استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۸ ق.ظ

چگونه در تدریس خصوصی موفق باشیم.

چگونه در تدریس خصوصی موفق باشیم

 

آیا شما به دنبال افزایش درآمد خود هستید یا می خواهید با یک برنامه آموزشی هدفمند برای خود ضمانت کاری بیافرینید، ممکن است در نظر بگیرید که یک معلم خصوصیهستید.تدریس خصوصی می تواند یک تجربه بسیار با ارزش باشد. جوانب مثبت و منفی تبدیل شدن به یک معلم خصوصی انگلیسی را بیاموزید و نحوه شروع کار را بیابید.

مزایا و معایب تدریس خصوصی

قبل از شروع به آموزش خصوصی در دروس مختلف ، مطمئن شوید که این نقش برای شما مناسب است. مزایا و معایب شغل را در نظر بگیرید تا بتوانید تصمیم بگیرید مسئولیت تدریس خصوصی چیزی است که شما آماده انجام آن هستید . جوانب مثبت زیادی در زمینه تدریس خصوصی وجود دارد. برای بسیاری ، این امر شامل انعطاف پذیری ، تجربه و درآمد حاصل از شغل می باشد.

آیا تدریس خصوصی تنها شغل شما است؟

تجربه تدریس خصوصی

ماهیت تدریس خصوصی شما را ملزم به شناخت نیازهای شاگرد می کند. تجربه ای که شما از تدریس به یک شاگرد کسب میکنید با شاگرد دیگر متفاوت است .باعث میشود مهارت های شما در شیوه های مختلف تدریس ارزیابی شود.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۸ ، ۰۹:۱۸
سامان حسینی
جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵ ق.ظ

روش های تدریس خلاق

شیوه های جذاب سازی کلاس

روش های تدریس خلاق

روش های تدریس خلاق

آیا تا به حال در وسط تدریس به دانش آموزان خود توجه کرده اید؟ چقدر جذب نحوه تدریس شما هستند و یا بالعکس, خسته شده اند و منتظر پایان کلاس هستند؟

درست وقتی فکر می کنید که برنامه درسی کامل یا فعالیت جذابی را در پیش گرفته اید ، ممکن است متوجه شوید که دانش آموزانتان بدون علاقه در کلاس تنها حضور فیزیکی دارند. به همین منظور ضروری است که شما راه هایی را برای جالب نگه داشتن کلاس های خود پیدا کنید تا دانش آموزان بتوانند اطلاعاتی را که ارائه می دهید جذب و حفظ کنند.

با تدریس خصوصی فیزیک, تدریس خصوصی شیمی, تدریس خصوصی ریاضی, ..... در کنار شمائیم. استاد سلام مرجع تدریس خصوصی روش های موثری را برای افزایش جذابیت کلاس به شما ارائه میدهد همراه ما باشید

ده ها سال است که مربیان سعی دربکارگیری راهبردهای جدید تدریس خصوصی دارند تا دانش آموزان خود را روی انگشتان خود نگه دارند و آنها را از یادگیری هیجان زده کنند. اگرچه برخی از استراتژی ها با شکست مواجه شده اند ، اما برخی دیگر کاملاً مؤثر هستند.

روش های آزمایش شده معلم ها برای جالب نگه داشتن کلاس را در اینجا ببنید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۸ ، ۱۱:۴۵
سامان حسینی