استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

۶۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، با توجه به تداخل بیست و چهارمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور (ETPNU) با امتحانات پایان نیمسال دوم ۹۷-۹۶، تاریخ آزمون فوق از تاریخ ۱۳ تیر ۹۷ به تاریخ ۱۶ تیر ۹۷ تغییر یافت.

داوطلبانبرای شرکت در این آزمون از ۲ لغایت ۷ تیرماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به پورتال پیام نور مرکز سنجش ضمن پرداخت هزینه ۸۵۰.۰۰۰ ریال به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند.

کارت شرکت در بیست و چهارمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از ۱۲ لغایت ۱۶ تیرماه توزیع شده و آزمون به صورت الکترونیکی در استانهای آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی و فارس برگزار می شود.

داوطلبان توجه داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره: ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی کنکور دکتری , تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی تافل , تدریس خصوصی آیلتس ,کلاس آنلاین... آرزوی موفقیت روز افزون برای عزیزان شرکت کننده دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۵۲
سامان حسینی
پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۵۸ ب.ظ

تدریس خصوصی فیزیک یازدهم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۵۸
سامان حسینی
پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۴۸ ب.ظ

تدریس خصوصی ریاضی ششم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۴۸
سامان حسینی
چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷ ب.ظ

ساختار آزمون تافل چگونه است ؟

ساختار آزمون تافل چگونه است ؟

که برگرفته از سرواژگان Test of English as a Foreign Language به معنای آزمون انگلیسی به عنوان زبان بیگانه است، آزمونی است که میزان توانایی افراد را در زمینهٔ برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌سنجد. مدرک تافل در 10000کالج ، دانشگاه و سازمان های مرتبط با تافل در 130کشور دنیا مورد پذیرش قرار می گیرد. این آزمون توسط موسسه ETS  به دو صورت اینترنتی ibt  و کاغذی pbt برگزار می گردد.
نحوه ی نمرات و ساختار سوالات بخش کاغذی و اینترنتی کاملا متفاوت می باشد ازمون کاغذی تافل رفته رفته کمرنگ شده و جای خود را به آزمون اینترنتی داده است.

ساختار امتحان 


•    آزمون کاغذی 


همان‌طور که از نام این آزمون مشخص است، داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید به سوالات موجود در دفترچه آزمون پاسخ دهند. این نوع از آزمون دارای 4 بخش می باشد :

1.    مهارت شنیداری (Listening Comprehension)
2.    ساختار زبان (Structure and Language)
3.    مهارت خواندن (Reading Comprehension)
4.    مهارت نگارش ( Writing Comprehension  )
گفتنی است که بسیاری از دانش اموزان برای موفقیت در این ازمون به سراغ تدریس خصوصی  می رفتند و اموزشگاه های زبان از این موقعیت بهره می بردند تا تدریس خصوصی تافل را راه اندازی کنند. به هر حال این نوع از ازمون تافل دیگر کمرنگ شده و بیشتر بر روی آزمون اینترنتی متمرکز می باشد.


•    آزمون اینترنتی 


تفاوت این آزمون با آزمون کاغذی نبود دفترچه فیزیکی می باشد و افراد باید در روز های معین در محل های مشخص و به صورت اینترنتی به سوالات پاسخ دهند و نکته ی مهم تر اینکه این آزمون جامع تر می باشد و تمام مهارت های زبانی را شامل می شود که دارای 4 بخش می باشد :

1.    مهارت خواندن (Reading Comprehension)
2.    مهارت شنیداری (Listening Comprehension)
3.    مهارت نگارش ( Writing Comprehension  )
4.    مهارت گفتاری ( Speaking Comprehension  )

بخش

زمان ( دقیقه )

تعداد سوالات

نحوه انجام

Reading

60-80

36-56

خواندن 3 یا 4 متن و پاسخ به سوال مربوط به آن

Listening

60-90

34-51

گوش دادن به سخنران یا مکالمه و پاسخ به سوالات

Speaking

20

6

ابراز نظر درباه ی یک موضوع

Writing

50

2

بر اساس موضوعات مهارت های شنیداری و خواندن باید یک متن بنویسید


و یک وقت استراحت 10 دقیقه ای در بین این آزمون وجود دارد .
نحوه ی نمره دهی
نمره  کلی این امتحان برای آزمون اینترنتی از 0 تا 120 و برای آزمون کاغذی بین 310تا 670 می باشد و مدت اعتبار این مدرک تنها دو سال است و پس از آن و برای تجدید آن نیاز به امتحان دوباره می باشد .این آزمون هم مانند سایر آزمون ها نیاز به آمادگی بالا و روش های خاص پاسخگویی به سوالات می باشد که اینجا در به تعدادی از آنها اشاره میکنیم :


•    با فرمت ازمون اشنا شوید :
به بخش ها ، نمرات و نمونه سوالات این آرمون اشنا شوید و سعی کنید کلاس ها و امتحان های شبیه ساز برگزار کنید

•    استفاده از منابع باکیفیت برای آزمون
دقت داشته باشید که اگر از منابع مطالعاتی خوب و با کیفیت استفاده نکنید ازمون موثری را در پیش نخواهید داشت پس در خرید کتاب و منابع دقت کنید.

•    افزایش دایره لغات 
توانایی ضروری نه تنها در تافل بلکه در تمام آزمون می باشد که بدون دایره لغات پرو پیمان کاری از پیش نخواهید برد.
.
....
و بسیاری دیگر از این تکنیک ها و نکات در طلایی را می توانید درکلاس های تدریس خصوصی آمادگی آزمون های مختلف از جمله تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس در  استاد سلام جستجو کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۳۷
سامان حسینی

انتخاب رشته دکتری ۹۷ دانشگاه آزاد از چهارشنبه آغاز می شود

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، دکتر امیررضا شاهانی با اعلام این خبر افزود: انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش  آموزش کشور شرکت کرده اند، از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۷ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۷ ادامه دارد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد یادآور شد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته  تدریس خصوصی براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۴۰ رشته / محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

وی افزود: داوطلبان با مراجعه با سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org و با وارد کردن کد ملی و داوطلبان اتباع غیرایرانی با وارد کردن کد رهگیری به عنوان نام کاربری و کد شناسه انتخاب رشته ( در پایین کارنامه سازمان سنجش درج شده است ) به عنوان رمز عبور می ­توانند وارد سامانه شده و نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اقدام کنند.

شاهانی خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام دوره های بدون آزمون (استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی کنکور دکتری , تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی تافل , تدریس خصوصی آیلتس ,کلاس آنلاین... آرزوی موفقیت روز افزون برای عزیزان شرکت کننده دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۰۱
سامان حسینی

ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از امروز آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی از امروز آغاز می‌شود و تا سه شنبه 29 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1397 (برای آن دسته از رشته های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه 12 مردادماه برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 31 تقاضانامه تعیین می‌شود. برهمین اساس داوطلبان باید با مراجعه به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام کنند.

براساس این گزارش، داوطلبان باید با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به       www.sanjesh.org  دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان و پرداخت مبلغ 270 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

براساس این گزارش، چنانچه داوطلبی علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی– غیرانتفاعی است، لازم است که علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغ 55 هزار ریال دیگر نیز برای دوره های مذکور اقدام کند.

همچنین با توجه به اینکه مقرر شده است در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق پیام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ  5000 ریال به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

منبع : خبرگزاری فارس

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , استخدام تدریس خصوصی , آگهی تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی کاردانی به کارشناسی , کلاس آنلاین و ... برای عزیزان شرکت کننده آرزوی موفقیت دارد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۲۱
سامان حسینی

آخرین وضعیت ارز دانشجویی/ راهکار بانک مرکزی برای لیسانس ها

منصور غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت اختصاص ارز دانشجویی گفت: دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که از طریق سازمان امور دانشجویان اقدام کرده و پرونده داشته اند، مشکلی برای تامین ارز ندارد.

وی ادامه داد: در این زمینه دانشجویان کارشناسی که خودشان برای تحصیل در خارج از کشور اقدام کرده و مسیرشان از طریق وزارت علوم نبوده، دارای مشکل ارز هستند که با بانک مرکزی در این ارتباط مکاتبه ای داشته‌ایم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: مقرر شده است تا بانک مرکزی، کار کارشناسی انجام داده و برای خانواده دانشجویان مقطع کارشناسی که در خارج از کشور تحصیل می کنند یک را روالی را مشخص کند تا از مسیر قانونی منابع ارزی آنها را تامین کنند اما هنوز چیزی به ما اعلام نشده است.

به گزارش مهر، بر اساس بخشنامه بانک مرکزی از اول فروردین امسال تامین ارز بابت شهریه و هزینه اقامت دانشجویان آزاد شاغل به تحصیل در خارج از کشور به نرخ آزاد انجام می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی تافل , تدریس خصوصی آیلتس ,کلاس آنلاین  ,تدریس خصوصی زبان آلمانی , تدریس خصوصی زبان ایتالیایی , تدریس خصوصی زبان فرانسه , تدریس خصوصی دکتری و ...آرزوی موفقیت روز افزون دارد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۰۱
سامان حسینی
چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۴ ق.ظ

زمان آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت تغییر کرد

 زمان آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت تغییر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، زمان برگزاری چهل و هفتمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) تغییر کرد. این آزمون پیش از این قرار بود در ۷ تیرماه ۹۷ برگزار شود.

زمان برگزاری آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت به ۳۱ خرداد ۹۷ تغییر یافته است.

داوطلبان جهت اطلاع از جزئیات ثبت نام می توانند راهنمای عمومی شرکت در آزمون زبان واقع در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی را مطالعه کنند.

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی تافل , تدریس خصوصی آیلتس ,کلاس آنلاین , تدریس خصوصی زبان آلمانی و ....  آرزوی موفقیت روز افزون دارد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۴۴
سامان حسینی
يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۸ ق.ظ

نوبل ادبیات و تمام حاشیه‌هایش

نوبل ادبیات و تمام حاشیه‌هایش

دیروز آکادمی نوبل در اطلاعیه‌ ای اعلام کرد که نوبل ادبیات امسال برنده‌ ای نخواهد داشت و به جای آن سال آینده، ۲۰۱۹، دو برنده برای این جایزه اعلام خواهد شد. اگر از اتفاقاتی که تا کنون برای این جایزه افتاده است بی خبر باشیم ممکن است این خبر برایمان تعجب بر انگیز باشد، اما نگاهی به اتفاقاتی که در سال های گذشته برای این جایزه افتاده است نشان می دهد که از این خبر چندان هم نباید متعجب شد.

پیش از آن اما ذکر این نکته خالی از فایده نخواهد بود که این اولین سالی نیست که جایزه نوبل تدریس خصوصی ادبیات اهدا نمی شود، پیش از این به خاطر جنگ های جهانی اول و دوم سال هایی بوده است که این جایزه اهدا نشده است. اما این بار دو تفاوت عمده با دفعات قبل دارد، اول این که امسال اهدای جایزه لغو نشده، بلکه عقب افتاده است و قرار است سال آینده دو جایزه اهدا شود. دفعات پیش چنین اتفاقی نیفتاده بود و تنها یک یا چند سال پشت سر هم جایزه اهدا نمی‌ شد. جز این، امسال اولین باری است که این جایزه نه به دلایل بیرونی، که به خاطر رسوایی ای که گریبانگیر یکی از اعضای پیشینِ آکادمی سوئد شده اهدا نمی‌ شود، یا حداقل این دلیلی است که اعلام شده است.

ادامه مطلب

منبع : خبرگزرای مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی ادبیات و ... برای برگزار کنندگان این مراسم آرزوی موفقیت روز افزون دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۳۸
سامان حسینی
سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۳۶ ب.ظ

تدریس خصوصی برنامه نویسی با استاد سلام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۳۶
سامان حسینی