استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

راهنمای عملی انتخاب رشته آزمون سراسری

ساده سازی شرکت در مراحل آزمون سراسری، از ثبت نام تا انتخاب رشته، یکی از اهداف سازمان سنجش است. با این هدف در کنار دفترچه­ ها و اطلاعیه­ های رسمی، دفترچه­ های کاربردی و ویژه­ نامه­ های راهنما برای استفاده داوطلبان و خانواده ­ها تهیه شده است.

 راهنمای عملی انتخاب رشته یکی از این نوع محصولات است. با استفاده از این راهنمای عملی، هر داوطلب بدون کمک دیگران و به راحتی می­تواند انتخاب رشتة خود را انجام دهد. در این راهنما جنبه­ های کاربردی قوانین و مقررات انتخاب رشته، طوری توضیح داده شده است که توجه به آنها می­تواند احتمال قبولی در رشتة دلخواه را افزایش یابد.

در راهنمای عملی انتخاب رشته این مطالب را می­خوانید:

بخش اول- راهنمای عملی انتخاب رشته

  • چگونه کارنامه آزمون سراسری را دریافت کنیم؟
  • اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده­ ام.
  • کارنامة آزمون سراسری، چه اطلاعاتی به ما می­دهد؟
  • چگونه رشته ­ها را انتخاب کنیم؟
  • چگونه رشته­ های انتخابی خود را به سازمان سنجش اعلام کنیم؟
  • چگونه برای انتخاب رشته­ های بدون آزمون(بر اساس سوابق تحصیلی) اقدام کنیم؟

بخش دوم- آشنایی با مقررات انتخاب رشته

  • بعضی از شرایط آزمون سراسری، مهم برای انتخاب رشته
  • آشنایی با سهمیه­ های مختلف در آزمون سراسری
  • گزینش بومی
  • آشنایی با زیرگروه، نمره و رتبه­ ها
  • انواع شیوه ­های پذیرش در آزمون سراسری
  • شرایط کلی پذیرش دانشجو در دانشگاه­ها
  • آشنایی با دوره­ های تحصیلی دانشگاه­ها

متن دفترچه راهنما از سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است.

منبع خبر: www.sanjesh.org

استاد سلام مرجع آنلاین تدریس خصوصی برای تمامی کنکوری های عزیز آرزوی موفقیت دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۶
سامان حسینی
سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۱ ب.ظ

تقویت هوش دانش آموزان با کمک بازی های ویدئویی

اخبار آموزش و پرورش: مطالعات محققان استرالیایی نشان می دهد که انجام بازی های ویدئویی می تواند با افزایش هوش و یادگیری دانش آموزان در ارتباط باشد.

به گزارش خبرگزاری فرهنگیان، در دهه های اخیر، کودکان و نوجوانان به بازی های ویدئویی روی آورده اند که با نگرانی والدین و گاهی عدم اجازه آنها به انجام بازی های ویدئویی مواجه می شوند.  اما مطالعات اخیر محققان استرالیایی نشان می دهد که انجام بازی های ویدئویی نقش موثری در بهبود نمرات تحصیلی دانش آموزان دارد.

مطالعات محققان بر ۱۲۰۰ دانش آموز ۱۵ ساله و بر نمرات دروسی مانند علوم، ریاضی و روخوانی نشان می دهد که انجام بازی های ویدئویی نه تنها بر افزایش هوش کودکان تاثیر داشته بلکه در بهبود نمرات دروسی مانند ریاضی و علوم نیز نقش موثری دارد.

اما از سوی دیگر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک معکوس عمل کرده و نمرات تحصیلی دانش آموزان با افت قابل توجهی روبرو شده اند و نیاز به تدریس خصوصی در دروس درسیاشان داشته اند.

در این مطالعه، دانش آموزان بر اساس برنامه سنجش بین المللی مورد بررسی قرار گرفتند. این تست هر سه سال یکبار و در مورد نمرات دانش آموزان در دروس ریاضی، علوم و روخوانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

محققان در این مطالعه دریافتند که بازی های ویدئویی به دانش آموزان اجازه می دهد تا از مهارت هایی که در حین تحصیل فراگرفته اند به طور کاربردی استفاده کنند. اما از سوی دیگر در این تحقیق به  فعالیت های آنلاین دانش آموزان نیز پرداخته شد. این مطالعه نشان داد، دانش آموزانی که در طو ل روز به بازی های آنلاین می پردازند در درسی مانند ریاضی ۱۵ نمره و در درس علوم ۱۷ نمره بالاتر از سایرین دریافت می کنند.

اما برعکس نوجوانان و دانش آموزانی که زمان بیشتری را صرف فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک کرده یا دائما در حال گفتگو در شبکه های مجازی هستند نمرات کمتری را کسب می کنند و برای جبران نیاز به تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل دارند.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۱
سامان حسینی
به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، آمار و اسامی برندگان کنکور معلوم شد، از تعداد 133 هزار و 127 شرکت کننده در کنکور سراسری امسال نفرات برتر این آزمون مشخص شدند و تعداد بالایی از رتبه های برتر را آقا پسر ها تشکیل میدهند، اینها افرادی هستند که موفقیت و تمرکز را در سال گذشته پیشه کردند و حال کارنامه پیروزی را دریافت کردند، تمام امیدمان این است که برترینها در ایران ، تکنولوژی های برتر ایرانی بسازند و جامعه ما قدردانشان باشد، از مدارس نمونه مردمی های قدیم و رتبه های خوب کنکور های پیشین تعداد کمی در ایران هنوز برای کشور خدمت می کنند، این دوستان برخی برای امرار معاش دوران دانشجویی تدریس خصوصی دروس کنکور می کردند، تدریس خصوصی ریاضی ششم می کردند، تدریس خصوصی حسابان می کردند و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل می کردند تا هم به دوستان کمک کنند و هم کسب در آمد از تدریس خصوصی کنند.
برترین های کنکور ما در رشته زبان هم تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی زبان می کنند.


برای همه دوستان موفق در آزمون کنکور آرزوی سلامتی و آرامش و زندگی خوب داریم.

گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی

1- احسان شریفیان  2-امیرمحمد فرزانه 3-کوشا جافریان  4-حسین مقدس  5-فراز فرحبخش  6-امیرعلی محمدحسینی  7-امیرحسین افشار راد  8-محمد امین سالارکیا  9-محمدرضا صالحی  10-سیدعلیرضا سمیعی علیان

گروه آزمایشی علوم تجربی

1-محمد احمدی  2-محمدامین روانبخش   3-سهیل محمدی   4-پارسا خلافی   5-مهتا ستاریان  6-امیرحسین طیبیان   7-آرمین گلچین   8-مهشاد افشارزاده   9-عرفان پازوکی   10-پارسا سیفی


گروه آزمایشی علوم انسانی

1-زهرا سادات موسوی   2-سجاد قاسمی   3-انوشه بابایی   4-حسین حاجیانی   5-محمدجواد صراطی    6-سیدمحمد علوی مقدم   7-نیکو صبوری   8-علی تهرانچی  9-سجاد کرباسچی  10-فاطمه دلیری قوچانی عتیق

گروه آزمایشی هنر

1-الهه اسماعیلی حسین‌آباد   2-مریم گلپایگانی   3-عطیه جهانشاهی  


گروه آزمایشی زبان‌های خارجی

1-نسرین ویسی دهکردی   2-امیرحسین بلوری   3-امیرحسین کاظمی


روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۷
سامان حسینی

زیر آسمان کم ستاره ، کمی گرم بعد از تاخیری به دلیل ترافیک ورودی برج میلاد در انتظار استاد آواز، شهرام ناطری همه در سکوت نشستند و آرام روی صندلیهایی که از شیراز آمده بودند، صندلی های سختی برای 2-3 ساعت نشستن !
با ورود استاد و کمی گپ و گفت ایشان صدای استاد آواز پخته ای زمین و آسمان کنار برج میلاد را به گوش فراخواند و همه به شنیدن گوش پهن کردند، صداهایی در کنار هم تلفیق می شدند که تا امروز کنار هم و پیچیده در هم شنیده نشده بود، بافته نشده بودو در این بافیده حتی خود استاد از تمرکز و شنوایی تمام قد حضار تعجب می نمود.

پدر و پسر در هنر آنچنان کنار هم خو میگیرند که دلت پدر و پسری همچنان می خواهد و این در هنرمندان ما کم نیست، در ریاضیدانان پدر و پسر ریاضیدان نداریم و تعجب از این عشق زیبای میان والد هنردوست و پسر عاشق هنر، در گوش جان ها، حس می شد .صدای پسر هنوز کار دارد تا امضا دار شود هنوز استاد آواز می خواهد، هنوز تدریس خصوصی پدر می خواهد، هنوز نیاز به معلم خصوصی بودن همان پدر دارد هنوز باید پخته شود، اما احترام زیبای پسر به پدر حس می شود اینجا در کنار موسیقی تلفیقی عجیبی از صداهایی از سازهای جدید دیواری ستبر می بینی که پدر تکیه داده، خلاقیت موسیقایی فرزند و از آن سمت حرمتی از جنس تجربه که پسر را به پدر می آویزد
خلاصه اینکه کنسرتی شنیدنیست و خوبست کنار هر مشغولیت و تلاشی که داریم ساعاتی گوش خود را در این سکوت آخر شب میلاد نوازش دهیم با صدای دو دوست، این پیشنهاد جنسش برای تجربه است که از کار و تدریس و آموزش شبی تا نیمه شبی به کناری بکشیم و روح نواز کنیم شرایطمان را حتی اگر تدریس خصوصی می کنید، حتی اگر تدریس خصوصی حسابان می کنید، حتی اگر تدریس خصوصی فتوشاپ می کنید یا تدریس خصوصی ریاضی ششم، یا تدریس خصوصی ریاضی هفتم، یا تدریس خصوصی ریاضی هشتم،  یا تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل 

کنسرت ناگفته ها

باید گاهی از این علوم سخت برای آرامش ذهن به موسیقی پناه برد، موسیقی از جنس درست برای شکل دهی خوب لایه های مغز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۳
سامان حسینی
سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ب.ظ

استاد سلام

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی و استاد خصوصی در تمام زمینه های آموزشی در کنار شما دانش پژوهان عزیز است.استاد سلام با در بر گرفتن تدریس خصوصی در تمام رشته ها و تمام مقاطع مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل  راه شما را آسان تر کرده است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۲
سامان حسینی


حسین توکلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، با اشاره به اینکه المپیادهای بین المللی ریاضی، شیمی و آمار در دانشکده ادبیات دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد، گفت: این المپیادها از روز یکشنبه 17 مردادماه آغاز و تا روز پنجشنبه 21 مرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: 9 کشور روسیه، تاتارستان، اکراین، ترکمنستان، الجزایر، هند، عراق، لهستان و اسلونی به همراه ایران کشورهایی هستند که در این المپیادها شرکت خواهند کرد.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه در این المپیادها 50 دانشجو و 12 استاد خارجی به همراه 15 دانشجوی ایرانی حضور خواهند داشت، ادامه داد: آزمون ها از 8 صبح یکشنبه 17 مرداد آغاز و در ساعات 12 روز دوشنبه 18 به پایان می رسد.

توکلی گفت: روزهای سه شنبه 19 و چهارشبنه 20 مرداد برگه ها تصحیح خواهند شد و نتایج آزمون ها پس از جمع بندی در مراسم اختتامیه روز 21 مرداد اعلام خواهد شد.

وی خاطرناشن کرد: در مراسم اختتامیه به نفرات اول مدال طلا، نفرات دوم نقره و نفرات سوم مدال برنز اهدا می شود.


تدریس خصوصی

شنیدن اخبار مربوط به پیشرفت کشور عزیزمان در هر زمینه ای بسیار خوشحال کننده است مخصوصا اگر در ارتباط با بچه های باشد که قدم در مسیر پیشرفت بر می دارند.

بچه های المپیادی از همکار های بسیار خوب استاد سلام هستند و همکاری آن ها با استاد سلام همیشه ادامه دارد.این بچه ها از جمله بهترین استاد های تدریس خصوصی به حساب می آیند، البته چقدر عالی که خودشان نیز علاقه مند هستند تا در رشته ای که مهارت دارند  مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و تدریس خصوصی شیمی  علم خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۴۴
سامان حسینی
دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۶ ب.ظ

اختراع اسلایدر گروه آموزشی

تیم استاد سلام دوست دارد که در ایام تابستان نیز بچه ها از زمان خود به نحو احسن استفاده کنند و تمام زمان خود را صرفا جهت تفریح سپری نکنند، بلکه هم تفریح هم یه کوچولو آموزش داشته باشند تا تابستانی به یادماندمی در ذهنشان بماند.

این آموزشی که ما از آن حرف می زنیم از آن دسته آموزش ها که بچه ها می ترسند نیست،

پس نترسید و یک نگاهی به درس ها و استاد هایی که ما به شما پیشنهاد داده ایم بیندازید تا بدانید ما می خواهیم شما مهارت های را آموزش ببینید که برای کاریابی و آینده شغلی خود بچه ها مفید باشد، زیرا امروزه هر مهارتی از برنامه های مختلف مانند تدریس خصوصی فتوشاپ، تدریس خصوصی برنامه نویسی گرفته  تا تدریس خصوصی زبان و تدریس خصوصی پیانو یک امتیاز حساب می شود و در کنار آن کار کردن با نرم افزار ها بسیار شیرین و متفاوت از فضایی درسی در کلاس های مدرسه و دانشگاه است و یا یادگیری هنر جدید که همیشه دوست داشته ایم که برای هر کسی در هر جایگاهی می تواند بسیار مفید باشد.

اگر هم که در شغلی مشغول هستید و یا جزو دانش آموزانی هستید که می خواهید رشته ای مرتبط را در آینده انتخاب کنید چه بهتر که با یادگیری مهارت های مرتبط خودت و رزومتان را قوی تر کنید پس وقت را بیهوده تلف نکنید.

 به عنوان مثال اگر شما برنامه نویس بسیار خوبی هستید و از شغل خود هم راضی هستید، می توانید در کنار کار خود یک تدریس خصوصی فتوشاپ داشته باشید و روزی جایی که فکر نمیکنید از آن استفاده ای مفید کنید.

یا اگر زبان انگلیسی بسیار مهارت دارید و تا الان خیلی برایتان مفید بوده است پس حتما می دانید که مسلط بودن به هر زبانی در رزومه شما یک امتیاز مثبت به حساب می آید.بنابراین برای تدریس خصوصی آلمانی و تدریس خصوصی اسپانیایی وقت را تلف نکنید.

ما برای شما مهارت هایی به روز و کارآمد را انتخاب کردیم و تعدادی از استاد های خوبمان را بهتان پیشنهاد دادیم تا تدریس خصوصی داشته باشید و زمانی نگویید استاد سلام در تابستان به فکر دانش پژوهان خوبش نبوده.

در این گروه تمام استاد های که مهارت های گفته شده را تدریس می کنند معرفی کردیم، در گروه آینده که به فصل شروع مدارس هم نزدیک می شویم درس هایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی ششم، تدریس خصوصی ریاضی هفتم، تدریس خصوصی ریاضی هشتم، تدریس خصوصی ریاضی نهم، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل را در بر میگیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۶
سامان حسینی

به گزارش خبرگزاری ایسنا مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور زمان توزیع کارت و برگزاری آزمون عملی کنکور 95 را اعلام کرد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا برای تمام دانشجویانی که بعد از همه تلاش و مطالعات و شرکت در دوره های آموزشی کنکور و یا تدریس خصوصی در هر رشته ای آزمون خود را داده اند، اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون طراحی رشته‌های تحصیلی نقاشی، ارتباط تصویری، کاردانی هنرهای تجسمی، طراحی پارچه، طراحی لباس و طراحی صنعتی آزمون سراسری سال 95 براساس مندرجات اطلاعیه‌ای که از عصر امروز چهارشنبه ششم مردادماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.orgقرار گرفته است و در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه 11 مردادماه منتشر می‌شود، از سه‌شنبه 12 مردادماه روی سایت سازمان قرار می‌گیرد.

وی افزود: متقاضیان هر یک از رشته‌های مذکور ضرورت داردتا پنجشنبه 14 مردادماه به سایت سازمان مراجعه کنند و با رعایت دستورالعمل لازم نسبت به مشاهده و دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند. شروع فرآیند برگزاری آزمون رشته‌های مذکور به جز طراحی صنعتی از ساعت 8 صبح جمعه 15 مردادماه و شروع فرآیند آزمون طراحی صنعتی راس ساعت 14:30 دقیقه جمعه آغاز می‌گردد و داوطلبان ضرورت دارد نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه آزمون رشته‌های مذکور در 9 شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود، افزود: آدرس محل برگزاری آزمون هر یک از داوطلبان روی پرینت کارت شرکت در آزمون آنها ذکر شده است.

توکلی در ادامه گفت: کارت شرکت در آزمون رشته‌های ادبیات نمایشی، مجسمه‌سازی، موسیقی ایرانی و جهانی، آهنگ‌سازی- کارگردانی، طراحی صحنه، نمایش عروسکی و عکاسی 48 ساعت قبل از برگزاری هر یک از رشته‌های مذکور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است. زمان برگزاری آزمون عملی و تخصصی هر یک از رشته‌ها در جدول مربوطه در اطلاعیه‌ای که روی سایت قرار می‌گیرد و در نشریه پیک سنجش 11 مردادماه منتشر می‌شود، مشخص شده است.

وی افزود: آزمون رشته تحصیلی کتابت و نگارگری در صبح پنجشنبه 14 مردادماه منحصراً در دانشگاه غیرانتفاعی سوره واقع در شهرستان تهران برگزار می‌شود. کارت شرکت در آزمون مذکور از سه‌شنبه 12 مردادماه لغایت چهارشنبه 13 مردادماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می‌شود. فرآیند برگزاری این آزمون راس ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۰
سامان حسینی

خلاقیت و نوآوری از قدیم یکی از با ارزش ترین ویژگی های انسان ها بوده است و البته  امروزه هم خلاقیت دارای ارزش والایی است زیرا با افزایش علم و تکنولوژی و مهارت های گوناگون نیاز به ایده های جدید و کارآمد پیوسته احساس می شود و از تمام فکر های نو در تمام زمینه ها  استقبال شایانی می شود.همچنین بروز خلاقیت در هر فرد هم برای خود او و هم برای جامعه ارزش افرینی می کند.

به عنوان مثال استادی که تدریس خصوصی ریاضی ششم یا تدریس خصوصی حسابان و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل می کند اگر در تدریس خود از روش های جدید و نوین استفاده کند دانش آموزان بیش تر علاقه مند می شوند و بازده بالاتری دارد.

در یک تحقیق انجام شده 95% از کودکان در فاصله 3 تا 5 سالگی مورد مطالعه قرار گرفته اند از خلاقیت فراوان بهره مند بودند، وقتی همین بچه ها در نوجوانی مورد ارزیابی قرار گرفته اند، تنها 5% آنها به شدت خلاق ارزیابی شده اند.چه اتفاقی برای این بچه ها می افتد!؟

در مدرسه و خانه به آنها می گویند اگر می خواهید برایتان مشکلی پیش نیاید با والدین و معلمین خود بحث نکنید و با سوالات زیاد خود حوصله دیگران را سر نبرید.

آیا دیده ایم که بسیار خانواده ها به فرزندان خود می گویند تو خیلی کم سن هستی تو را چه به این حرف ها!؟و یا توانایی های بسیار کوچکی که در بچه ها دیده اند و آن را نادیده گرفته اند!؟

در حالی که همین کودکان استعداد تبدیل شدن به برجسته ترین نوابغ را داشته اند.همان کودکانی که در دو سال اول زندگی هزاران نکته را یادگرفته و با نگاهی جستجوگر در پی یافتن قوانینی در جهان اطراف خود بوده اند.همان کودکانی که در مدت دو سال یک زبان زنده دنیا را بدون هیچ کلاس آموزشی و امکانات سمعی و بصری فراگرفته اند.


"بلوغ نتیجه 99% فعالیت و 1% استعداد است"

ادیسون

کلاس های آموزشی خلاقیت کودکان

استاد سلام در زمینه تدریس خصوصی علاوه بر تدریس خصوصی ریاضی برای کودکان از جمله تدریس خصوصی ریاضی ششم، تدریس خصوصی ریاضی هفتم، تدریس خصوصی ریاضی هشتم برای

خلاقیت کودکان  نیز بسیار ارزش قائل است و به امید روزی که همه کودکانمان خلاق و موفق باشند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۸
سامان حسینی
سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ

داستان معدل کنکوری های 95 به کجا کشید !؟

معدل‌های ترمیم شده در سامانه آموزش و پرورش لحاظ شد ولی دو روز قبل از برگزاری آزمون سراسری و زمان دریافت کارت کنکور این مدل‌ها در سازمان سنجش اعمال نشده بود و همین موضوع باعث نگرانی داوطلبان شد، نگران از اینکه شاید معدل‌های جدید و ترمیم شده در نتیجه آزمون لحاظ نشود.

این داوطلبان با حضور در سازمان سنجش خواستار بررسی وضعیت معدل‌های ترمیم شده خود شدند.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در رابطه با این مسئله گفت: برای اینکه داوطلبان کنکور که سال‌های قبل سال سوم دبیرستان را گذرانده‌اند با مشکلی مواجه نشوند از آنها به طور مجدد آزمون گرفته شد تا معدل آنان ترمیم شود و تعدادی از آنها این کار را انجام دادند و معدل ترمیم و در سایت آموزش و پرورش لحاظ شد و این مسئله با سازمان سنجش نیز هماهنگ بود و سازمان سنجش نیز آخرین فایل به روز شده آموزش و پروش را در نتایج کنکور اعمال می‌کند.

وی افزود: داوطلبان هیچگونه نگرانی نداشته باشند زیرا ما زمان دریافت کارت نیز اعلام کردیم که اگر معدل در کارت مغایرت دارد داوطلبان اعلام کنند و در حال حاضر نیز تمام معدل‌های اعلام شده در نتیجه کنکور لحاظ می‌شود.

البته کنکوری های عزیزمان حق دارند نگران باشند زیرا این همه سال زحمت کشیده اند، تدریس خصوصی داشته اند و حتی خانوادهایشان هم درگیر بوده اند و منتظر آینده روشنشان هستند.اما اگر درست درس ها را خوانده باشند اکنون هم زمان گرفتن نتیجشان است هم در هر درسی که توانایی بیش تری داشته اند می توانند به بچه ها در مقاطع پایین تر تدریس خصوصی کنند.مانند تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی ریاضی در مقاطع مختلف از تدریس خصوصی ریاضی ششم، تدریس خصوصی ریاضی هفتم، تدریس خصوصی ریاضی هشتم، تدریس خصوصی ریاضی نهم تا تدریس خصوصی حسابان و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل گرفته است.

با تدریس خصوصی هم می توانند شغلی موقت برای تابستان خود داشته باشند کسب درآمدی هر چند کم باشد، هم کمی از تجربیتشان با سایر بچه ها در میان بگذارند.و اگر هم بخواند در دوران دانشجویی هم تدریس خصوصی را ادامه می دهند.

با آرزوی موفقیت برای شما

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۰
سامان حسینی