استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۱ ق.ظ

از شرایط معلم شدن در آموزش و پرورش چه میدانید؟؟

از شرایط معلم شدن در آموزش و پرورش چه میدانید؟؟

برای همه ما پیش آمده روزهایی که آرزوی معلم شدن را در سر داشتیم و زمانی که از ما سوال می شد میخواهید در آینده چه کاره شوید بی درنگ پاسخ می دادیم : معلم !

تاثیری که معلم ها در زندگی ما و بالطبع در رفتار و شخصیت ما گذاشتند یکی از مهم ترین تاثیرهاست که نمی توان از آن غافل شد. درست می گویند که مدرسه خانه دوم است و بخشی از هویت ما را شکل می دهد.

تاثیر نگاه و اولین برخورد علم کلاس اول در ذهن همه ما نقش بسته و چقدر که دوستش داشتیم. کمتر کسی است که نام معلم کلاس اولش را به خاطر نداشته باشد. معلم کلاس اول من خانوم ایرانشاهی بود خانومی بسیار مهربان و در عین حال جدی با قد بلند و صورتی کشیده..... شما معلم کلاس اولتان را به خاطر دارید؟؟

به اعتقاد بسیاری از مردم معلمی یکی از ساده ترین شغل هاست.زیرا تابستان ها تعطیل هستند و به ازای هر تعطیلی معلم ها نیز تعطیل می شوند. اما حقیقت این است که معلم ها همان مقدار که دانش آموزان در مدرسه هستند وقت خود را در مدرسه می گذرانند. بسته به پایه ای که تدریس می کنند زمان متغیری را در مدرسه هستند.بسیاری از معلم ها که حتی در زمان استراحت و در زمانی که در خانه اند مشغول برنامه ریزی برای تدریس هستند.تدریس و آموزش یک امر ذهنی است به همین منظور ممکن است زمان هایی که معلم ها در مدرسه نیستید هم ذهن درگیری داشته باشند.معلم ها همیشه به فکر شاگردان خود هستند.ممکن است آنچه را که معلم ها انجام می دهند برای باقی افراد و مشاغل قابل درک نباشد اما کار معلم ها بسیار سخت و حرفه ای است.بسیاری از افراد به صورت داوطلب به مناطق محروم سفر می کنند و در امر آموزش بسیار سهم بسزایی دارند.

اگر می خواهید از شرایط معلم شدن در سایت استاد سلام بیشتر بدانید و شروع به تدریس خصوصی کنید, در اینجا همراه ما باشید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی