استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۱ ق.ظ

از شرایط معلم شدن در آموزش و پرورش چه میدانید؟؟

از شرایط معلم شدن در آموزش و پرورش چه میدانید؟؟

برای همه ما پیش آمده روزهایی که آرزوی معلم شدن را در سر داشتیم و زمانی که از ما سوال می شد میخواهید در آینده چه کاره شوید بی درنگ پاسخ می دادیم : معلم !

تاثیری که معلم ها در زندگی ما و بالطبع در رفتار و شخصیت ما گذاشتند یکی از مهم ترین تاثیرهاست که نمی توان از آن غافل شد. درست می گویند که مدرسه خانه دوم است و بخشی از هویت ما را شکل می دهد.

تاثیر نگاه و اولین برخورد علم کلاس اول در ذهن همه ما نقش بسته و چقدر که دوستش داشتیم. کمتر کسی است که نام معلم کلاس اولش را به خاطر نداشته باشد. معلم کلاس اول من خانوم ایرانشاهی بود خانومی بسیار مهربان و در عین حال جدی با قد بلند و صورتی کشیده..... شما معلم کلاس اولتان را به خاطر دارید؟؟

به اعتقاد بسیاری از مردم معلمی یکی از ساده ترین شغل هاست.زیرا تابستان ها تعطیل هستند و به ازای هر تعطیلی معلم ها نیز تعطیل می شوند. اما حقیقت این است که معلم ها همان مقدار که دانش آموزان در مدرسه هستند وقت خود را در مدرسه می گذرانند. بسته به پایه ای که تدریس می کنند زمان متغیری را در مدرسه هستند.بسیاری از معلم ها که حتی در زمان استراحت و در زمانی که در خانه اند مشغول برنامه ریزی برای تدریس هستند.تدریس و آموزش یک امر ذهنی است به همین منظور ممکن است زمان هایی که معلم ها در مدرسه نیستید هم ذهن درگیری داشته باشند.معلم ها همیشه به فکر شاگردان خود هستند.ممکن است آنچه را که معلم ها انجام می دهند برای باقی افراد و مشاغل قابل درک نباشد اما کار معلم ها بسیار سخت و حرفه ای است.بسیاری از افراد به صورت داوطلب به مناطق محروم سفر می کنند و در امر آموزش بسیار سهم بسزایی دارند.

اگر می خواهید از شرایط معلم شدن در سایت استاد سلام بیشتر بدانید و شروع به تدریس خصوصی کنید, در اینجا همراه ما باشید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۲۱
سامان حسینی
شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۶ ق.ظ

بازگشایی مدارس

بازگشایی مدارس

دانش آموزان و دوران بعد کرونا

یکی از دغدغه های این روزها نگرانی خانواده ها برای بازگشایی مدارس است و با وجود ویروس کرونا بسیاری از خانواده ها همچنان معتقد هستند علم خوب است اما نه به قیمت سلامت فرزندانمان....

دولت ها با تدابیر سیاست هایی سعی دارند تا بار روانی ایجاد شده بر جامعه را تا حدودی کم کنند و بتوانند با برنامه ریزی درست و مناسب این شرایط را به خوبی پشت سر بگذارند.

اما آیا در این مدتی که مدارس تعطیل بود و رعایت بهداشت فردی و دوران قرنطینه در درجه اول اهمیت بود,این امر به درستی رعایت شد ؟؟ هستند خانواده هایی که به بهانه اینکه حوصله فرزندمان سر رفته و یا بچه ها به محیط باز نیاز دارند و خسته شده اند اجازه خروج فرزندانشان از منزل را صادر کردند اما درباره رفتن به مدرسه همچنان گارد دارند...

با توجه به آینده و روزهای پیش رو گمان می رود این بحران جمعی زمان زیادی می طلبد تا به طور کامل و به قطع یقین بگوییم دیگر وجود ندارد.به همین منظور نیازمند یک کار ملی با حضور متخصصین آموزشی , معلمان ,دبیران و سیاست گذاران هستیم تا نحوه کار و عملکرد مدارس را مورد ارزیابی قرار دهیم و به همراه کارشناسان بهداشتی و بالطبع متخصصین بیماری های عفونی راهکار درستی را ارائه دهند.

هدف این است که در نهایت با ایجاد مکانیسم های مؤثر برای حفظ فاصله اجتماعی و فیزیکی و آموزش و تمرین رعایت بهداشت فردی و در عین حال ، حمایت از معلم ها جهت برآورده کردن نیاز دانش آموزان و آموزش آن ها,آموزش از سر گرفته شود. با وجو برگزاریکلاس آنلاین متاسفانه دیده شد معلم هایی که با دانش IT پایین نتوانستند کلاس درس را برگذار کنند و یا جهت حل مشکلات دانش آموزان راه حلی ارائه دهند نتیجه این شد که تعداد زیادی از دانش آموزان از کلاس درس جاماندند و با وجود ثبت نام در مدارس غیر انتفاعی مجبور که گرفتن معلم خصوصی و برگزاری کلاس تدریس خصوصی شدند.

در ادامه اینجا همراه ما باشید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۵۶
سامان حسینی
چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶ ق.ظ

آموزش مجازی برای دانش آموزان

آموزش مجازی برای دانش آموزان

با ظهور و پیدایش ویروس کرونا اقشار و بخش های مختلفی متحمل خسارت شدند که بخش آموزش و پرورش نیز از این قاعده مستثنی نبود و یکی از سخت ترین برهه ها را پشت سر گذاشت. همه منتظر بودیم تا در پایان تعطیلات نوروز آموزش به روال عادی خود برگردد. غافل از اینکه این رشته سر دراز دارد و بخش آموزشی نیز خانه نشین شدند.

معلم ها و اساتید در بخش های مختلف شروع به تدریس خصوصی کردند و با امکانی که استادسلام برای مدارس فراهم آورد کم کم توانستند وارد فضای کلاس آنلاین شوند و کلاس های خود را به صورت عمومی برگزار کنند. 

بسیاری بر این عقیده بودند که کلاس آنلاین نمی تواند جایگزین مناسبی برای آموزش باشند. شاید چون ذهنیتی بابت فضای آموزش آنلاین نداشتند اما بودند کسانی که اعتماد کردند و در این مسیر قدم برداشتند.

 

 

در ادامه مطلب اینجا درباره آموزش آنلاین بیشتر بدانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۳۶
سامان حسینی