استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

۳۳ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸ ق.ظ

تفاوت کلاس خصوصی و گروهی زبان انگلیسی

همیشه برای رسیدن به هدف، راههای زیادی وجود دارد. این موضوع در یادگیری زبان خارجی نیز صدق می کند. شما از دو راه مختلف می توانید زبان دوم مورد نظر خود را یاد بگیرید. یکی آموزش به صورت تدریس خصوصی و دیگری آموزش به صورت شرکت در کلاسهای گروهی. هر دو روش هدف یکسانی دارند و آن هم این است که زبان آموز به سطح بالاتری از یادگیری زبان برسد.

حالا اگر سه سال زمان دارید و پشتکار کافی هم ندارید، می توانید با حوصله در دوره های گروهی شرکت کنید. اما اگر وقت شما فقط شش ماه است و مشکلی برای هزینه ها هم ندارید، پیشنهاد می کنیم دوره های تدریس زبان انگلیسی را انتخاب کنید. فقط به خاطر داشته باشید در صورت انتخاب کلاس تدریس خصوصی زبان، باید روزانه 2 تا 3 ساعت در منزل مطالعه داشته باشید.

اما تفاوت دیگر کلاسهای خصوصی با کلاسهای گروهی در تدریس زبان های خارجی این است که در کلاسهای گروهی به صورت خاص نمی شود روی یک دانش آموز متمرکز شد و در یک کلاس نیز دانش آموزان با سطوح مختلف یادگیری و گیرایی وجود دارند. اما در کلاسهای تدریس خصوصی این موضوع کاملا متفاوت است. مدرس می تواند تمام توجه خود را معطوف به یک دانش آموز کند و متقابلا آن دانش آموز هم همه توجه خود را به کلاس و درس خواهد داد.

در واقع در یک کلاسِ خوب تدریس زبان انگلیسی، معلم تا مطمئن نباشد که دانش آموز مطلب را کامل یاد گرفته، از روی مطلب نمی گذرد.

در کلاسهای تدریس خصوصی کمترین میزان حواس پرتی وجود دارد. البته مطمئن هستیم که انسان همیشه نمی تواند جدی باشد، اما یک دانش آموز با توجه و تمرکز کافی روی درس و معلم خود، به نتیجه حداکثری و مطلوب می رسد.

نکته مهم دیگردر انتخاب کلاسهای خصوصی این است که دانش آموزان در انتخاب روز و ساعت آزاد هستند و در واقع کلاس تدریس خصوصی زبان خود را با باقی برنامه هایی که در طول هفته دارید، تنظیم می کنند.

برخلاف تصور عموم، هزینه تدریس خصوصی و نیمه خصوصی زبان های خارجی با در نظر گرفتن این موضوع که این کلاسها علاوه بر زمان بندی مطلوب و منعطف، استفاده از مدرسان طراز اول و با توانایی بالا و منابع آموزشی متنوع را در اولویت کاری خود دارند، بسیار مقرون به صرفه است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۰:۱۸
سامان حسینی
دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹ ق.ظ

چند راهکار ساده برای ذخیره زمان

زمان، با ارزش ترین و مهمترین امکانی است که دانش آموزان در اختیار دارند. استفاده نادرست از این امکان نیز، از مشکلات عمده دانش آموزان است که سبب اتلاف وقت می شود. برای جلوگیری از اتلاف زمان نیاز داریم تا عوامل هدر رفتن وقت را بشناسیم و آنها را بررسی کنیم.

گاهی آدمها در طول روز اینقدر مشغول انجام دادن کارهای مختلف هستند که در پایان روز خسته هستند. همین آدمها معتقدند که در طول روز زمانهای زیادی را به هدر داده اند! در این مقاله به بررسی علل این موضوع می پردازیم و اینکه چه راهکارهایی برای جلوگیری از آن وجود دارد؟

موفقیت یا عدم موفقیت دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی به چگونگی مطالعه و نحوه تنظیم وقت آنها بستگی دارد. بنابراین دانش آموزان برای موفقیت، در ابتدا نیاز دارند تا هدف خود را کاملا شناسایی کنند. پس از آن، برای رسیدن به هدف خود برنامه ریزی کنند. استفاده درست از این برنامه و پس از مشخص کردن هدف، در موفقیت دانش آموزان تاثیر مهمی دارد و سبب می شود تا در رسیدن به اهداف خود با سرعت پیش بروند.

یکی دیگر از اصول مهم در مدیریت زمان، استفاده کردن از اصل 20- 80 است. یعنی باید 80 درصد کارها را در 20 درصد زمان انجام داد و اینگونه در زمان صرفه جویی کرد.

در اینجا به چند مورد مهم از عوامل اتلاف وقت می پردازیم ومختصری توضیح درباره عوامل کاهش این هدر رفت خواهیم داد.

1.عدم برنامه ریزی: شاید خیلی کلیشه ای و تکراری است که بگوییم نداشتن برنامه ریزی وقت شما را بیهوده تلف می کند. اما واقعیت این است که تا شما دقیقا ندانید چه کارهایی را می خواهید انجام دهید و این کارها در چه بازه زمانی باید انجام شوند، هرگز در انجام آنها موفق نخواهید بود. ممکن است برنامه ریزی شما در ابتدای کار خیلی کامل و دقیق نباشد. یک لیست مختصر از کارهایی که باید در طول روز انجام دهید و مشخص کردن اولویت آن کار، به شما کمک می کند تا شروع بهتری داشته باشید. نکته مهم در برنامه ریزی این است که حتما نوشته شود.

2.در انجام کارها اولویت آنها را در نظر داشته باشید. بهتر است بدانید که کارها اصولا به سه دسته تقسیم می شوند:

الف) کارهای کم اهمیت وغیر مهم روزانه مثل تلفن زدن ها و پاسخ به sms  ها.

ب) کارهای مهم وغیر فوری یعنی کارهایی که در صورت داشتن وقت اضافی لازم است آنها را انجام داد. مثل پاکنویس کردن جزوه های درسی.

پ) کارهای ضروری و فوری که باید به سرعت انجام داد مثل آماده شدن برای امتحان هفته جاری.

3 -  توجه کردن به سرعت کار، نباید باعث شود تا کیفیت کار شما پایین بیاید.

برای هر کار زمان مناسب آن کار را در نظر بگیرید. مطمئن باشید هیچ کار سریعی بدون اشکال پیش نمی رود. اگر کاری را با عجله انجام دهید، کیفیت و دقت کار پایین می آید و سبب اتلاف وقت می گردد.

  1. قبل از شروع به انجام هر کار، تمام زوایا و جوانب آن را در نظر بگیرید تا امکان اشتباه در شما به حداقل برسد. اما وسواس بیش از حد به خرج ندهید زیرا باعث به تاخیر افتادن کارها می شود. عدم تصمیم گیری در زمان مناسب، عوارض گوناگونی دارد که اتلاف وقت یکی از آنهاست.


در پایان و به صورت خلاصه چند راهکار عملی را با شما در میان می گذاریم:

  1. حتما برنامه شخصی خود را در دفتر برنامه ریزی مکتوب کنید.
  2. کارهای خود را اولویت بندی کنید.
  3. عواملی که سبب اتلاف وقت شما می شوند را بشناسید.
  4. وقتی در اجرای برنامه خود با مشکلی مواجه می شوید، آن را مدیریت کنید.
  5. در حین مطالعه و پس از هر یکساعت، استراحت مختصری داشته باشید.
  6. از کارهای غیر مهم صرفه نظر کنید.
  7. در انجام کارها تمرکز داشته باشید.
  8. راهزنان وقت را بشناسید.

و در نهایت راه کار استاد سلام :

و راه کار استاد سلام مرجع تدریس خصوصی برای شما دانش آموزان، دانش جویان و تمام کسانی که به دنبال یادگرفتن و پیشرفت هستند کلاس آنلاین است. تا تمام زمان هایی که در ترافیک و پشت چراق قرمز که فکر می کنید کلی کار دارید و یا باید مسافت زیادی رو تو شهر طی کنید تا به استاد یا آموزشگاتون برسید به زمان طلایی تبدیل شود. حتما تا الان با مفهوم کلاس آنلاین آشنا شدید و می دانید که همه درس ها حتی اون درس های حل کردنی یا نرم افراز های کامپیوتری را هم  می توانید آنلاین یاد بگیرید.اما اگر می خواهید کلاس آنلاین داشته باشید می تونید از صفحه آن در سایت اطلاعات کامل کسب کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۶ ، ۱۰:۰۹
سامان حسینی

برنامه ریزی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در هر مقطعی است زیرا شما برای رسیدن به اهدافتون نیاز به مسیر راه دارید و هر چقدر بیش تر بر مسیر تسلط داشته باشید به هدف نزدیک تر می شوید.

ما برای شما دانش آموزان رشته ریاضی برنامه درسی در نظر گرفتیم تا مسیر راه را همیشه داشته باشید. حالا با این برنامه شما می فهمید کجای راه هستید و برنامه زمانبندی تخصصی که به آن نیاز دارید چیست مانند این که در روز چقدر برای هر درسی زمان صرف می کنید، این زمان بین چه درس هایی پخش می شود، چه زمان هایی برای خواندن دروس حل کردنی مناسب است و چه زمان هایی برای دروس حفظی، چه درس هایی را نباید پشت هم بخوانید، .چقدر میان هر درسی فاصله برای استراحت دارید و در نهایت در هفته چقدر به استراحت کلی نیاز دارید.

تمام این برنامه ریزی باعث میشه تا شما عملکرد درسیتون بالا بره و نتیجه خیلی بهتر داشته باشید، اگر از تمام بچه های موفق کنکور بپرسید اولین قدمی که برای  کنکور برداشتید چی بود ؟  بدون شک جوابشون برنامه ریزی است.

هزینه برنامه 4 هزار تومن است و یک فایل زیپ شده و با فرمت ورد و فرمت JPEG است. یکی از فرمت های JPEG  برنامه خالی است که شما با خط خودتون بنویسید و حتی پرینت بگیرید و هر جایی که که در روز براتون بهترین یادآوری را دارد قرار دهید.

این برنامه درسی هفتگی شماست تا ما برنامه سالینه برای همه مقاطع  دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و بچه های کنکور هم براتون بزاریم. و همچنین مشاوره تحصیلی 

شما هم از الان اولین قدم را در راه رسیدن به رویاتون برداشتید.

لینک دریافت برنامه ریزی درسی برای رشته تجربی :

برنامه ریزی درسی رشته تجربی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۶ ، ۱۰:۱۳
سامان حسینی
پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۱۲ ب.ظ

فهرست حذفیات منابع کنکور۹۷ سراسری منتشر شد

فهرست حذفیات منابع سئوالات آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام در آزمون سراسری ۹۷ از روز یکشنبه ۱ بهمن ۹۶ آغاز می شود و تا روز یکشنبه ۸ بهمن ۹۶ ادامه دارد.

آزمون سراسری در روزهای پنجشنبه ۷ تیر و جمعه ۸ تیر ۹۷ برگزار می شود.

فهرست حذفیات منابع سئوالات آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ در زیر منتشر شد است:

https://media.mehrnews.com/d/2017/11/15/4/2635989.jpg

https://media.mehrnews.com/d/2017/11/15/4/2635990.jpg

https://media.mehrnews.com/d/2017/11/15/4/2635991.jpg

https://media.mehrnews.com/d/2017/11/15/4/2635992.jpg

https://media.mehrnews.com/d/2017/11/15/4/2635993.jpg

https://media.mehrnews.com/d/2017/11/15/4/2635994.jpg

https://media.mehrnews.com/d/2017/11/15/4/2635995.jpg


منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی دروس عمومی کنکور, کلاس آنلاین , برنامه ریزی کنکور 96 و ... آرزوی موفقیت تمامی داوطلبین شرکت کننده را دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۶ ، ۱۴:۱۲
سامان حسینی

ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی از چهارشنبه اول آذر ۹۶ آغاز می شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ تا ۷ آذرماه ادامه دارد.

وی افزود: کلیه متقاضیان ضرورت دارد در این مهلت با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک لازم به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی جزئیات ثبت نام در این آزمون از روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: همانطور که پیش از این اعلام شده بود آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ برای پذیرش در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه ۴ اسفندماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی دوره دکتری , کلاس آنلاین و ... برای داوطلبین شرکت کننده در آزمون آرزوی موفقیت دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۶ ، ۱۴:۱۲
سامان حسینی

در راستای دریافت کمک‌های خیرخواهانه برای زلزله زدگان استان کرمانشاه از سوی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر غرفه‌ای برپا شد.  

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، غرفه های دانشجویی دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه در جلوی درب ورودی این دانشگاه واقع در خیابان ولیعصر و محوطه داخلی دانشگاه برپا شده است.

این غرفه‌ها به همت نهادهای دانشجویی دانشگاه و با هماهنگی کانون هلال احمر برپا شده است.

همچنین از دانشجویان داوطلب در خصوص اهدای خون نیز ثبت نام بعمل می‌آید.

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی و ... آرزوی صحت و سلامتی برای تمامی هموطنان عزیز را دارد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۶ ، ۱۲:۰۰
سامان حسینی

تیم روانشناس حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش  خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، یک روز پس از حادثه دلخراش زلزله غرب کشور یک تیم روانشناسی از حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور مشاوره و حمایت روانی و اجتماعی و ایجاد امید میان بازماندگان زلزله به شهرستان سرپل ذهاب اعزام شدند.

همچنین کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حال تهیه اقلام مورد نیاز زلزله زدگان از جمله آب معدنی، کنسرو، خشکبار، لوازم بهداشتی، پتو و چادر برای زلزله زدگان هستند.

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , هزینه تدریس خصوصی  کلاس آنلاین , کلاس مجازی و ... آرزوی صبر جمیل و آرامش برای خانواده های عزادار از خداوند منان خواستار است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۶ ، ۱۱:۵۵
سامان حسینی

برنامه ریزی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در هر مقطعی است زیرا شما برای رسیدن به اهدافتون نیاز به مسیر راه دارید و هر چقدر بیش تر بر مسیر تسلط داشته باشید به هدف نزدیک تر می شوید.

ما برای شما دانش آموزان رشته ریاضی برنامه درسی در نظر گرفتیم تا مسیر راه را همیشه داشته باشید. حالا با این برنامه شما می فهمید کجای راه هستید و برنامه زمانبندی تخصصی که به آن نیاز دارید چیست مانند این که در روز چقدر برای هر درسی زمان صرف می کنید، این زمان بین چه درس هایی پخش می شود، چه زمان هایی برای خواندن دروس حل کردنی مناسب است و چه زمان هایی برای دروس حفظی، چه درس هایی را نباید پشت هم بخوانید، .چقدر میان هر درسی فاصله برای استراحت دارید و در نهایت در هفته چقدر به استراحت کلی نیاز دارید.

تمام این برنامه ریزی باعث میشه تا شما عملکرد درسیتون بالا بره و نتیجه خیلی بهتر داشته باشید، اگر از تمام بچه های موفق کنکور بپرسید اولین قدمی که برای  کنکور برداشتید چی بود ؟  بدون شک جوابشون برنامه ریزی است.

هزینه برنامه 4 هزار تومن است و یک فایل زیپ شده و با فرمت ورد و فرمت JPEG است. یکی از فرمت های JPEG  برنامه خالی است که شما با خط خودتون بنویسید و حتی پرینت بگیرید و هر جایی که که در روز براتون بهترین یادآوری را دارد قرار دهید.

این برنامه درسی هفتگی شماست تا ما برنامه سالینه برای همه مقاطع  دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و بچه های کنکور هم براتون بزاریم. و همچنین مشاوره تحصیلی 

شما هم از الان اولین قدم را در راه رسیدن به رویاتون برداشتید.

برای دریافت لینک برنامه ریزی درسی استاد سلام برای رشته ریاضی روی گزینه پایین کلیک کنید :       

فایل رشته ریاضی  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۶ ، ۱۱:۵۱
سامان حسینی
دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۲۹ ب.ظ

اعلام۳روز عزای عمومی

شامگاه یکشنبه به دنبال وقوع زمین‌لرزه‌ در غرب کشور، تعداد زیادی از استان‌ها تکان خوردند، مسئولان از آغاز کار آواربرداری خبر داده‌اند و آمار فوتی‌ها در حال افزایش است.
خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: لرزیدن تعداد زیادی از استان‌های کشور طی شامگاه یکشنبه موجب وحشت عمومی و حضور مردم در خیابان‌ها شد. در این گزارش علاوه بر آخرین وضعیت خسارات زلزله در غرب کشور، اخبار برخی از استان‌هایی که در جریان این زمین‌لرزه تکان خوردند آمده است.

مطابق اطلاعات اولیه منشأ لرزش استان‌های مختلف کشورمان وقوع زلزله در مرز کرمانشاه با کشور عراق بوده است. این زمین‌لرزه در منطقه «ازگله» استان کرمانشاه ثبت‌شده است.

منبع : خبرگزاری مهر


استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی وقوع این حادثه را به تمام مردم ایران به خصوص مردم عزیز غرب ایران تسلیت عرض می نماید... مردم سرسخت کردزبان امیدواریم در برابر این غم بزرگ صبور باشید و با امداد رسانی سریع از آسیب بیش تر جلوگیری شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۳:۲۹
سامان حسینی


وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: هم اکنون رقابت بر سر تعدادی رشته و دانشگاه است و در بسیاری از رشته‌ها و دانشگاه‌ها با توجه به ظرفیت‌های موجود عملاً رقابت وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۹۹ ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، به ریاست محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد. در ابتدای این جلسه گزارشی از نتایج بررسی موضوع کنکور ارائه شد.

بعد از ارائه این گزارش، منصور غلامی گفت: هم اکنون از دوره دبستان، خانواده‌ها فرزندان خود  را به سمت کنکور هدایت می کنند.

وی افزود: باید آموزش و پرورش هم ساز و کار ارزیابی را مدنظر قرار دهد تا استعدادها قابل رشد باشند.

وزیرعلوم ادامه داد: هم اکنون رقابت بر سر تعدادی رشته و دانشگاه است و در بسیاری از رشته‌ها و دانشگاه‌ها با توجه به ظرفیت‌های موجود عملاً رقابت وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر


استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین  , کلاس مجازی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی زبان فرانسه , تدریس خصوصی زبان آلمانی و ... آرزوی موفقیت دارد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۶ ، ۲۰:۵۸
سامان حسینی