استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

اخبار آموزش و پرورش: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال ۱۴۰ عنوان کتاب جدیدالتالیف آماده شده است، گفت: درس اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سال تحصیلی جدید تدریس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فرهنگیان، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان،‌ اظهار داشت: وظیفه اصلی ما در آموزش و پروریش «تربیت» است و مبنای فعالیت‌های آموزش و پرورش در برنامه ششم توسعه که تا سال ۱۳۹۹ ادامه خواهد یافت،‌ اجرای سند تحول نظام آموزش و پرورش کشور است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تربیت تک بعدی یکی از آفت‌های تربیت است و زمانی تربیت از راه درست و مسیر مناسب را طی می‌کند که تک بعدی نباشد و این در حالی است که برخی خانواده‌ها و موسسات فقط روی یک بعد تربیت تاکید می‌کنند. به عنوان مثال تنها بعد آموزشی مدنظر است و برای دانش‌آموز کلاس‌های فوق‌ برنامه و تست‌زنی پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره ۶ ساحت تربیتی گفت: ۶ ساحت تربیتی شامل «تربیت اخلاقی و اعتقادی»، «تربیت اقتصادی ـ حرفه‌ای»، «تربیت بدنی و جسمانی»، «تربیت هنری و زیباشناختی»، « تربیت اجتماعی ـ سیاسی» و «تربیت علمی و فناوری» است.

فانی درخصوص تربیت اقتصادی ـ حرفه‌ای افزود: دانش‌آموز باید مهارت و حرفه‌ای را بیاموزد تا بتواند مشکلات اقتصادی جامعه را برطرف کند.

وی همچنین به شعار امسال که «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» است، اشاره کرد و ادامه داد: تربیت اقتصاد مقاومتی وظیفه آموزش و پرورش است و دانش‌آموزان باید به اهمیت توانمندی داخلی و جلوگیری از اسراف و استفاده بهینه از منابع پی ببرند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امسال نظام جدید آموزشی به پایه دهم رسیده است، گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۴۰ عنوان کتاب جدیدالتالیف داریم و درس اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سال ۹۶-۹۵ تدریس می‌شود.

فانی با بیان اینکه یادگیری در ابتدا آموختن برای دانستن بود و بعدها آموختن برای بکار بردن مطرح شد، گفت: پس از آن آموختن برای بکار بستن و آموختن برای بهتر زیستن مطرح شد و این در حالی است که ما در شرایطی مانند کنکور در زندگی، دانش‌آموزان را از آموختن برای زیستن محروم کرده‌ایم یعنی دانش‌آموزان از تابستان سال سوم متوسطه به قرنطینه حفظ کردن می روند و برای شرکت در ماراتن کنکور ۳ ساعته آماده می‌شوند.

چقدر خوب که نطام آموزشی ما به سمتی سوق پیدا کند که آموزش در ابعاد مختلف زندگی برای بچه ها باشد نه فقط یک بعد آن هم درسی و شنیدن این خبر و تحولاتی که در نظام آموزشی کشورمان در حال انجام است استاد سلام را که در همین زمینه در تلاش است بسیار خوشحال کرده.

ما هم همین هدف را داریم که اگر بچه ها در دروس اصلی خود به تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست شناسی، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و تدریس خصوصی حسابان نیازمند هستند در کنار آن ها می توانند مباحث هنری، برنامه های کامپیوتری و غیره که به آن علاقه دارند نیز بپردازند مانند تدریس خصوصی پیانو، تدریس خصوصی نقاشی و تدریس خصوصی فتوشاپ.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۰۰
سامان حسینی
يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷ ق.ظ

8 روش برای ایجاد انگیزه بیش تر در مخاطبان

شما در هر جایگاهی که هستید و یا هر حرفه و شغلی که دارید با مخاطبان خاص آن حرفه در ارتباط هستید و همیشه ارتباط بهتر کمک به رونق کسب و کار شما می کند.اگر هم حرفه شما در ارتباط مستقیم با افراد است دانستن این نکات که چگونه در آن ها انگیزه قوی برای همکاری بیش تری ایجاد کنید بسیار کلیدی است.مانند استادان گرامی که مخاطب آن ها دانش آموزان هستند و دانش آموزان همیشه نیاز به انگیزه از طرف استاد خود برای درس خواندن دارند.

در این مقاله ما 8 روش را که انجام آن ها برای اساتید بسیار راحت است به شما معرفی می کنیم، شما می توانید تعدادی از این روش ها را باهم ترکیب کنید و یا یک روش را که از نظر خودتان تاثیر بیش تری دارد است را به کار گیرید.

 

۱- یا باانگیزه باشید یا ادای با انگیزه ها را در بیاورید

اگر توقع دارید مخاطبین شما با انگیزه باشند باید خودتان انگیزه داشته باشید این یک شرط اساسی است. اگر به هر دلیلی انگیزه‌ی کافی برای تدریس خصوصی را ندارید پیشنهاد می کنم تظاهر کنید با انگیزه هستید! کار سختی است ولی جواب می دهد. اگر به مغز تلقین کنیم که با انگیزه هستیم خود به خود حالات چهره ، نوع حرف زدن و رفتار ما شبیه به آدم های باانگیزه می شود. انگیزه داشتن مدرس برای تدریس خصوصی شرط اساسی است.

۲- یک نقشه ی راه داشته باشید

مخاطب شما باید بداند دقیقا قرار است چه چیزی یاد بگیرد و بعد از تدریس خصوصی، کلاس یا دوره ی آموزشی چه اتفاقی برایش بیافتد. پیشنهاد می کنم در ابتدای دوره ی آموزشی یا کلاس یک برگه به مخاطبین خودتان بدهید که زمانبندی ، اهداف، نتایج و حتی تکالیف روی آن نوشته شده باشد. اگر این برگه را چاپ رنگی کنید چه بهتر. این یعنی کار شما نظم دارد وشما قابل اعتماد هستید، مخاطب هم انگیزه ی کافی برای همراهی با شما را دارد.

 

۳- زود پاداش بدهید

در کنار اهداف اصلی دوره .هدف های کوچک و ساده تعیین کنید تا مخاطبین زود به موفقیت برسند. مثلاً در پایان یک جلسه آموزش تدریس خصوصی یک امتحان کوچک با پنج سوال دو نمره ای بگیرید. سوالات باید آنقدر ساده باشند که بیشتر کلاس نمره ی بالای ۷ از ۱۰ نمره بگیرند. درست مثل بازی های رایانه ای که تند تند به مخاطب پاداش های کوچک می دهند و در آخر نیز یک جایزه ی بزرگ می دهند. مثلا در یک بازی ساده  اگر به مدت طولانی هیچ سکه ای داده نشود. بازیکن انگیزه ای برای ادامه ی بازی نخواهد داشت.

۴- تعریف و تمجید کنید

ریچارد دنی در کتاب هنر ایجاد انگیزه می گوید

" آدم ها برای دریافت تعریف و تمجید بیشتر از هر چیز دیگری تلاش می کنند "

کافی است کار های خوب افراد را به رخ آن ها بکشید. این یک اصل است که همیشه باید خوبی های افراد را بیشتر از بدی های آنان ببینیم.

خیلی ها برای تاًیید شدن از طرف دیگران حاضرند هر کاری را بکنند. افرادی را در شبکه های اجتماعی می بینیم که برای لایک و فالوور چه کارها که نمی کنند. حتی حاضرند جان و آبروی خودشان را به خطر بیاندازند تا بیشتر توسط مردم تایید شوند. پس با ارضای حس تأیید طلبی مخاطبان در آنها انگیزه ایجاد کنید. 

 

۵- عدالت را رعایت کنید

یک بی عدالتی ما می تواند انگیزه ی آموختن را به طور کلی از بین ببرد. حدود یک دهه قبل مصاحبه ای با یک آدم معتاد در تلوزیون دیدم . از همان مصاحبه ها که از یک آدم با چهره ی شطرنجی می پرسیدند “چی شد که الان اینجایی و چه توصیه ای برای هم سن و سالای خودت داری؟” آن معتاد در پاسخ به خبرنگار گفت: بی عدالتی معلم دوره ی راهنمایی باعث شد که من ترک تحصیل کنم و … راست و دروغ این ماجرا با خود آقای معتاد محترم ولی ما باید مراقب باشیم تا تدریس خصوصی ما با بی عدالتی زیر سوال نرود.

برخی از بی عدالتی ها ناخواسته به وجود می آیند. برای اینکه انگیزه از بین نرود باید با شجاعت تمام عذر خواهی کنیم و دلیل سوتفاهم را هم بگوییم

عدالت این نیست که همه به صورت مساوی از یک پاداش بهره مند شوند . عدالت این است که هرکس به اندازه ی حقش پاداش بگیرد. شاید در یک آزمون شخصی ۸ بگیرد و دیگری ۲۰ و هر دو در عین عدالت باشد.

 

۶- در ایجاد انگیزه خلاق باشید و تفاوت آدم ها را درک کنید

شاید کسی با جایزه انگیزه بگیرد و دیگری با تعریف و تمجید. شاید شما برای تشویق مسئولیتی را به کسی واگذار کنید و او هم از این کار انگیزه بگیرد ولی کسی دیگر قبول مسئولیت را برای خودش تنبیه بداند. پس باید آدم ها را خوب بشناسید و با توجه به شخصیتشان از فاکتور های انگیزشی استفاده کنید. شما باید تا حدودی تیپ شخصیتی افراد را نیز بشناسید.

 

۷- گروه دوستی ایجاد کنید

تا می توانید مخاطبین خودتان را باهم مرتبط کنید. معمولا آدم ها در جمع انگیزه و انرژی بیشتری برای کار دارند. همین که یک نفر باشد تا بعد از کلاس در رابطه با موضوعی که یادگرفته اند با هم تبادل نظر کنند انگیزه را زیاد می کند. البته اگر دربین مخاطبین شما افراد درون گرا هم هستند توصیه می کنم به آنها اصرار نکنید که ارتباط بگیرند. بگذارید راحت باشند. افراد درون گرا فرصت بیشتری برای دوست شدن نیاز دارند.

 

۸- برای خودتان جایگاه سازی کنید

تصور کنید کیفیت تدریس آقای الف و آقای ب باهم برابر است .اما مدیر مجموعه قبل از کلاس از آقای الف تعریف کرده و گفته است که آقای الف بهترین مدرس هستند، ایشان تالیفاتی دارند و … آقای مدیر هیچ تعریفی از آقای ب نمی کند چون آقای ب رزومه ای ندارد. به نظر شما مخاطبین برای حضور در کدام کلاس انگیزه ی بیشتری دارند؟

این توصیه های کوچک از طرف تیم استاد سلام یرای اساتید محترم در هر رشته ای که تدریس خصوصی دارند مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی ششم، تدریس خصوصی ریاضی هفتم، تدریس خصوصی ریاضی هشتم، تدریس خصوصی ریاضی نهم، تدریس خصوصی ریاضی دهم، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست شناسی، تدریس خصوصی حسابان و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل  برای بالا بردن بازده کلاس های آموزشی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۰۷
سامان حسینی
جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۹ ق.ظ

دقیقا 3 سال است که با استاد ها هستیم

اولین بار با در نظر داشتن مخاطبان خوب، شروع به فکر کردن برای یک سایت  کردم

بعد از مدت ها سایت زدن برای افراد و شرکتهای مختلف می دانستم که چگونه می شود سایت خوب داشت، می دانستم که می خاهم سایت خوبی داشته باشم برای خودم...

اما چه طور سایتی ؟ باید چه نیازی را رفع کنم ؟ ! من خانم هستم و باید شغلی داشته باشم که بتوانم با مخاطبانم هم زبان و همدل به کاری درست بپردازیم، به بانک مشاغل مختلفی فکر می کردم، هر مدل شغلی از ذهنم عبور می کرد می دانستم باید به دنبال علایق خود در شغل باشم تا شغلم بخش از زندگیم باشد، مادرم معلم بود، قشر معلم را خوب می شناختم، دلسوز و تابع قانون، بسیار مودب و تحصیل کرده، همه اینها از مزایای مخاطبین کار من است، شروع به کار کردم و یک سایت ساده بالا آوردم و اوایل کار زمانهای زیادی از روزم را به استاد سلام اختصاص دادم، هنوز مثل همین روزها ... یعنی بعد از سه سال همه کارهای من در جهت استاد سلام است، تمام افکارم برای خوب جوابگو بودن به معلمهای بزرگوار است... می خواستم تدریس خصوصی را راحت کنم، پیدا کردن معلم را راحت کنم، معلم خصوصی را در کنار دست شاگرد قرار دهم، اگر کسی هر عنوانی را که بخواهد یاد بگیرد بداند که می تواند آنرا در سایت ما بیابد:

تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی فتوشاپ، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عکاسی، تدریس خصوصی ویولن و هم اکنون بیش از 3000  رشته تدریس در سایت داریم، و هنوز گاهی استاد خصوصی برای یک رشته ای جدید برای تدریس خصوصی و کلاس خصوصی در سایت ما ثبت نام می کند که ممکن است رشته را نداشته باشیم و آنرا ثبت می کنیم.

باید از یکجا شروع میشد و شروع کردیم و سومین سال است که در حال ادامه دادن هستیم و هنوز خیلی مانده تا به همه افکار خود برسم 

دیروز از مدیر سایت روش تدریس شنیدم که در مقاله ای نوشته بود، می دانید دنیای آینده آموزش قرار است با تدریس خصوصی و موسسه های آزاد باشد؟! آیا برای این کار آماده هستید؟ 

(ما برای ادامه راه آماده هستیم و دست از تلاش بر نمی داریم، به آماده شدن همه معلم خصوصی ها هم کمک می کنیم و ابزار های لازم را برای ایشان باز می کنیم)

دانشگاه آزاد که در زمان ما باید پشت صفهای طولانی دو سه سالی منتظر می ماندند حالا روی اتوبان بیلبورد می زند و تبلیغ می کند و این خیلی عجیب است که نوسان جمعیت ما را چه میشود ؟! 

سه سالگی استاد سلام

تمام والدین همه تلاش خود را برای داشتن فرزندی با همه امکانات می کنند و علاقه مند هستند همه امکانات را برایش به آسانی مهیا کنند تا آینده ای روشن داشته باشد و حالا تدریس خصوصی  هر رشته ای مثل شاخه های ریاضی مانند تدریس خصوصی ریاضی ششم، تدریس خصوصی ریاضی هفتم، تدریس خصوصی ریاضی هشتم، تدریس خصوصی ریاضی نهم، تدریس خصوصی ریاضی دهم هم ابزاری درست برای راه یافتن به آن آینده می تواند باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۳۹
سامان حسینی
پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ق.ظ

«۱۲ شهریور» آخرین مهلت ثبت‌نام کتب‌ درسی

اخبار آموزش و پرورش: معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید بالغ بر ۱۳۴ میلیون جلد کتاب درسی با بیش از هزار عنوان توزیع می‌شود، گفت: توزیع کتب‌ در استان‌ها از ۲۰ شهریور و در تهران و البرز از ۲۲ شهریور آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فرهنگیان، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در نشست خبری اظهار داشت: بالغ بر ۱۳۴ میلیون جلد کتاب از دوره ابتدایی تا پیش‌دانشگاهی در بیش از ۱۰۰۰ عنوان تولید شده است که ۱۴۰ عنوان کتاب از تولیدات جدید امسال است.

وی با اشاره به توزیع کتاب‌ها در سال تحصیلی جدید، افزود: امسال شیوه توزیع به ۲ شکل است؛ در دوره متوسطه اول و دوم، توزیع کتاب‌ها از طریق کتابفروشی‌ها انجام می‌شود ضمن اینکه فرایند توزیع از ۱۵ شهریور شروع می‌شود و پس از ارسال، از ۲۰ شهریور کتاب‌ها در استان‌ها توزیع شده و از ۲۲ شهریور نیز توزیع کتاب‌ها در استان‌های تهران و البرز صورت می‌گیرد.

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی یادآور شد: در دوره ابتدایی و پیش‌دانشگاهی از سال گذشته شیوه ثبت‌نام از روش سنتی به روش الکترونیکی تغییر پیدا کرد که در سال گذشته ثبت‌نام کتاب‌های دوره ابتدایی در تهران و کتابهای دوره پیش دانشگاهی در کل کشور از طریق الکترونیکی اجرا شد.

وی با بیان اینکه از ۱۶ فروردین سال جاری ثبت‌نام الکترونیکی و فروش اینترنتی کتاب‌ها شروع شده است، افزود: دانش‌آموزان پس از ثبت‌نام خود در سامانه سناد می‌توانند با وارد کردن کد ملی، کد دانش‌آموزی و سریال شناسنامه خود وارد سامانه ثبت کتاب درسی شده و وجه آن را پرداخت و سفارش کتاب دهند و کتاب خود را از اول مهر از مدارس تحویل بگیرند.

وی با بیان اینکه امسال در یکی، دو مرحله ثبت‌نام کتاب‌ها در دوره ابتدایی تمدید شد، یادآور شد: در حال حاضر نیز ثبت‌نام کتاب‌ها از اول ابتدایی تا پایه ششم صورت می‌گیرد؛ ضمن اینکه ۱۲ شهریور آخرین مهلت دانش‌اموزان برای ثبت‌نام در سامانه ثبت کتاب است و از ۱۳ شهریور، توزیع کتاب‌ها در مدارس شروع می‌شود.

با نزدیک شدن به فصل شروع مدارس و خرید کتاب های درسی و دیدن منابع اگر نیاز به تدریس خصوصی در هر درسی مثل تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و غیره داریم از الان که زمان بیش تری در اختیار است برنامه ریزی را شروع کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۲۵
سامان حسینی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»؛ سروش صادق‌نژاد از برگزاری ششمین مسابقات بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی این دانشگاه در فاصله زمانی 10 تا 15 آذرماه امسال خبر داد و اظهار کرد: مرحله پیش‌ثبت‌نام تیمها در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی از دهم شهریور ماه به‌صورت اینترنتی آغاز شد و تا پنجم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره انجمنهای علمی ــ دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر متذکر شد: تیمها از 20 شهریور تا 30 مهر ماه فرصت دارند مدارک فنی مرتبط با فعالیتهای خود در این مسابقات را از طریق سایت جشنواره به نشانی autcup.aut.ac.ir ارسال کنند و بررسی شفنی تیمها نیز از اول تا پانزدهم آبان ماه صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام قطعی تیمها در پنج لیگ دانشجویی و سه لیگ دانش‌آموزی در فاصله زمانی 10 آبان تا یکم آذر ماه انجام خواهد شد.

صادق‌نژاد در خصوص لیگهای رقابتی جشنواره رباتیک امیرکبیر نیز یادآور شد: مسابقات دانشجویی در پنج لیگ رباتهای انسان‌نما، رباتهای مین‌یاب، رباتهای کار، رباتهای ریز‌پرنده و رباتهای مسیریاب پیشرفته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای نخستین بار در نظر داریم در لیگ رباتهای انسان‌نما، یک المپیک ترتیب دهیم و طبق برنامه‌ریزی صورت‌ گرفته، رباتهای انسان‌نما در جشنواره رباتیک امسال در مسابقات فوتبال، بسکتبال، تیراندازی، وزنه‌برداری، راگبی، ژیمناستیک، تکواندو و برخی از موارد دو میدانی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

صادق‌نژاد با بیان اینکه جشنواره رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر با نظارت و همکاری فدراسیون جهانی رباتیک (فیرا) برگزار می‌شود ابراز امیدواری کرد برگزاری این المپیک  رباتیک، مقدمه‌ای برای به رسمیت شناخته‌ شدن آن در مسابقات آتی فیرا و گسترش آن در سطوح پیشرفته و به صورت جهانی است.

وی درباره دیگر تفاوت ششمین جشنواره بین‌المللی رباتیک امیرکبیر با دوره‌های قبل نیز گفت: سال گذشته با همکاری انجمن رباتیک افغانستان، مسابقات رباتیک دانشجویان غیرایرانی در حاشیه جشنواره ما برگزار شد که امسال بنا به درخواست دانشجویان غیرایرانی، رقابتهای آنها در جشنواره اصلی تجمیع‌شده و در لیگ رباتهای مسیریاب پیشرفته برگزار خواهد شد.

رئیس اداره انجمنهای علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: در بخش دانش‌آموزی نیز سه لیگ شامل رباتهای انسان‌نما، رباتهای ترابری و رباتهای مسیریاب پیش‌بینی شده است که لیگ مقدماتی رباتهای مسیریاب مختص تیمهای غیرایرانی خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: برگزاری نمایشگاهی از آخرین دستاوردها و نوآوریهای حوزه رباتیک و هوش مصنوعی با حضور نمایندگان بخشهای دانشگاهی، پژوهشگاهی و شرکتهای خصوصی از جمله برنامه‌های جانبی ششمین جشنواره بین‌المللی رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

ششمین دوره رباتیک و هوش مصنوعی

منبع خبر: www.tasnimnews.com

استاد سلام که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی از جمله تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی حسابان و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل فعالیت دارد از شنیدن اخبار موفقیت بچه ها در تمام زمینه ها مخصوصا رباتیک و هوش مصنوعی که علمی نوین است بسیار خوشحال می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۰۷
سامان حسینی
پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ب.ظ

تایپ ده انگشتی

با تایپ ده انگشتی در زمان خود صرفه جویی کنید
یک معلم امروزی باید آنلاین باشد، باید دیجیتالی باشد و باید محتوای خود را مرتب به روز کند، سایت خوبی را برای اینکار معرفی می کنیم

شما مدرس های آنلاین هستید که تا امروز در استاد سلام برای تدریس خصوصی و برای معلم خصوصی و رزرو کلاس خصوصی ثبت نام کرده اید، دانش آموزان دوست دارند با معلم نزدیک تر به خود و معلم های با کیفیت قرار تدریس خصوصی بگزارند اما معلم خوب شدن اینروزها فقط تدریس صرف نیست باید مطالبتان را تایپ کنید و برای شاگرد پاور پوینت و ورد باید آماده کنید و بعد از کلاس برای یادآوری تدریس خصوصی همان درس در اختیار او قرار دهید.

چگونه مطالب را آماده می کنید؟! 

ما می دانیم که شما استاد تهیه محتوا هستید، می توانیم صدای شما استاد خصوصی را ضبط کنیم، می توانیم بعد صدا را گوش دهیم اما در تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی فتوشاپ به تنهایی صدای شما شاید کافی نباشد باید مطالب به صورت فایل متنی آنلاین و یا نرم افزاری هم برای شاگرد آماده داشته باشید، لازم است مطالب را برای هر شاگرد حتی به روز کنید، برای تدریس خصوصی ریاضی دهم، باید فایلی جدا نسبت به تدریس خصوصی ریاضی ششم! داشته باشید، پس مرتب باید تولید محتوای الکترونیکی کنید، باید بتوانید سریع تایپ کنید

یک استاد خوب تدریس خصوصی باید بتواند سریع تایپ کند تا محتواهای خود را سریع به روز کند 

برای شروع تایپ سریع عکس زیر را خوب ببینید، به سایت http://utype.ir بروید و آنجا تایپ ده انگشتی را تمرین کنید، نه یکبار، باید به سرعت مطلوبی که در سایت توضیح داده شده برسید، ما به شاگردها برای هر موردی کلاس پیشنهاد می کنیم، اما یک استاد می تواند با تمرین صرف و با کمک سایت معرفی شده خوب تایپ کند تا بازدهی خوبی در تدریس خصوصی و کلاس خصوصی داشته باشد.

تایپ ده انگشتی

شما باید عالی باشید تا ایرانی فرهیخته بسازیم

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۵۲
سامان حسینی
پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۳ ق.ظ

دوست دارید چه درسی یا چه مهارتی یاد بگیرید

از تعداد 11 هزار معلم خصوصی در استاد سلام و تنوع در انتخاب لذت ببریداز سال 92 تا 95 در حال خدمات رسانی برای کسب و کار تدریس و حال خوب یادگیری در سراسر ایران هستیم.

تیم کوچک استاد سلام از شهریور ماه سال 92، همین روزها در دو سال پیش شروع به راه اندای سایتی که که دورنمای تفکرشش را استاد ها و دانشجوهای همراه ما بهتر و بهتر برایمان ساختند و کمک کردند تا بتوانیم دورنمای درستی از نیاز یک دانش جو یک دانش آموز و یک جویای کار داشته باشیم، گاهی کسی تماس میگیرد و جملات زیبایی را از سبک زندگی آموزشی و کاری خود برایمان نقل می کند، دیروز آقایی تماس گرفت که از به گفته خودش سلف استادی هر ساله نقل می کرد! هر سال برای خودم یک مهارت جدید را تعریف می کنم تا خوب بیاموزم و خود را ارتقا دهم: تدریس خصوصی اندروید می خواست، خدا را سپاس دارم که می توانیم با تعداد خوبی معلم خصوصی برای تدریس خصوصی هر بازآموزی در خدمت علاقه مندان بکوشی، مادر برای فرزندش در پیشواز سال آموزشی جدید تدریس خصوصی ریاضی می خواهد و استادی آمادگی حرفه ای خود را برای تدریس خصوصی زبان صفحه ای می کند در استاد سلام به افتخار بازدید خوب سایت تدریس خصوصی با نظرات کاربران

به زودی باز تغییرات جدیدی برای خدمات بهتر و گم نشدن جویندگان در سایت آماده کرده ایم و رونمایی می کنیم تا تدریس خصوصی درست تری را ارئه دهیم و در کیفیت آموزشهایمان نظارت کنیم و می دانیم که راه سخت است و ما تازه هر بار باید ابزارمان که سایت استاد سلام است را باید بتر و کاربردی تر ارائه کنیم

11 هزار استاد در سراسر ایران راهی دراز است که پیمودیم تا برای هر شهر و محله استاد داشته باشیم و از تردد نا به جا بکاهیم، کلاس مجازی بهتری ارائه کرده ایم تا از هر شهری بتوانند استاد خوب را به صورت مجازی برای تدریس خصوصی رزرو کنند.

همچنین هم اکنون توانایی این را داریم که با اجاره کلاس و اجاره فضای آموزشی خوب مانند خدماتی از جمله اجاره سالن کنفرانس 50 نفره، اجاره سالن همایش 200 نفره ، سالن همایش 100 نفره، سالن کنفرانس 100 نفره، سالن کنفرانس 50 نفره  در خدمت رسانی به آموزش آماده باشیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۱۳
سامان حسینی
چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۲۲ ب.ظ

استاد شطرنج ایران در برنامه خندوانه

امشب در خندوانه با استاد احسان قائم مقامی 24 سال کاپیتان تیم ملی شطرنج ایران نشست دلنشینی را شنیدیم، بعد از تعاریفی از برنامه خوب خندوانه کمی از خودش و افتخاراتش گفت، از اینکه حال شطرنج در ایران خوب است، ازین که خوبست شطرنج یاد بگیریم برای داشتن یک دید خوب استراتژیک در زندگی برای داشتن انتخابهای درست در زندگی یادگیری شطرنج را توصیه کرد، خوبست استادی برای تدریس خصوصی ظرنج داشته باشیم، همیشه ما تذکر دادیم که باید همواره زمانهای آزاد روز را در کلاسهای حتی تدریس خصوصی و یا حتی دوره های آموزشی خوب شرکت کرد، یاد داد که باید تخیل درست داشت، رامبد جوان از تضمین موفقیت گفت توسط هر انسانی، و دلنشینی بحث برای ما همین خوب تفکر کردن بود برای حصول نتیجه خوب. 

احسان قائم مقامی از کنترل احساسات هیجانی می گوید تا باید بتوانیم خنده و گریه را هم با سبک درستی مدیریت کنیم، در این گزارش لحظه به لحظه جمله ای عالی می گوید که "الان بهترین لحظه است که ما بهتر شویم" جمله ای جذاب و واقعی!

از بازیهای المپیک و عدم دریافت مدال ها گرفت از اینکه می فهمد با تمام وجودش که یک ورزشکار هنگام باخت چه می کشد و چقدر تمرکز هر لحظه بر روی هدف و اجزای رسیدن به هدف مهم است، تک تک جمله های استاد بزرگ شطرنج ای عالی بودند، برای هر آموزشی برای هر تدریس خصوصی برای هر یادگیری زمان اختصاص دهیم، با تخیل خود به بهترین ها فکر کنیم تا حتما و حتما برسیم، مهم نیست دوست دارید چه چیز یاد بگیرید، می خواهید از تدریس خصوصی حسابان شروع کنید یا تدریس خصوصی فتوشاپ اما باید برای اهداف بزرگ جلو رویم اگر تدریس خصوصی ریاضی ششم، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، یا تدریس خصوصی زبان ما را بالا می برد باید به آن اهمیت دهیم.

همیشه نگاههاه های زیبای خندوانه ای ها یعنی دست اندرکاران خندوانه چون از دل بلند میشود کامل بر دل و جان مردم می نشیند، حتی تبلیغ های برنامه هم بر دل می نشیند و برای همه اعضایش آرزوی بهترینها را داریم.

تدریس خصوصی شطرنج

اگر استاد شطرنج هستید و علاقه مند به آموزش هستید در استاد سلام ثبت نام کنید و تدریس خصوصی شطرنج کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۲۲
سامان حسینی