استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است


نمایشگاه الکامپ تهران Elecomp) ) مهمترین رویداد فناوری اطلاعات ایران به شمار می آید که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت  عرضه می گردد .

امسال هم در روز های 25 تا 28 آذر ماه برگزار شد اما با یک تفاوت بزرگ آن هم این که

حدود 250 استارتاپ، شتاب‌دهنده و کسب و کارهای موفق سابقا استارتاپی در کنار یکدیگر در تازه‌ترین و جوان‌ترین بخش الکامپ بازار ایده های نوآورانه را داغ کرده‌اند.

استارتاپ ها در ۱۰ گروه فعالیت می‌کنند. تبلیغات، بازاریابی، امنیت، سرگرمی، داده‌های عظیم، یارانش ابری، توسعه دهندگان، نرم‌افزار، خدمات سازمانی، منابع انسانی، تجارت الکترونیک، آموزش، مالی، سخت افزار، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا، سبک زندگی، پزشکی، جمع سپاری، اجتماعی و گردشگری محور کار استارتاپ‌ها هستند.

قبل از شروع نمایشگاه ها خود استار تاپ ها نیز از این حضور خود در الکامپ که الکامپ استارز نیز بودند بسیار رضایت داشتند اما بعد با دیدن غرفه های خیلی کوچیک و نزدیک به هم کمی ناراحت شدند ولی از نظر ما باید جنبه های مثبت قضیه را دید و امیدوار بود در سال های آتی همه چیز بهتر باشد و سالن و فضای بزرگ تری را به استار تاپ ها اختصاص دهند و امسال از این دوره همی بزرگ و یک فرصت عالی برای معرفی کسب و کارتان خوشحال بود.

شلوغی الکامپ نه تنها در خود نمایشگاه بلکه در تمام خیابان ها و اتوبان های اطراف مشخص بود اما شلوغی غرفه 18 یا همان سالن الکامپ استارز برای همه مسئولین نمایشگاه، دیگر سالن ها و خود مردم بسیار جالب بود.

همه از هم می پرسیدند  چه کسایی تو سالن 18 هستند که حتی ورودی آن نیز به این شلوغی است و جای سوزن انداختن هم نیست؟ مردم با شور و شوق زیادی از غرفه ها بازدید می کردنند و کسب و کار های جدید برایشان جالب بود. البته نا گفته نماند که وقتی جوانان و ایده های ناب و جدیدشان دور هم جمع شوند باید هم جذاب و دیدنی باشد.

و خود بچه های استار تاپی در ساعات های آخر روز خسته ولی هنوز خوشحال پاسخ گوی مردم بودند و کسب و کار خودشان را ارایه می دادند.

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی در الکامپ 95

و در آخر نمایشگاه همه استارتاپ ها امید وار تر از قبل  به آینده روشن بودند زیرا فهمیدند با کمی تلاش بیش تر خودشان و شاید حمایت های بیش تر می توانند موفقیت را برای خود رقم بزنند.

تیم استاد سلام نیز در بخش آموزش حضور داشت و از مردم انرژی بسیار خوبی گرفت.

افرادی که ما رو از خود سایت می شناختند ازمون تشکر می کرنند و خسته نباشد می گفتند، عده ای استقبال می کردند و می خواستند در سایت ثبت نام کنند و بچه های شیطون هم از کنار ما رد میشدند و استاد سلامی می گفتند و می رفتند.

ما بیش تر از پیش برای کارهای بزرگ تر و موفقیت های بیش تر انرژی گرفتیم و با تلاش به سمت آینده ای بهتر قدم می گزاریم.

مرسی که کنار ما بودید مثل همیشه

استاد سلام در نزدیکی به فصل امتحانات برای تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی شیمی در کنار شما است.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۹
سامان حسینی
دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴ ب.ظ

در الکامپ امسال چه خبر است؟

بالاخره زمان برگزاری الکامپ فرا رسید.بیست و دومین دوره ی نمایشگاه الکامپ,الکترونیک,کامپیوتر و تجارت الکترونیک از فردا پنج شنبه 25 آذر در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار ممیشه و تا یکشنبه 28 آذر ساعت 5 بعدازظهر میتونین به نمایشگاه بیاین و از آخرین دستاوردهای شرکت های داخلی و بعضی شرکت های خارجی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات باخبر بشین.الکامپ بزرگترین رویداد ICT کشورمونه که تلاش میشه هرسال بهتر و گسترده تر از سال قبل برگزار بشه.به همین منظور,چند دوره است که در الکامپ سالنی به کسب و کارهای اینترنتی نوپا اختصاص داده شده تا جدیدترین تحولات این صنعت نمایش داده بشه. استارتاپهای زیادی داوطلب شرکت در نمایشگاه امسال بودند که تعدادشون حتی دو برابر ظرفیت نمایشگاه بود و از بین اینها تعدادی انتخاب شدند...ما هم تلاش کردیم تا در نمایشگاه باشیم و خبر هیجان انگیز امسال برای استادسلامیها,حضور استاد سلام در سالن استارتاپ هاست... اگر برنامه دارید از نمایشگاه دیدن کنید حتما به غرفه ی ما سر بزنید.مدت نمایشگاه 4 روزه که با تعطیلی پیش رو یعنی فرصت خیلی خوبی دارین برای برنامه ریزی بازدید از نمایشگاه.سالن 18 غرفه ی F16 منتظر دیدار شما هستیم.راستی,استادهای عزیزی که در نمایشگاه برای استفاده از طرح های استاد سلام ثبت نام می کنید, یه تخفیف عالی 50 درصدی در انتظارتون هست.از این فرصت استفاده کنید,

تا به حال تدریس خصوصی انگلیسی ، تدریس خصوصی تافل ، تدریس خصوصی آیلتس ، تدریس خصوصی ریاضی ، تدریس خصوصی فیزیک ، تدریس خصوصی شیمی ، تدریس خصوصی عربی ، تدریس خصوصی فوتوشاپ ، تدریس خصوصی زبان انگلیسی ، تدریس خصوصی اتوکد و یا هر درس دیگری رو احتیاج داشتید استادسلام کنارتون بوده و هست و حالا تیم استادسلام در الکامپ حاضر شده تا از نزدیک صحبتهاتون رو بشنوه. پس غرفه 18 سالن F16 یادتون نره،منتظر دیدارتون هستیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۴
سامان حسینی



تافل (TOEFLE) و آیلتس (IELTS) هر دو آزمون های زبان انگلیسی هستند که برای سنجیدن میزان مهارت افراد در زبان انگلیسی در سراسر جهان طراحی و اجرا می شوند.افرادی که به هر دلیل قصد مهاجرت موقت یا دایم دارند به یکی از این دو مدرک بین المللی انگلیسی نیاز دارند.
تفاوت هایی در نحوه ی اجرای این دو آزمون وجود دارد که مهمترینشان را اینجا ذکر میکنیم.


1.مدت زمان آزمون

تافل حدود 4 ساعت طول می کشد اما در آیلتس تنها 2 ساعت و 45 دقیقه زمان دارید.


2.گستردگی محل برگزاری

آزموون تافل در 4500 نقطه از جهان اجرا میشود اما آیلتس تنها در 900 منطقه.


3نحوه ی نمره دهی.

در تافل میزان مهارت افراد از نمره 0 تا 120، و در آیلتس در سطوح 0 تا 9 دسته بندی میشود.


حال در نگاه جزیی تر میخواهیم بررسی کنیم که کدام یک را باید انتخاب کنیم.


تافل تنها یک آزمون آکادمیک است اما آیلتس علاوه بر آزمون آکادمیک یک آزمون عمومی هم دارد.این آزمون عمومی بسیار ساده تراز آزمون هی آکادمیک است اما با مدرک آن عملا فقط میشود تا دوم ابتدایی خواند!آیلتس برای کسانی خوب است که قصد مهاجرت به کانادا و یا بریتانیا را دارند.اما جدا از اینکه شما کدام تست را بر میگزینید,حواستان باشد که نتایج هر دو تست دو سال پس از تاریخ امتحان منقضی میشوند و تدریس خصوصی آیلتس تضمینی  را با حساب و کتاب بردارید.
وقتی قالب هر دو تست را مقایسه می کنیم میبینیم که تافل در چهار مهارت اصلی فقط سوالات آکادمیک مطرح میکند اما آیلتس علاوه بر سوالات آکادمیک، در بخش speaking و listening  نکات آکادمیک را با عمومی را تلفیق میکند.می شود گفت آیلتس بیشتر به دنیای واقعی نزدیک است اما اینکه کدام یک ساده تر است واقعا فقط بستگی به پیش زمینه ی شما دارد.اینکه شما زبان انگلیسی را فقط از کتاب های سنگین مختلف خوانده باشید، تدریس زبان انگلیسی  و تدریس خصوصی زبان انگلیسی داشته اید  یا اینکه از منابع عمومی تر هم استفاده کرده باشید .

اگر اکثر منابع انگلیسی که می خوانید ،می بینید یا گوش میدهید برای دریافت اطلاعات باشد در اینصورت ممکن است تافل برای شما مناسب تر باشد اما اگر برای تفریح و سرگرمی است در این صورت آیلتس بهتر پاسخگوی مهارت شماست.در تافل باید با کامپیوتر و تایپ کردن و صحبت در میکروفون راحت و سریع باشید و در آیلتس باید بتوانید  یک مصاحبه ی دقیق و کامل با یک فرد مصاحبه کننده به صورت حضوری داشته باشید و همینطور گویش های مختلف انگلیسی زبانان را باید بتوانید درک کنید در حالیکه تافل فقط انگلیسی استاندارد مد نظراست.در نهایت هر دو این آزمون ها در سراسر جهان بسیار معتبر و پذیرفته شده هستند  و همینطور در نقاط متعددی برگزار میشوند.پیش از اینکه یکی را برگزینید مطمئن شوید که کشور مقصدتان هر دو را قبول دارد و بعد از آن با توجه به نوع مهارتتان در زبان انگلیسی یکی را انتخاب کنید.برای آمادگی برای آزمون تافل و آزمون آیلتس اگر فرصت شرکت در کلاسهای گروهی را ندارید، تدریس خصوصی زبان انگلیسی ، تدریس خصوصی آیلتس ، تدریس خصوصی زبان ، تدریس زبان انگلیسی و مکالمه ی زبان انگلیسی را امتحان کنید تا در مدت زمان کوتاه تر بهترین نتیجه را بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۴:۱۵
سامان حسینی

حیاطی بزرگ، یک درخت قدیمی کنار حیاط که چند کاشی به خاطر رشد درخت از کنارش  کنده شده تا تنه درخت نفس بکشد ،تا آب به ریشه اش برسد. پدر بزرگی با صورتی باریک و پر چین،خوش حال و لبخند بر لب،راضی و آسوده خاطر، از داستان زندگیش می گوید و مادر بزرگی بشاش با چادر نمازی کهنه بر دوش، با افتخار تایید می کند که بچه ها سر و سامان گرفته اند. 6 بچه دارند، که  پسر دوم و دختر آخر بیشتر از بقیه مایه ی افتخارشان هستند.به استخدام دولت درآمده و کارمند شده اند و ماه به ماه حقوقشان را می گیرند، داستانی همیشگی که مادر بزرگ از پسرهمسایه می گفت که او هم ماشاالله سوزنبان است و کلی می خندید اما مادر سوزنبان هم از ته دل خوشحال ازاینکه پسرش استخدام رسمی دولت است.

حالا همه این کونه صحنه ها و لبخند ها خاطره شده و مادر و پدر هم نمی دانند به مدرک بچه ها دلخوش باشند، که در آخر توفیر چندانی به حالشان نمیکند یا به دانشگاه خوب دلخوش باشند که آن هم بعد از تحصیل یا در حین آن ایران را ترک می کنند و حضور وتاثیرشان در خانواده کمرنگ میشو و باز میمانند پدر و مادری تنها و خانه ای ساکت و بی هیاهو.اگر هم برای خودش کاری دست و پا کند بار معلوم نیست آخر وعاقبتش چه می شود. و تاره این همه ی ماجرا نیست و این قصه سر دراز دارد.قبول شدن در دانشگاه اول این راه طولانیست.
امروز واژه استخدام رسمی کم کم رنگ باخته و یه جورایی رفته تو چالش مانکن! ثابت مانده و شاید حالا حالا ها جان نگیرد. آن طرف ماجرا اما، واژه کارآفرینی و ارزش آفرینی خیلی خوب در حال رشد است. حالا سوال اینجاست که آیا خانواده به کارآفرین بودن فرزندشان افتخارمی کنند؟!

کارآفرینی با همه چالشهایش امروزه برای خود فرد جذابیت زیادی دارد .یکی از چالش ها راضی کردن خانواده  برای سرمایه گذاری است.منظور فقط سرمایه گذاری مادی نیست بلکه حمایت  وپشتیبانی در این راه حتی در حد  تشویق ویا معرفی کسب وکار نوپای فرزند به اطرافیان.اینجاامیدی به حمایت دولتی نیست و کارآفرین به تنهایی با دغدغه های فراوانی رو به روست.یک تیم قوی بسیار به پیشرفت کار کمک می کند،تیمی مسِول و دلسوز که در آن هر یک از اعضا به حفظ فضای کسب و کار کمک می کنند ،از حاشیه دوری می کنند و به دنبال یادگیری مهرت های لازم برای توسعه ی کار هستند.اما این مهارت ها چه هستند؟هر یک ازما به عنوان عضوی از تیم،برای بهتر شدن چه چیزهای جدیدی باید بیاموزیم؟
باید برویم کلاس تدریس خصوصی زبان و تدریس خصوصی انگلیسی تا اول ببینیم بقیه کشورها برای سازندگی چه کار کرده اند. یا باید برویم سراغ یاد گرفتن مهارتهایی مثل تدریس خصوصی افترافکت و تدریس خصوصی فتوشاپ و تدریس خصوصی تری دی مکس که بتوانیم در تبلیغات و برندینگ قوی باشیم.باید در مورد کار با منابع انسانی خوب بدانیم یا باید بتوانیم یک بیزنس پلن درست بنویسیم .برای همه اینها می توانیم از سایت استاد سلام ، استاد کار بلد اون مهارت را پیدا کنیم و از او کمک بگیریم تا بی گدار به آب نزده باشیم. باید بازاریابی بلد باشیم و همچنین باید دیجیتال مارکتینگ بدانیم.شاید برای همین مهارتهای جوان پسند هست که جوانها و نوجوانها توانسته اند برای خودشان کانالهای مارکتینگ خوب ایجاد کنند و مهندسین با تجربه بیکار بشوند. پس مهارت روز را دانستن، خود از مهمترین کارهاست.
پس چه خوب که مادر و پدرها بتوانند به بودن بچه های کارآفرینشان افتخار کنند.اگر میخواهند بچه ها به مهاجرت فکر نکنند، به جای تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل، باید  زبان انگیسی را در یک کلاس خوب و با یک معلم خصوصی زبان و معلم خصوصی انگلیسی  جلو ببرند تا با یادگیری آن در دنیای تجارت قدرتمند باشند. و قدرت امروز یک ارزش مهم است. در خانواده باید بستر ریسک و مخاطره برای فرزندان ایجاد شود چرا که دانشگاه خانواده ،از موثر ترین دانشگاههاست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۳:۰۰
سامان حسینی
يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ب.ظ

آمادگی برای امتحان

زمان زیادی تا امتحانات مدرسه و دانشگاه باقی نمانده و در این روزهاست که استرس بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان را فرا می گیرد و با موفقیت پشت سر گذاشتن این ایام دغدغه ی مهم آنها می شود.به ویژه کسانی که در طول ترم تحصیلی توجه کافی به مطالعه نداشته اند و این روزها گیج و ناراحت هستند.بهتر است بدانید که این ناراحتی روی کیفیت یادگیری شما تاثیر بزرگی دارد!توجه کنید که  مهم این نیست که چقدر زمان طولانی را به مطالعه اختصاص میدهید,مهم این است که این زمان را صرف مطالعه ی هوشمندانه کنید.فراهم آوردن زمینه فکری و روحی مساعد پیش از شروع به درس خواندن ضروری ست.در شرایط پر استرس زندگی روزمره,تمرکز روی مطالعه کار ساده ای نیست.اگر مسئله ای حواس شما را به شدت پرت میکند,به جای صرف بیهوده ی وقت برای مطالعه سعی کنید ابتدا آن عامل استرس زا را رفع کنید و یا با آن کنار آمده و به گوشه ی ذهنتان برانید.
چند کار کوچک اما موثر برای هوشمندانه  مطالعه کردن:
1.مهم است که شما به مطالعه کردن چگونه نگاه می کنید!
بله!شاید ساده به نظر برسد اما تحقیقات نشان می دهد اینکه شما چه حسی نسبت به کاری که قصد انجامش را دارید دقیقا به اندازه اینکه شما چگونه آن کار را انجام میدهید اهمیت دارد.اگر درس خواندن همیشه بار سنگینی روی دوش شماست و به آن به عنوان اجبار نگاه می کنید ,شرایط نامساعد فکری فراهم آورده اید که حتی اگر ساعت بیشتری به مطالعه اختصاص دهید اما نتیجه ی لازم را نگیرید.پسعادت کنید از یادگیری لذت ببرید و به درس خواندن به عنوان یک کار لذت بخش بیاندیشید.
آرامش فکری تاثیر شگفت آوری بر بازدهی ذهن شما دارد.
2.درباره ی خود و درس خواندتان مثبت بیاندیشید به این طریق که در حین مطالعه به خود یادآوری کنید که چه مهارت های ویژه ای دارید و تواناییهایتان چیست.
3.از افکار نا امید کننده بپرهیزید.مثلا این بار به جای اینکه بگویید"من اشتباه کردم و حالا همه چیز آشفته است و من وقت کافی برای این امتحان ندارم",بگویید:درست است که کمی دیرتر از آنچه در نظر داشتم شروع کردم اما از آنجایی که الان در حال انجامش هستم پس به بهترین نحو ممکن از پس آن بر خواهم آمد.
4.تفکر سیاه و سفید نداشته باشید.نگویید من همیشه افتضاح به بار می آورم بلکه دیدگاه واقع گرایانه در پیش بگیرید و بگویید من امتحان پیش خیلی خوب عمل نکردم,برای این امتحان چه کاری میتوانم انجام دهم که خوب برگزار شود؟
5.خودتان را با دیگران مقایسه نکنید!در نهایت فقط حس بدی نسبت  به خود خواهید داشت و مطالعه تان فایده ای نخواهد داشت.

تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی فیزیک ، تدریس خصوصی ریاضی ، تدریس خصوصی آیلتس ، تدریس خصوصی تافل ، تدریس خصوصی شیمی ، تدریس خصوصی زیست شناسی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی میتوانند در کاهش استرس شما و آموزش سریعتر و پربازده تر کمک کننده باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۲:۵۷
سامان حسینی
يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ب.ظ

ابزار روز استادها امروز چیست ؟

خیلی از شماها مثل من یک پدر فنی دارید، پدرهای قدیمی همیشه فنی بودند، برعکس ما که پدر و مادرهای غیر فنی هستیم، بر عکس ما که مصرف گرا هستیم، اما پدر فنی من همیشه میگفت:ابزار خیلی مهمه... این شعار همیشگیش بود، ابزار خیلی مهمه!
اصلا متوجه نمی شدم پی بازیگوشیهای خودم بودم و فکر می کردم همینطوری میخواد یک چیزی بگه و از خودش و ابزارهاش تعریف کنه، گاهی فکر میکردم حتما همین روزها میخواد یک ابزار برای خودش بخره داره از قبل توجیه می کنه .... خلاصه خیلی تو عمق مطلب نمی تونستم برم، درکش را نداشتم که تجربه چیه.
جند روز پیش هم در جمع چندین تحصیلکرده قدیمی از دانشگاههای خیلی خوبمون بودم که یکی از اون آقایون تو یک بحثی داشت در مورد ابزار صحبت می کرد و اینکه بدون ابزار قبلها چه کارهایی میکرده و وقتی از ایران رفته و در یک طرح پژوهشی بوده، خارج ! بهش کلی ابزار دادند و تونسته خیلی سریع یک دوربین عکاسی با کیفیت عالی بسازه و کلی در مورد ابزار صحبت کرد، از اون آدمهایی بود که رفته و دلش برای ایران تنگه.. از اون آدمهایی که پر از تجربه شده .. از اون آدمهایی که الان دلش میخواد با تجربش هر جور می تونه یاد بده ، امروز هم کامپیوترم داره اذیت می کنه و خلاصه داستان ابزار برام خیلی مهمه،خیلی پر رنگه .

دارم فکر می کنم حالا که داریم برای استادها ابزار میسازیم، باید ابزار خیلی خوبی باشه، باید خیلی پیشرفته باشه، خیلی وقته داریم روش کار می کنیم، مثل یک دستگاه که بگیرید دستتون و همه چیز رو باهاش کنترل کنید.با همون نگاه فنی پدر همچنان بهش نگاه می کنم.، تازه بحث اصلی اینه که ابزار ما استفاده ازش نباید اصلا پیچیده باشه و همیشه باید مراقب باشیم که با اضافه کردن هر امکان جدیدی، ابزار مهم همون ابزار راحت هم هست!
ابزار تدریس خصوصی، ابزار پیدا کردن استاد، ابزار پیدا کردن کلاس زبان، ابزار پیدا کردن تدریس خصوصی ریاضی،تدریس خصوصی فیزیک، ابزار تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی آیلتس، تدریس خصوصی تافل، تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی شیمی، ابزار خوب برای یافتن دوره آموزشی، ابزار خوب برای تبلیغ آموزشگاه ابزاری که خیلی ها را به جواب برای آموزش برسونه، ابزار کمتر بیرون رفتن تو این شهر آلوده ، بهترین ابزار که پاسخگوی این نیازها باشد تدریس خصوصی آنلاین است. کاش واقعا به کلاس مجازی و کلاس آنلاین ما بتونین عادت کنین، این از همون جنس تجربه هستش..به جای بیرون رفتن از خونه، استاد در کلاس آنلاین درس بده خیلی کیف میده،نه؟ 
امروز یک کلاس آنلاین فن بیان تشکیل شد با 17 تا شاگرد و با اینکه تعطیل بود و حتی ترافیک هم سبک بود،اما از هر شهری تو کلاس شرکت کرده بودند و از استادشون استفاده کردند. کلاس مجازی استاد سلام را همه با هم به عنوان یک ابزار خوب نگاه کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۲:۵۳
سامان حسینی
يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹ ب.ظ

یادگیری زبان فقط با شش قدم ساده

فراگیری زبان انگلیسی و یا زبان فرانسه به عنوان زبان دوم برای بسیاری از ما یک دغدغه ی فکری اساسی است.همه دوست داریم به انگلیسی مسلط باشیم اما چرا برای خیلی از ما این فقط یک آرزو  باقی می ماند؟در میان دریای لغاتی که باید حفظ شوند و کتاب هایی که باید خوانده شوند،از کجا شروع کنیم؟ در این نوشتار میخواهیم یک بار و برای همیشه به اصطلاح سنگ هایمان را با خودمان وا بکنیم و قدم های اول را برداریم.
قدم اول: تعیین هدف
چرا میخواهم یک زبان جدید یاد بگیرم؟
بدیهی به نظر می رسد! اما وقتی جواب این سوال را صادقانه پیدا کنید  یکی از بزرگترین چالش هاای پیش روی یادگیری یک زبان جدید را از میان برداشته اید. زبانی که میخواهید بیاموزید,فرق نمیکند تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان آلمانی، تدریس خصوصی زبان فرانسه،  تدریس خصوصی زبان چینی، تدریس خصوصی زبان ایتالیایی یا حتی تدریس خصوصی روسی باشد باید برای خودتان مشخص کنید که برای چه می خواهید آن زبان را صحبت کنید.اینکه بخواهید دیگران را با فرانسوی حرف زدنتان مبهوت کنید دلیل چندان خوبی نیست.
عده ای برای پیشرفت شغلی و کاری به دنبال  تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی هستند و عده ای دیگر در صدد اقامت در یک کشور جدید نیازبه تدریس خصوصی زبان عربی دارند.عده ای دیگر به دنبال این هستند که پس از اتمام دوره ی یادگیری زبان جدید به عنوان مدرس آن زبان وارد بازار کار شوند.عده ای از دانش آموزان و دانشجویان هم صرفا میخواهند واحد درسی زبان را با موفقیت پشت سر بگذارند.اینکه ببینید شما جزو کدام دسته هستید در جواب دادن به سوال دوم راهنماییتان می کند.
قدم دومتعیین مسیر حرکت 

قصد دارید تا کجا پیش بروید و به چه میزان مهارت در یادگیری زبان مورد نظر نیاز دارید؟

اینکه بدانید تا کجا میخواهید جلو بروید در اینکه برنامه ریزی شما موفقیت آمیز باشد بسیار موثر است.آیا همینکه در سطح معمولی قادر به صحبت کردن و فهمیدن زبان جدید شوید شما را راضی میکند؟یا میخواهید به سطح بالا و یا نسبتا بالایی برسید و تسلط کامل داشته باشید؟پاسخ به این سوال شما را از سردرگم شدن در میانه ی مسیر باز میدارد و سطح توقع شما از خودتان را هم تراز با هدف نهایی شما تنظیم میکند.احتمال اینکه در میانه راه دلسرد شوید و دست از تلاش بکشید هم تا حدودی  کمرنگ می شود. ساعتی که در برنامه تان به یادگیری زبان جدید اختصاص می دهید را با هدف نهاییتان بسنجید و با برنامه ریزی پیش بروید.
قدم سوم: تعیین ابزار های مورد نیاز در مسیر

با کدام کتاب یا شیوه آموزشی یا آموزشگاه شروع کنم؟
فارغ از تبلیغات فراوانی که پیرامون یادگیری زبان وجود دارد و بعضی از آنها روش های سریع و عجیبی را پیشنهاد میکنند,حقیقت این است که یادگیری زبان جدید فرآیندی نسبتا دشوار و زمان بر است و باید برای آن وقت بگذارید.راهنمایی گرفتن از اساتید خبره ی این درس و چند جلسه تدریس خصوصی زبان انگلیسی تدریس خصوصی زبان فرانسه تدریس خصوصی زبان آلمانی تدریس خصوصی زبان روسی  تدریس زبان انگلیسیو ... می تواند در شکل گرفتن برنامه مطالعه ی شما بسیار موثر باشد و شما را از بلاتکلیفی در انتخاب منابع,کتاب ها و متد یادگیری زبان نجات دهد.
اگر قصد مهاجرت یا کار و درس در کشور دیگر دارید آنگاه لازم است که به فکر آزمون تافل و آیلتس هم باشید.بهره مندی از تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی آیلتس می تواند کمک بزرگی برای شما باشد.

قدم چهارم: تکرار و تکرار و تکرار به روش های خلاقانه خودتان 

از یاد گرفته های خود در طول روز استفاده کنید.یک شریک برای خود بیابید و با او به زبان جدیدتان صحبت کنید.از اشتباه کردن نهراسید.حتی اگر کسی را ندارید تا با او مکالمه کنید هیچ ایرادی ندارد که دقایقی در روز با خودتان به روسی صحبت کنید:)
قدم پنجم: از قدرت صدا غافل نشوید
در طول روز خودتان را با آهنگ های جدید و فیلم هایی به زبان انگلیسی فرانسه اسپانیایی یا..درگیر کنید.باور کنید نه تنها در مهارت listening به کمک شما می آید بلکه نا خودآگاه speaking و درک مطلب شما هم بهتر می شود.

قدم ششم: از تکنولوژی های به روز استفاده کنید 

هر روز تکنولوژی های جدید برای یادگیری به بازار می آید و با سرگرمی و بازی و غیره می توانند آموزش را با شیوه جدید جدید ارایه کنند.
و قدم آخر

دشواری مسیر را بپذیرید و با آن کنار بیایید تا سریع تر حرکت کنید.پشتکار کافی برای پیشرفت در هر کاری حرف اول را می زند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۲:۳۹
سامان حسینی
يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ب.ظ

تکمیل بخش نظرات و ماجراهای آن

از همون روزهای اول راه اندازی برای نظرات شاگردها در صفحه استاد یک بخشی را در نظر گرفتیم، کم کم شاگردها از مدارس مختلف و از هر آموزشگاهی که شاگردی یک استاد را تجربه کردند با همون شیطنتهای اقتضای سنشون شروع کردند به نوشتن درباره استادهاشون، این روزها یک نفر کارش فقط شده ردیابی نظرات! هر موردی و هر داستانی در نوشته های شاگردها از هر سنی ! پیدا میشه، یکی ازین شکایت می کنه که چرا استاد بهش بیسکوییت تعارف نکرده و یکی در مورد جزئیات یک سرفصل و آگاهی کامل استاد از اون میگه، یکی میخواد با یک استادی ازدواج کنه و یکی از استاد رقیبش بد می نویسه!

خلاصه این نظرات ما خیلی بخش جذابیه هم برای ما و هم برای شاگردها، خواستم همینجا اعلام کنم که امروز و دیروز و پریروز یعنی شاید حدود یک هفته کلی کارها انجام دادیم که بتونید با استفاده از نظرات در مورد استادها با اعتمادتون به ما و به سیستم استاد سلام بهتر استاد انتخاب کنید.

الان با در نظر گرفتن همه ابعاد سیستم نظرات را دوباره طراحی کردیم و باز میخوایم تشکر کنیم از اعتماد همیشگی شما و اینکه به شما اعلام کنیم به خاطر همین اعتمادتون هر کار حتی اگر سخت هم باشه انجام میدیم تا راه یادگیری را با ما با اعتماد جلو بروید.

اگر لازمه معلمی برای تدریس خصوصی ریاضی بگیرید، اگر دوست دارید زبان را در یک کلاس تدریس خصوصی خوب بخوانید و یا باید برای مهاجرت سریع برید تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل به نظرات توجه کنید، اگر امتحان فیزیک دارید نظرات همشاگردیهای خودتان را درباره ی استادهایی که تدریس خصوصی فیزیک می کنند بخونید و برای شیمی نظرات همکلاسیها را درباره ی تدریس خصوصی شیمی .

خلاصه بعد از کلاس با هر استاد ما هم نظرتون را درباره ی ایشون بنویسید تا به بقیه کمک کنید برای انتخاب درست، لطفا از کلمات زیبا برای نقد یک استاد استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۳:۳۶
سامان حسینی
يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۸ ب.ظ

یادگیری و آموزش با استاد سلام

یادگیری و آموزش مقوله ای است که این روزها همه سعی دارند از قافله اش عقب نمانند. انواع کلاسها، آموزشگاهها، کتابها، استادان و شبکه های مجازی آموزش همه در تلاشند تا خدمات متنوع و بهینه ای را ارائه دهند. اما وقت و هزینه همیشه فاکتورهایی است که قبل از تصمیم گیری برای انتخاب خدمات، ذهن افراد را درگیر خود می کند. پیشنهاد استاد سلام برای شما که می خواهید سبدی پر از خدمات متنوع داشته باشید، این است که هر جا هستید بیاموزید.

اگر در کلاس و آموزشگاه هستید یا تدریس خصوصی ریاضی یا تدریس خصوصی فیزیک فارغ از اینکه معلم و استادتان چه مطلبی را از چه درگاهی به شما می آموزد، تلاش کنید از حاشیه های کلاس هم بیاموزید. مثلا نحوه ی پوشیدن لباس، طرز برخورد و یا نحوه ی نشست و برخاست دیگران.. یاد بگیرید هنگام سوار شدن به مترو چه باید بکنید. این بدیهیات را در هیچ کتاب و آموزشگاهی یاد نمی دهند  اما سراسر محیط زندگی ما پر از معلمان رایگانی است که به ما خوراک آموزشی  میدهند. بسیاری اوقات در دورهمی هایی که با دوستان خود دارید، به نکاتی برخورد می کنید که ارزش یاد گرفتن دارند. پیشنهاد می شود همیشه قلم و کاغذی نزدیک خود داشته باشید تا نکات آموزنده ی این دورهمی ها را یادداشت کنید. می توانید این مهم را به ذهن خود بسپارید.

از آنجا که آموزش هیچ زمانی متوقف نمی شود و همیشه بوده و هست مانند تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک، سن و سال و موقعیت اجتماعی هیچگاه مانعی برای آموختن نیست. به یاد داشته باشید همیشه برای یاد گرفتن، نیازی به شال و کلاه کردن و رفتن به آموزشگاه نیست. حتی هنگام تماشای یک برنامه ی تلویزیونی، در کسوت یک شاگرد بنشینید. هنگامی که فرزند خردسالتان از شما می خواهد به تماشای نمایش او و عروسک هایش بنشینید، انگار کنید او معلم است و شما شاگرد. از راننده ی تاکسی و اتوبوس هم بیاموزید.

بزرگترین آموزگار طبیعت است و ارزشمندترین درس، درس استقامت است و پایداری. ایمان داشته باشید که اگر بخواهید میتوانید.

استاد سلام با مجموعه ی کامل و متنوعی از خدمات آموزشی، افتخار دارد پیشنهاد دهای جذاب آموزشی در زمینه های مختلف آموزش مانند زبانهای خارجی(تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس) دروس مدرسه مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و مهارت های کسب و کار مانند تدریس خصوصی اتوکد، تدریس خصوصی تری دی مکس رابه شما ارائه کند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۳:۰۸
سامان حسینی

اتفاقاتی که با تغییر مقطع تحصیلی برای هر دانش آموزی می افتد، گاهی خوشایند و صد البته گاه ناخوشایند است. ممکن است شما به عنوان دانش آموز این متن را بخوانید. شاید هم از اولیای پیگیری هستید که نگران اوضاع و احوال این روزهای فرزندتان هستید. به هر حال آگاهی از این تغییرات و استراتژی های برخورد با این موقعیت، کمک بزرگی به شماست.

مقاطع تحصیلی، از پیش دبستان به عنوان یک مقطع تک پایه شروع می شود و به دوران ابتدایی می رسد. پس از شش سال وارد مقطع متوسطه خواهیم شد که دارای دو دوره و شش پایه است.

اگر این سه مقطع را به سلامت طی کنیم، وارد دوران جوانی شده و تقریبا اگر سالهای قبل از این دوره را بدون مشکل سپری کرده باشیم، چشم اندازی همراه با موفقیت پیش روی ماست.

در مقطع پیش دبستان، کودک ما عوالم خودش را دارد. گر چه هنوز کم سن و سال است، اما باید جدا شدن از مادر و ترک خانه را بپذیرد و یاد بگیرد. آموزشهای این دوره باید در جهت رشد خلاقیت کودک باشد و همواره از بازی به عنوان ابزار آموزش استفاده شود.

عمده ی کودکان، آموزشهای قبل از پیش دبستان را نیز دیده اند. سالها به مهد های کودک رفته اند یا در انواع کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصی ویولن و ... شرکت داشته اند. این کودکان در مقایسه با کودکانی که تا قبل از دوره ی پیش دبستان در خانه مانده اند، سازگاری بیشتری دارند و روند آموزش را با سرعت بیشتری طی می کنند.

بعد از دوره ی پیش دبستان، کودکان وارد مرحله ی جدیدی از آموزش می شوند. دبستان زمان آموزشهای آکادمیک است. کودک می آموزد که علاوه بر خواندن و نوشتن که لازمه ی با سواد شدن است، سازگاری با همسالان، قانون پذیری، تنبیه و تشویق، استقلال در بعضی تصمیم گیری ها و نهایتا اعتماد به نفس نیازهای این دوره از سن او هستند.

هر چه در مقطع دبستان به پایه ی بالاتر نگاه می کنیم، روند آموزش های علمی و عملی دانش آموزان رو به رشد است. کمتر دانش آموزی است که هر چه پایه اش بالاتر می رود، ثبات یا افت کارایی داشته باشد.

به تدریج در پایه های چهارم و پنجم دانش آموز توانایی آموزش های اختصاصی و شرکت در کلاسهای خصوصی مثل تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی را دارد.

در پایه های بالاتر مقطع دبستان، عموما دانش آموزان به توانایی نسبتا خوبی از لحاظ آموزش رسیده اند. بسیاری از دانش آموزان پایه ی ششم و هفتم، در کلاسهای خصوصی ریاضی ششم و کلاس خصوصی ریاضی هفتم ، تدریس خصوصی فیزیک شرکت می کنند.

در این دوره بیشترین نیاز فرزندان ما حمایت های عاطفی است. اینکه دختر یا پسر نوجوان ما بخواهد به تنهایی و مستقل به تدریس خصوصی زبان انگلیسی اش برود، غیر عادی نیست. بچه ها در این دوران نیاز به اعتماد ما دارند. بهتر است این آزادی را به صورت محدود و کنترل شده به آنها بدهیم تا در تغییر مقطع سال بعد، دچار مشکلات دو چندان دوران بلوغ آنها نشویم.

می توان به جراءت گفت که اگر عبور از مقطع دبستان، به ما نوجوانی سالم از لحاظ روانی و آموزش پذیری بدهد، چشم انداز آینده ی این فرد درخشان خواهد بود. پس:


  • از کودکان به اندازه ی سن آنها توقع داشته باشید.
  • به نیازهای کودکان به طور مناسب پاسخ بدهید.
  • اعتماد آنها را جلب کنید.
  • به آنها اعتماد به نفس بدهید.
  • همفکرشان باشید و گاهی با آنها همدردی کنید.
  • بپذیرید که در گذر از هر سال، ممکن است تغییرات زیادی در شخصیت کودکان اتفاق بیافتد. همیشه در کنارشان باشید.

استاد سلام آماده ارایه خدمات در دروس مانند تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۵ ، ۱۲:۱۰
سامان حسینی