استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها


حسین توکلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، با اشاره به اینکه المپیادهای بین المللی ریاضی، شیمی و آمار در دانشکده ادبیات دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد، گفت: این المپیادها از روز یکشنبه 17 مردادماه آغاز و تا روز پنجشنبه 21 مرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: 9 کشور روسیه، تاتارستان، اکراین، ترکمنستان، الجزایر، هند، عراق، لهستان و اسلونی به همراه ایران کشورهایی هستند که در این المپیادها شرکت خواهند کرد.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه در این المپیادها 50 دانشجو و 12 استاد خارجی به همراه 15 دانشجوی ایرانی حضور خواهند داشت، ادامه داد: آزمون ها از 8 صبح یکشنبه 17 مرداد آغاز و در ساعات 12 روز دوشنبه 18 به پایان می رسد.

توکلی گفت: روزهای سه شنبه 19 و چهارشبنه 20 مرداد برگه ها تصحیح خواهند شد و نتایج آزمون ها پس از جمع بندی در مراسم اختتامیه روز 21 مرداد اعلام خواهد شد.

وی خاطرناشن کرد: در مراسم اختتامیه به نفرات اول مدال طلا، نفرات دوم نقره و نفرات سوم مدال برنز اهدا می شود.


تدریس خصوصی

شنیدن اخبار مربوط به پیشرفت کشور عزیزمان در هر زمینه ای بسیار خوشحال کننده است مخصوصا اگر در ارتباط با بچه های باشد که قدم در مسیر پیشرفت بر می دارند.

بچه های المپیادی از همکار های بسیار خوب استاد سلام هستند و همکاری آن ها با استاد سلام همیشه ادامه دارد.این بچه ها از جمله بهترین استاد های تدریس خصوصی به حساب می آیند، البته چقدر عالی که خودشان نیز علاقه مند هستند تا در رشته ای که مهارت دارند  مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و تدریس خصوصی شیمی  علم خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی