استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴ ب.ظ

چگونه کلاس آنلاین برگزار کنیم

چگونه کلاس آنلاین برگزار کنیم

کلاس آنلاین

 

اگر تازه استاد سلامی شدید در این مقاله همراه ما باشید

در دوران قرنطینه خانگی برای کرونا هستیم و مدارس همچنان تعطیل هستند و آموزش به صورت مقطعی به حالت تعلیق در آمده. حتی اگر مدارس هم باز شوند و سیستم آموزش کشور به حالت قبل برگردد ممکن است برخی خانواده ها با وجود ویروس کووید 19 حاضر نباشند فرزندانشان را به مدرسه بفرستند.

باور دارند که فرزندانشان نمیتوانند از خودشان مراقبت کنند و باید در کنار خانواده ها بمانند. اما در شرایط حاضر حتی دانش اموزان نیز از در خانه ماندن خسته شدند و دوست دارند سرکلاس درس برگردند. حتی دانش آموزی که در طی سال به درس علاقه چندانی نشان نمیداد و با توسل به معلم خصوصی میتوانست نمره قابل قبولی بیاورد این روزها دلش برای حال و هوای مدرسه تنگ شده. برای زنگ تفریح, بودن با هم کلاسی ها, زنگ ورزش و سخت گیری معلم ریاضی و امان از روز شنبه زنگ اول آموزش فیزیک !!!

 هر روز خبرهای ضد و نقیضی از بازگشایی مجدد مدارس میشنویم. گروهی بر این باور هستند که تا اوایل اردیبهشت مدارس باز خواهد شد اما خبری دریافت میکنند که تا پایان اردیبهشت همچنان مدارس تعطیل هستند. اینکه چه زمانی مدارس مجدد به حال قبل برمیگردد هنوز به طور قطع نمیتوان گفت باید صبور باشیم و امیدوار که این روزهای سخت نیز خواهند گذشت.

برای تفریح و تعطیلات نیز به اندازه کافی وقت داشتیم و اکنون زمان حرکت در مسیر آموزش رسیده است. اما چطور هم در خانه بمانیم و هم یادگیری را متوقف نکنیم.

کلاس آنلاین استادسلام

تا چند وقت قبل اگر میگفتیم که در خانه نشستیم و داریم موسیقی یاد میگیریم و یا حتی با دیدن یک فیلم ریاضی را یاد میگیریم این تصور ایجاد میشد که کیفیت آموزش نمیتواند در سطح بالایی باشد. چرا که در لحظه اگر سوالی برایتان پیش می آمد نمیتوانستید بپرسید. یک فیلم از قبل ضبط شده را میدید که باید ذهن نقیض یاب خود را خاموش میکردید تا اگر برایتان سوالی پیش آمد از آن به راحتی بگذرید و تمام و کمال حرف های مدرس خود را بشنوید. امکان تبادل اطلاعات نبود و کلاس حالت رسمی نداشت و مشکلات دیگری که ممکن هست تجربه کرده باشید.

خبر خوب این هست که استادسلام  کلاس آنلاین را از مدت ها قبل برایتان آماده کرده تا برای این روزها در کنار شما باشد.اگر شاگرد هستید میتوانید در بخش رزرو معلم خصوصی درخواست خود را ثبت کنید تا پشتیبانی در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.اما اگر استاد هستید در ادامه همراه ما باشید.

اولین سوال که به عنوان مدرس ممکن است به ذهن شما خطور کند:

چگونه کلاس آنلاین برگزار کنیم؟

قطعا برای استفاده از امکانات سایت ابتدا باید به عنوان استاد ثبت نام کنید . اما نیازی نیست به همه شاگردانتون بگید روی سایت ثبت نام کنند. چرا که شما این امکان و براشون فراهم خواهید کرد البته با کمک استاد سلام ...

در ادامه مطلب در اینجا همراه ما باشید

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۴۴
سامان حسینی