ما را به کلاس نقاشی فرستاد تا از بعدی هنری به اشیاء نگاه کنیم

ما دانشگاه رفتیم و نمرات خوبی کسب کردیم برخی ازدواج کردیم و تشکیل خانواده دادیم و برخی مجرد در شرکتها و سازمانهای مختلف کارمند هستیم و تعداد معدودی از ما برای خودش کار می کند، اینکه برای خودت کار کنی بسیار ترس آور است در ابتدای قضیه باید شخصا در اجتماع به عنوان مدیر شرکتی و یا مدیر فرآیندی در جلسات باشی و با دیگران از امکانات سیستم کاری خود تعریف کنی، باید بتوانی از قابلیت های کار خودت تعریف کنی و همه اینها احتیاج به مهارت دارد، مهارتی که ما خانمها معمولا داریم و برای کار بیشتر باید مطالعه کنیم و از مهارت سخنوری خود در جهت بهبود کار و فروش استفاده کنیم، ما مهارت احساسات هم داریم ما بسیاری از مواقع رایگان کار می کنیم، اما این را نمی دانیم، می رویم به کودکی تدریس خصوصی می کنیم و مقدار زیادی هزینه کرایه ماشین می دهیم و درآمد خود را صرف لباس مناسب تدریس و هزینه رفت و آمد می کنیم و نمی دانیم حساب و کتاب چیست در این مورد، باید یاد بگیریم خانمهایی که بلدند باید به دیگران هم بیاموزند که چگونه باید با صرفه اقتصادی و با حفظ اصول و ارزشهای خانواده کار کرد.  

تدریس خصوصی توسط خانم

باید درست کار کرد، باید راهی برای کار کردن بدون ضررهای اجتماعی پیدا کرد، هم اکنون سایت استاد سلام راه تدریس را پیشنهاد میکند شاید تدریس شروع یک راه باشد شروع فعالیت اجتماعی باشد، شروع حضور باشد، شروع حساب و کتاب درآمد باشد، شروع لذت در دست جیب خود بودن باشد با پولی از تدریس خصوصی ، با پولی با برکت از آموزش، درخواست ما از خانمها این هست که در مقابل مقاومتهای اجتماعی بایستید، لزومی به جدال نیست، فقط ایستادگی کنید، با سکوت ایستادگی کنید، با ادامه دادن ایستادگی کنید، با مقاومت و سر خم نکردن ایستادگی کنید، تلفن های مزاحمین را بلاک کنید، اجاره کلاس کنید تا به خانه مردم نروید، از منزل خودتان با اجاره کلاس مجازی به همه از هر کجا درس بدهید، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی توسط خانم، تدریس خصوصی فیزیک (تدریس خصوصی فیزیک توسط خانم)، تدریس خصوصی زبان (تدریس خصوصی زبان توسط خانم)، تدریس خصوصی آیلتس (تدریس خصوصی آیلتس توسط خانم)، تدریس خصوصی تافل (تدریس خصوصی تافل توسط خانم)

شاگردانتان که بیشتر شد اجاره فضای آموزشی می دهیم اجاره سالن مجازی می دهیم کارگاه آموزشی برگزار کنید، کسب درآمد بیشتر هم می کنید، تا از خانه تان هر کجا باشید و فقط با دانش خود پیش روید با همان دانش که پدر شما در آموزشش سهیم است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۱۶
سامان حسینی
شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ب.ظ

نفسهای آخر تابستان و اتمام فراقت از مدرسه

دیگر تا انتهای تابستان دانش آموزان روز شماری می کنند... برای دیدن همشاگردیها و دوستان و معلم ها و صف و مدرسه و معمولا این روز ها همه به دانش آموز ها آوانس می دهند تا نهایت شیطنت خود را خالی کنند ودیگر به درس و مدرسه می رسیم

بعد از سه ماه تفریح و کلاسهای دلبخواهی قرار هستش تا چند روز آینده دانش آموزان دوباره سراغ درس و مدرسه بروند و دیگر کلاس های متفرقه و کلاس گیتار و تدریس زبان و کلاس کاراته و ژیمناستیک کم رنگتر می شود، روزهای بلند تابستان کم کم رو به کوتاهی می روند و بچه ها در خانه و کنار خانواده به تکالیف خود می رسند اما در این میان اوضاع دانشگاهیان متفاوت است خیلی از دانشجو ها از کنار خانواده رخت بر می دارند و به خوابگاه و خانه های دانشجویی می آیند و باید به تنهایی در روزهای ادامه سال روزگار را به امید موفقیت با صبر و تحصیل به سر کنند خیلی از این دانشجو ها با آمدن به شهر دانشگاه به یاد معلم خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی آیلتس می افتند تا کم کم بعد از دوران دانشجویی به دنبال آینده ای بهتر و با دست آوردی خوب به سمت خارج از مرز ها روند و شاید با دستی پر بهه آغوش مملکت باز گردند، بر خی از دانشجویان دنبال استادی برای تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی آیلتس وتدریس آیلتس هستند و برخی با همان تدریس خصوصی زبان پیش می روند و خودشان خوب درس می خوانند تا بتوانند با درس خواندن بهتر حتی کسب درآمد هم بکنند : تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی هندسه داشته باشند و به مدرسه ای ها درسهای کاملی یاد دهند و خودشان با درآمدشان به سمت بهترینها اوج بگیرند.

می دانم که برخی خانواده ها هستند که حتی برای دیکته گفتن به فرزندشان زمان ندارند و ممکن است از کسی برای همین کار کمک بخواهند معلم خصوصی ابتدایی مثلا تا به دو فرزندشان کسی املاء بگوید و کمی ریاضی کار کند و کمی حوصله داشته باشد، به همین راحتی ....

پس استاد سلام به فریاد آن مادری که از فرط کار روزانه پر از خستگی هست هم پاسخ می دهد، فرم جستجوی جدید استاد سلام هم در راه است که شما بتوانید مقطع فرزندتان یا خودتان را برای درس و مدرسه انتخاب کنید ...

منتظر اتفاقهای آسان کننده بعدی استاد سلام در آموزش و اجاره کلاس باشید

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۱۸
سامان حسینی
چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۵۹ ب.ظ

آموزش های مهارتی را جدی بگیرید

درست هستش که ما یک جامعه به شدت مدرک گرا داریم و همه علاقه مند به داشتن مدرک هستیم، اما با داشتن یک مهارت خوب می تونیم توی هر علمی برای خودمون حرفی برای زدن داشته باشیم اول یک مهارت را خوب یاد بگیرید و برای کسب تجربه های بیشتر و دانستن ریزو بمهای اون به خودتان فرصت بدهید تا در حیطه کار و کسب درآمد هم کم کم بتوانید با همان علم و تجربش فرهیخته آن کار شوید

امروزه همه دوستان و آشنایان مرتب به دنبال کسب مدارک و مدارج علمی هستند و این از نگاهی بسیار خوب است اما باید دید در پس آن مدرک چه می گذرد، داریم در اطراف خود که فردی سرش در لاک خود است و آموزش خصوصی تری دی مکس (آموزش خصوصی 3dmax ) می بیند و با علاقه به آموخته ها سعی می کند تمرین کند و این حرفه را خوب یاد بگیرد، با دانستن این مهارت و شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی تری دی مکس (تدریس خصوصی 3dmax) و کسب تجربه و تمرین کمی هم کارهای کوچکی از اطراف خود می تواند باز هم تمرین کند و کارهایی را بگیرد که حتی ممکن است بلد نباشد، آن کار را بگیرید و برای تهیه و تدارک آن پروژه دست طلب آموزش به روی هر متخصصی دراز کنید.... آری ارزشش را دارد و شما می توانید در نهایت حتی به سختی چیزی را درست کنید و خلق کنید که بسیار هم به خلق آن علاقه مند بودید ... کم کم با چند مورد می توانید در انجام کارهای روتین مثلا همین 3dmax حرفه ای شوید و در بسیاری مراکز و پروژه های اجرایی آنها مشغول به کار شوید کم کم و با گذشت زمان که اصلی است که در تمامی آموزش و مهارتها جدا نشدنی است خود را انسانی حرفه ای حتی بدون مدرک می بینید که می توانید کارهای فوق العاده ای در این علم انجام دهید، حال حتی خود شما بعد از چندین سال می توانید تدریس خصوصی تری دی مکس هم بدهید! و راه شما برایتان باز شده است تا در کار خود حرفه ای باشید، معمولا کسی که حرفه ای را بلد باشد، می تواند از پس خودش برای روزی خود بر بیاید و این ارزنده است ارزنده تر از خیلی مدرک هایی که به کار نمی آیند....

اینجا فقط برای شروع کار از آموزش تدریس خصوصی تری دی مکس (تدریس خصوصی 3dmax) گفتیم اما برای شروع کارهای گرافیکی می توانید از تدریس خصوصی فتوشاپ هم شروع کنید، باید از نقطه ای آغاز کرد و مهارتی را کامل و حرفه ای آموخت و برای بهتر شدنش کسب تجربه کرد، هم اکنون بسیاری از استادها با تجربه هایی بسیار بالا مدرک آیلتس خوبی هم دارند و با تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل به جستجوگران این دو فن آموزش می دهند، اینجا مدرک مهم است و داشتن مدرک آیلتس در آموزش آیلتس و آموزش تافل خود بخشی از کسب تجربه به حساب می آید اما برای تدریس فتوشاپ و یادگیری آن خیلی هم مدرک نیاز نیست، اصل تجربه و حرفه ای گری اهمیت دارد...

شما برای تدریس پیانو باید بتوانید برترین ملودی ها را بنوازید و دلنشین بنوازید و این جز با تمرین میسر نیست، برای تدریس خصوصی فیزیک باید سخت ترین تمرینهایی که به دستتان می رسد را بتوانید حل کنید، برای آموزش کارآفرینی نیازی به مدرک نیست شما باید خودتان یک کسب و کار صادقانه و درستی را پایه گزاری کرده باشید و به سوی موفقیت پیش بروید

تمام حرف ما اینست که از مدرک گرایی صرف بیرون بیاییم و به اصل هر حرفه ای بپردازیم، ما از طریق همین سایت استاد کارهای خوبی میشناسیم و با آنها آشنا شده ایم که در ابتدا با تمرین و ممارست کاری و مهرتی را یاد گرفته اند و کسب تجربه کردند و حال با تمرکز بر هدف های بالا به سمت بهترین افق ها چش دارند.

سایت استاد سلام برای کارگاه آموزشی، اجاره سالن کنفرانس، اجاره فضای آموزشی، اجاره کلاس و اجاره سالن همایش به شما با آمادگی کامل در خدمت است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۹
سامان حسینی
دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۲۰ ب.ظ

چگونه مفید درس بخوانیم

از آنجا که مغز انسان به منظور ساخت پروتئین و تجدید نیرو به زمان نیازمند است، این روش کارایی بسیاری دارد. زمان استراحت به مغز فرصت جذب آموخته ها را می دهد، در مقابل درس خواندن برای مدت زمان طولانی نه تنها کسالت آور است، بلکه باعث خستگی، ایجاد استرس و گیج شدن می شود، در نتیجه قدرت یادگیری را کاهش می دهد.

برای درس خواندن مفید حتی در کلاسهای تدریس خصوصی توصیه های زیر را بکار گیرید:

با خیالی آسوده استراحت کنید

اگر زمان شما اجازه می دهد به منظور تجدید قوا، یک روز کامل را به استراحت بگذرانید. با این کار ممکن است احساس عذاب وجدان کنید و مرتبا با خود بگوئید: باید امروز را هم درس می خواندم و زمان گرانبهایی را که به استراحت تخصیص داده اید، با استرس سپری کنید. اما همانطور که در بالا اشاره شد، فراموش نکنید که در حالت استرس مغز اطلاعات جدید را جذب نمی کند. یک روز را به فراغت بگذرانید و احساس بدی از درس نخواندن خود نداشته باشید.

وضعیت جسمی خود را در نظر بگیرید

در زمان هایی که خسته، عصبانی ، حواس پرت و شتاب زده هستید درس نخوانید. زمانی که مغز انسان در حالت آرامش است، مانند یک اسفنج اطلاعات را جذب می کند، برعکس زمانی که استرس دارید، تلاش شما برای یادگیری بی فایده است، زیرا در چنین حالتی مغز اطلاعات را دفع می کند. هیچگاه در زمانی که فکر شما به چیزهای دیگری مشغول است، خود را مجبور به درس خواندن و یادگیری نکنید، این کار چیزی جز اتلاف وقت نیست، حتی وقتی به درسی و مبحثی علاقه مند هستید، مثل درس آلمانی در کلاس تدریس خصوصی آلمانی یا زبان و تدریس خصوصی آیلتس یا تدریس خصوصی زبان فرقی نمی کند در این حالات که گفته شد چیزی جذب مغز نمیشود.

درس ها را در همان روز مرور کنید

زمانی که چیز جدیدی را در کارگاه آموزشی یاد می گیرید، سعی کنید در همان روز نکات مهمش را دوره کنید. با گذشت چند روز، برای یادآوری آن مطالب به تلاش بیشتری نیاز خواهید داشت. به هر حال یک مرور سریع در انتهای روز، باعث ماندگاری بیشتر در مغز و یادآوری آسانتر مطالب خواهد بود. همین موضوع باعث به وجود آمدن کتاب های آموزش زبان ای شده که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد به طوری که لغات زبان مورد نظر بالخصوص در آموزش و تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل را روزانه مرور کرده و با تیک هایی که در جلوی آن میزنید رفته رفته این لغت ها ملکه ذهن شما می‌شود

مرحله به مرحله پیش بروید

ممکن است باور نداشته باشید که همیشه از کل به جزء و از بزرگ به کوچک رسیدن ، روش کارایی در امر یادگیری در سنین مختلف است. در زمان درس خواندن ابتدا سعی کنید یک درک کلی از مطلب داشته باشید سپس وارد جزئیات شوید، با این روش امکان موفقیت شما بیشتر می شود.

محیطی مناسب برای درس خواندن فراهم کنید

همیشه فراهم کردن محیط مناسب برای درس خواندن را در اولویت اول قرار دهید. به طور مثال اگر به سکوت احتیاج دارید، تمام سعی تان را برای ایجاد یک مکان دور از سر و صدا برای موفقیت در درس خواندن ، به کار بگیرید.

میزان خستگی مغزتان را در نظر داشته باشید

کاملا طبیعی است که گاهی مغز انسان در اثر خستگی، مطالب را فراموش می کند، این امر هرگز بدان معنا نیست که شما آدم کودنی هستید، به جای عصبانی شدن، سعی کنید چنین حالتی را پیش بینی کنید و با آن کنار بیایید.
تصور کنید که مغز شما لایه های اطلاعات را به ترتیب روی هم می چیند، با قرار گرفتن اطلاعات جدید در سطوح بالا، اطلاعات لایه های پایین تر کهنه شده و به آسانی قابل دسترس نخواهند بود، بنابراین به فراخوانی شما دیرتر جواب می دهند، مرور کردن تنها روش جلوگیری از چنین پیشامدی است.

با برنامه ریزی مناسب، درس خواندن را به عادت تبدیل کنید

عموما اگر ساعات مشخصی از روز را برای درس خواندن برنامه ریزی کنید، خیلی زود به آن عادت خواهید کرد. بدون تخصیص ساعات مشخصی از روز، ممکن است هیچگاه وقت درس خواندن پیش نیاید. یک روش مناسب برای این کار یادداشت کردن زمان در دفتر روزانه است، درست مثل اینکه از پزشک وقت گرفته اید و دفتر خود را به کارگاه آموزشی تبدیل کرده اید، مثلا در دفتر یادداشت خود بنویسید : ۲ تا ۴ بعد از ظهر درس خواندن یا تدریس خصوصی زبان

هدف داشته باشید

یکی از دلایل اصلی که باعث می شود افراد به اهداف خود نرسند این است که معمولا آنها را دست نیافتنی می پندارند. در صورتی که با برنامه ریزی و مدیریت صحیح می توان به کلیه اهداف خود دست یافت. کافی است سعی کنید فرق بین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود را دریابید، اهداف بلند مدت را مانند یک رویا در ذهن بپرورانید و نگه دارید، در عین حال فعالیت های روزانه زندگی را به اهداف کوتاه مدت اختصاص دهید.

ناامیدی دشمن یادگیری است

افرادی که دائما خود را به دلیل کندی در یادگیری سرزنش می کنند و برای مثال حاضر به هزینه‌های بسیار بالای تدریس خصوصی زبان ها یا تدریس خصوصی زبان فرانسه یا تدریس خصوصی زبان آلمانی یا تدریس زبان انگلیسی و تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل می‌شوند، حتی اگر پیشرفتی مناسب و قوه یادگیری بالایی داشته باشند، همواره در استرس به سر می برند. در مقابل افرادی که به خود و سرعت یادگیری شان اطمینان دارند، حتی اگر از هوش و استعداد کمتری نسبت به گروه قبل برخوردار باشند، نتیجه کارشان بهتر است، زیرا این افراد انرژی خود را صرف نگرانی و حساسیت های بی مورد نکرده ، آهسته و پیوسته پیش می روند.

 استاد سلام به استاد ها و دانشجویان و علاقه مندان به برگزاری کارگاه آموزشی،اجاره فضای آموزشی، اجاره سالن کنفرانس و اجاره سالن همایش را هم دارد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۲۰
سامان حسینی
چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ق.ظ

به ذهن و حافظه خود امیدوار باشید!

روان‌شناسان شناختی، به روش‌های مختلفی دست یافته‌اند که می‌تواند به نحو چشمگیری حافظه شما را تقویت کند. راهبردهایی مانند بسط، مرور ذهنی و وسایل یاد یار می‌توانند به شما در بهتر به خاطر سپردن آنچه مطالعه می‌کنید کمک کنند. به خدمت گرفتن چند تا از این راهبردهای اثبات شده در هنگام مطالعه می‌تواند تفاوت بارزی در عملکرد درسی و نتایج امتحانی شما به وجود آورد.
در این زمینه، دو تا از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید بکنید، یکی اجتناب از حفظ کردن و با عجله آماده شدن برای امتحان و دیگری یک خواب خوب شبانه است. پژوهش‌ها نشان می دهد که شب تا صبح درس خواندن، روش بسیار غیرموثری برای یادگیری معلومات جدید است و خواب می‌تواند به استحکام حافظه و عملکرد بهتر در امتحان کمک کند.
در حوزه روان‌شناسی شناختی و تدریس خصوصی زبان های مختلف مثل تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصی زبان آلمانی، تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل و ... چند راهبرد مختلف برای تقویت حافظه وجود دارد که اثر بخشی آن‌ها مورد آزمایش قرار گرفته و به اثبات رسیده است. در این مقاله با برخی از این روش‌ها آشنا می‌شویم:
1- توجه خود را بر روی آن چه مطالعه می‌کنید متمرکز سازید
اساتید معتبر در سالن همایش‌ها توجه را یکی از مؤلفه‌های عمده حافظه است. به منظور آن که اطلاعات از حافظه کوتاه مدّت به حافظه بلند مدّت منتقل گردند، شما باید به طور فعّال به آن‌ها توجه کنید. سعی کنید در محیط‌هایی بدون سر وصدای موجب حواس‌پرتی مثل تلویزیون، موسیقی و ... مطالعه کنید یکی از مواردی که اساتید جهت آموزش خود در کلاس‌های آیلتس در نظر می‌گیرند توجه دانش آموز به کلاس است.
2- از حفظ کردن مطالب و با عجله برای امتحان حاضرشدن بپرهیزید
جلسات منظمی برای مطالعه در نظر بگیرید. مطالعه مطالب در طول چند جلسه، زمان کافی برای پردازش مناسب اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که دانش‌آموزانی که به طور مرتب مطالعه می‌کنند بسیار بهتر از کسانی که تمام مطالب را در یک جلسه طولانی مطالعه می‌کنند، مطالب را به یاد می‌آورند. همچنین در تدریس خصوصی معلمان نیز جلسات منظم و پی در پی نقش مهمی را برای یادگیری قبل از امتحان دارد.
3- اطلاعاتی که مطالعه می‌کنید را سازماندهی کنید
پژوهشگران دریافته‌اند که اطلاعات در حافظه به صورت خوشه‌ای سازماندهی شده‌اند. شما نیز می‌توانید به بهره‌گیری از این ویژگی به ساختاردهی و سازماندهی مطالبی که مطالعه می‌کنید بپردازید. سعی کنید مفاهیم و عبارت‌های مشابه یا مرتبط را با هم گروه‌بندی کنید دقیقاً کاری که یک مدرس برای گردآوری جزوه تدریس زبان انگلیسی در کلاس خصوصی خودش انجام می‌دهد.
4- از وسایل یاد یار برای به خاطر سپردن اطلاعات استفاده کنید 
منظور از وسایل یادیار، روشی است که دانش‌آموزان معمولاً از آن‌ها برای یادآوری مطالب کمک می‌گیرند. برای مثال، شما می‌توانید عبارتی که باید به یاد آورید را به چیزی که خیلی برایتان آشناست مرتبط سازید. بهترین یادیارها آن‌هایی هستند که تصورات مثبت، شوخی‌ها یا چیزهای تازه و ابتکاری را به خدمت می‌گیرند. مثلاً در کارگاه آموزشی خودتان قافیه یک شعر، یک آواز و یا یک جوک ممکن است به شما در به یادآوردن بخش خاصی از اطلاعات کمک کنند.
5- اطلاعات را در ذهن‌تان بسط دهید و مرور کنید 
برای به خاطر آوردن اطلاعات، شما باید آنچه مطالعه کرده‌اید را در حافظه بلند مدّت خود قرار دهید. یکی از موثرترین روش‌ها، بسط و مرور نام دارد. یک مثال از این روش این است که ابتدا تعریف عبارت‌های کلیدی را بخوانید، سپس با دقت بیشتر آن تعریف‌ها را مطالعه کنید و سرانجام به مطالعه تشریح جزئیات معنی آن عبارت‌ها بپردازید. پس از چند بار تکرار این فرایند، یادآوری این اطلاعات بسیار بهتر و آسانتر خواهد شد.
6- اطلاعات تازه را با چیزهایی که قبلاً می‌دانستید ارتباط دهید 
هنگامی که مطالب ناآشنا و تازه‌ای را مطالعه می کنید، مدتی را به فکر کردن در مورد این که این اطلاعات چه ارتباطی با دانسته‌های قبلی شما دارد اختصاص دهید. با ارتباط برقراری کردن بین ایده‌های جدید و دانسته‌های موجود قبلی، احتمال به خاطر آوردن اطلاعات تازه به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت.
7- مفاهیم را در ذهن‌تان مجسّم کنید 
بسیاری از افراد با مجسّم کردن اطلاعاتی که مطالعه کرده‌اند، قدرت حافظه و به یادآوری خود را بهبود چشمگیری می‌بخشند. به عکس‌ها، نمودارها و سایر تصاویر کتاب‌های درسی‌تان توجه کنید. حتی اگر چنین تصاویری وجود ندارد می‌توانید خودتان ایجاد کنید. در حاشیه یادداشت‌هایتان شکل یا نمودار بکشید یا از ماژیک‌های رنگی برای برجسته‌سازی و گروه‌بندی مطالب مرتبط استفاده کنید.
8- مفاهیم جدید را به فرد دیگری آموزش دهید 
پژوهش‌ها نشان می دهد که اجاره سالن سمینار یا اجاره سالن کنفرانس در مدرسه که خواندن مطالب با صدای بلند با همکلاسان، در به خاطر سپردن آن‌ها بسیار موثر است. روان‌شناسان همچنین دریافته‌اند که در صورتی که دانش‌آموزان به «تدریس» مفاهیم جدید حتی در یک کارگاه آموزشی تستی به دیگران بپردازند، درک و یادآوری آن‌ها بهبود پیدا خواهد کرد. شما می‌توانید با آموزش دادن در سالن کنفرانس یا سالن سمینار در مدرسه مفاهیم و اطلاعات جدید به دوست یا همکلاس خود، این رویکرد را امتحان کنید. برای مثال اگر دانش‌آموزی در خارج از مدرسه کلاس آیلتس یا کلاس تافل رفته با اجاره فضای آموزشی و آموزش زبان به همکلاسان خودش می‌تواند بازه کلمات بیشتری را در ذهن خود بسپارد.9- به اطلاعات پیچیده توجه بیشتری کنید 
آیا تا کنون متوجه شده‌اید که به یاد آوردن اطلاعات ابتدایی یا انتهایی یک فصل، گاهی چقدر آسانتر است؟ پژوهشگران دریافته‌اند که موقعیت قرار گرفتن اطلاعات می‌تواند در به یادآوردن آن‌ها نقش داشته باشد. در حالی که به یاد آوردن اطلاعات میانی ممکن است دشوار باشد، شما می‌توانید با صرف وقت بیشتر و مرور اطلاعات از اوّل و یا تجدید ساختار اطلاعات، بر این مشکل فائق آیید. هنگامی که به یک مفهوم پیچیده و سخت برخوردید، زمان بیشتری را صرف به خاطر سپاری آن کنید.
10- روش مطالعه خود را تغییر دهید 
یک راه عالی برای افزایش قدرت یادآوری مطالب، تغییر گاه به گاه روش مطالعه است. اگر به مطالعه در یک مکان معین عادت کرده‌اید، سعی کنید جایتان را عوض کنید. اگر بعد از ظهرها مطالعه می‌کنید، هر روز صبح چند دقیقه‌ای را به مرور اطلاعاتی که روز قبل مطالعه کرده‌اید اختصاص دهید. با افزودن یک عنصر جدید به جلسات مطالعه خود می‌توانید اثربخشی تلاش‌هایتان را افزایش دهید و قدرت یادآوری خود را بهبود بخشید.

منبع : استاد سلام 
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۶
سامان حسینی