استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ق.ظ

برنامه ریزی برای کنکور 96 از همین امروز

هدف گذاری و برنامه ریزی

هدف گذاری از جمله اولین قدم ها و برنامه ریزی برای تکمیل آن و در کنار آن است.

می خواهیم بدانیم که چرا اصولا هدف گذاری و برنامه ریزی باید صورت بگیرد!؟تاثیر این دو در راهی که می خواهیم طی کنیم چقدر است!؟

اگر بخواهیم ضرورت هدف را در دو جمله خلاصه کنیم:

1)هدف داشتن جزیی از از طبیعت ماست .

2)انتخاب یک هدف، به مراتب مهم تر از ماهیت آن هدف است.

هدف گذاری دقیقا همان چیزیست که ما را همیشه در حرکت نگه می دارد، وقتی تحرک خود را از دست می دهیم، یا وقتی جهت خود را گم می کنیم انگار که کل مسیر را گم کرده ایم.ولی هنگامی که به هدفمان و آینده ی روشن نگاهی می انداریم انگیزه خود را دوباره به دست می آوریم.

تا به حال به این نکته توجه داشته اید وقتی گرماگرم کاری هستیم بسیار خوشحال تریم تا در پایان آن!؟ در راه رسیدن به هدف تجربه های مفیدی را به دست می آوریم، اراده قوی تری پیدا می کنیم.

و اهمیت برنامه ریزی برای همه ی ما روشن است، می دانیم برای رسیدن به هدف مطلوب  برنامه ریزی درست و پیش رفتن مطابق آن ضروری است.

پس اگر تا به حال هدف خود را مشخص نکرده اید و برنامه مرتب ندارید، حالا دیگر به آن نیازمندید.

شاید بعد از قبولی در دانشگاه و در طول تحصیل خود در همان دانشگاه فرصت های کاری بسیار خوبی برایتان به وجود آید.

شاید شما در یک درس قوی هستید و بتوانید تدریس خصوصی را شروع کنید، تدریس خصوصی ریاضی، تدرس خصوصی حساب دیفرانسیل و انتگرال یا تدریس خصوصی زبان.استعداد خود را در تدریس خصوصی پیدا میکنید وخودتان جزو یکی از بهترین استاد ها می شوید، این دقیقا همان راه رسیدن به هدف و مزایای آن است.


انتخاب راه درست

مشاوره برای برنامه ریزی و انتخاب رشته ؟کلاس هاس کنکور؟جزوه های مختلف؟آزمون های آزمایشی؟

درست است ما هم جای کنکوری ها بودیم کمی گیج می شدیم و پیدا کردن مسیری درستی که باید طی کنیم را خود یک کنکور میدیدم، اما همیشه می گویند کار را باید به کاردان سپرد، بگزاریم کسانی که در این راه تجربه های فراوانی دارند به ما کمک کنند و در طول مسیر هواره کنار ما باشند و کمی از سختی های آن را برایمان کم کنند.

پس شما شروع به حرکت کنید و استاد سلام را همواره در کنار خود ببینید.

ما با برگذاری کلاس کنکور در همه ی رشته ها، برگزاری کلاس های زبان و دوره های آموزشی و حتی تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل و انتگرال، تدریس خصوصی فتوشاپ، تدریس خصوصی آیلتس، تدریس خصوصی تافل اینجا و در کنار شما هستیم.




.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۴۴
سامان حسینی
سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۳۸ ب.ظ

استاد سلام در نمایشگاه فرصت فنی دانشگاه تهران شرکت کرد

امسال دانشگاه تهران برای اولین بار یک نمایشگاه فرصت فنی را در محل دانشگاه تهران ترتیب داد، اتفاق بسیار خوشایندی برای کاریابی دانشجو ها و برای آشنا شدن دانشجو ها با فضاهای کسب و کار ، شرکت کنندگان و غرفه داران این نمایشگاه شرکت های خوب و مرتبط با رشته های دانشگاه بودند برای یافتن منابع انسانی 

غرفه داران به طور کلی شرکت های دارو سازی و نفتی و اتاق بازرگانی و برخی شرکت های فناوری بزرگ بودند که نیاز به نیروهای انسانی دارند و یا لازم بوده دانشجو ها با فضای کسب و کار آنها برای آینده کاری خود آشنا شوند شرکت هایی مثل همکاران سیستم، داروسازی، استادسلام، سرمایه گزاری، مجتمع فنی تهران،  شتابدهنده دیموند، نواک و ... 

استاد سلام هم می تونه بخش کاریابی خوبی برای تدریس باشه محلی برای معرفی دانشجوهای بسیار با هوش و خلاق که در رتبه های برتر کنکور هستند و دانشجوی فوق لیسانس هستند تا به دیگران تدریس کنند و هم درآمدی کسب کنند و هم برای شاگردان تجربه تعریف کنند و کمک کنند تا اونها هم بتوانند در درس و مهارت و دانشگاه موفق باشند و دانش آموزانی که شاید به همین زودی ها بتوانند جای خود را در دانشگاههای معتبر و همین دانشگاه تهران بیایند، استاد سلام با شرکت در این نمایشگاه نکات خوبی را متوجه شد! نکاتی را برای حضور پر رنگ تر در دانشگاههای معتبر، این نکته که خیلی از دانشجو ها و مدرسین به خوبی او را می شناسند، برای ما این، اتفاق خوشایندی است که بعد از اینهمه مدت با خودیاری یک تیم کوچک به دست آمده است

دانشجو ها و مدرسین می دانستند که حال که از رتبه های برتر هستند و اگر علاقه مند به داشتن کاری در کنار تحصیل هستند استاد سلام جایگاه خوبی برای ایشان است، برای تدریس خصوصی، برای شرکت در کلاس زبان، برای شرکت در دوره های آموزشی کارآفرینی، برای یافتن دوره های آموزشی

دانشجو هایی بودند که برای تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، برای تدریس خصوصی زبان فرانسه در سایت ما عضو بودند و در حال یافتن شاگرد هر روز تماسهای خود را پاسخگو هستند، علاقه مندانی را یافتیم که دوست داشتند در تیم استاد سلام فعالیت کنند، دوست داشتند در یک استارت آپ موفق راه های خوب کسب درآمد را یاد بگیرند و همچنین به دیگران هم سود رسانند.

دانشگاه روی بورد های ساختمانها پوستر را از چند وقت پیش نصب کرده بود تا دانشجو ها در سایت دانشگاه ثبت نام کنند و علایق خود را برای شرکت در محیطهای کاری بنویسیند در همین راستا تستهای مناسب شخصیتی که معمولا این روزها  برای گزینش منابع انسانی کاربردی هستند را روی این پرسش نامه قرارداده بو و دانشجو ها این تست ها را زدند تا اعلام آمادگی همکاری شوند، از این مطلب خوشحالیم که بعد از اینهمه زمان دانشگاه های خوب درک کرده اند که خوبست دانشگاه با کسب و کار ها در ارتباطی همسان قرار گیرد؛ تستهای این پرسش نامه ها عبارت بود از

1- تست شخصیت مایرز-بریگز (MBTI) 

2- آزمون هوش هیجانی بار-اُن (Bar-On)

3- آزمون خلاقیت تورنس

دانشجو ها به موارد زیر نیز در این موارد پاسخ دادند :

- قابلیت های مدیریتی: استعداد به انجام رساندن کارهای بزرگ و پیچیده از طریق برنامه ریزی،تقسیم کار میان افراد،ایجاد هماهنگی میان آنها، هدایت ونظارت بر کار آنها.
- یادگیری مستمر: شناسایی فعالانه موضوعات جدید برای یادگیری و بهره برداری از فرصتهای به وجود آمده برای یادگیری
- تصمیم گیری و حل مسئله : شناسایی و درک مسائل و فرصتها، ارائه راهکارهای مختلف و انتخاب مناسب ترین آنها واقدام عملی به حل مسائل یا بهره برداری از فرصت ها
- خلاقیت و ایده سازی : تولید راه حل های جدید در مورد موضوعات مختلف، به چالش کشیدن رویکردها و روش های موجود و ارائه روش های نوآورانه و در عین حال کاربردی
- کار تیمی و ارتباط سازنده:  توانایی تعامل سازنده با افراد و شخصیت های متنوع و کمک به دیگران در انجام کارهای خود و همچنین عمل کردن به عنوان بک عضو مفید و موثر در گروه
- اخلاق حرفه ای: پایبندی به ارزشهای اخلاقی همجون امانت داری، مقدم دانستن منافع گروه کاری، صداقت، نوع دوستی و غیره در حین انجام کارها
- تفکر تحلیلی: توانایی شکستن موضوع به اجزای مختلف، بررسی منطقی رابطه میان اجزای با یکدیگر و دستیابی به نتایج مختلف از طریق استدلال کردن
- دانش تخصصی: تسلط بر نظریه ها، روش ها و تکنیک های تخصصی مرتبط با رشته
- روحیه اجرایی(عمل گرایی): داشتن انگیزه، انرژی و توان بالا برای انجام مارهای اجرایی و عملیاتی (در برابر کارهای فکری)

حال شرکتهای مختلف با شناخت افرادی که با علاقه به یک یک این سوالات پاسخ داده اند می توانند نیروهای انسانی خود را بیابند، استاد سلام در این راستا مدرسین خوبی را جذب نمود تا با ما در پربار کردن سایت یاری رسانند، نیروهای جوان و خلاق نیاز ماست، نیروی پیگیر ، نیروی متخصص برای تدریس خوب و راضی نگه داشتن مراجعه کنندگان سایت ، نیروهایی برای تدریس مهارت های نیاز روز، برای تدریس خصوصی ریاضی ششم، برای تدریس خصوصی حسابان، برای تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل و انتگرال، برای تدریس خصوصی فتوشاپ، تدریس خصوصی آیلتس، تدریس خصوصی تافل، برای دوره های آموزشی و ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۸
سامان حسینی
جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ق.ظ

کنکور ارشد 95

آیا امسال رتبه ی دلخواه خود را در آزمون کارشناسی ارشد 95 به دست می آوریم!؟ و یا دوباره جزو داوطلبان کنکور سال آینده هستیم؟
آزمون کارشناسی ارشد امسال در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 16 و 17 اردیبهشت ‌ماه سال 1395 برای 136 کد رشته امتحانی برگزار می شود.
کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون از روز دوشنبه 95/2/13 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی آزمون قرار گرفته است.
تاریخ برگزاری آزمون امسال متفاوت از سال های پیش بود زیرا پیش از این در بهمن ماه برگزار میشد، اما امسال از بهمن 94 به اردیبهشت 95 منتقل شد. 
این تغییر باعث خوشحالی  بسیاری از داوطلبان کنکور شد زیرا 4 ماه کنکور را دیر تر دیده اند و زمان بیش تری را برای درس خواندن دارند اما اگر خیلی دقیق تر نگاه کنیم میبینیم این زمان اضافی برای همه داوطلبان است و شاید حتی رقابت ها هم سنگین تر باشد.
پس کنکور امسال هم مانند هر سال نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و پشتکار فراوان است، تمام افرادی که در آزمون ارشد موفق بودند این دو فاکتور را لازمه ی موفقیت می دانند.اما سوالی که همیشه برای بسیاری از داوطلبان ایجاد میشود و بدون پاسخ به آن ها آینده و موفقیت خود را در کنکور بسیار دور و مبهم میبینند این است که اولین قدم ها را چگونه برداریم که مسیر را از اول درست انتخاب کنیم؟ برای همین برنامه ریزی درسی و مشاوره تحصیلی به ظاهر ساده از چه کسی کمک بگیریم؟ درس خواندن را از چه زمانی شروع کنیم؟آیا کنکور ارشد هم مانند کنکور کارشناسی است؟منابع کنکور ارشد را چگونه بشناسیم؟چه آزمون هایی را برای آمادگی خود انتخاب کنیم؟
خوب است که بدانیم این سوال ها فقط برای ما پیش نمیاید بلکه تمام هم دوره هایمان مثل هم هستند و هیچ کس این اطلاعات را از اول نمیداند، بلکه با جستجوی درست جواب سوال هایمان را بدست می آوریم اما این نکته را فراموش نکنید استاد سلام مرجع تدریس خصوصی و کلاس خصوصی از کارشناسی ارشد ها غافل نمیشود و مثل همیشه در کنار تمام افراد که به دنبال جواب سوالاتشان هستند است و تمام سعی خود را در معرفی بهترین استاد ها و آموزشگاه ها میکند برای مثال اگر به دنبال تدریس خصوصی زبان و یا تدریس خصوصی ریاضیات مهندسی باشید.
کنکور ارشد را مانند یک غول بزرگ نبینیم زیرا این غول بزرگ را با تلاش خودتان و کنار ما به غول های کوچک تر تبدیل میکنید و تمام آن ها را شکست می دهید.
برای مثال شما میدانید که زبان انگلیسی کنکور و زبان تخصصی از درس های مهم کنکور است و در آن ضعیف هستید اما راه حلش وجود دارد با کمک تدریس خصوصی زبان و کلاس زبان کنکور و دوره زبان انگلیسی  می تواننید این ضعف را حتی به توانایی تبدیل کنید، شاید دیگه برای درسهایی مثل تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و تدریس خصوصی فیزیک هالیدی دیر شده باشه اما تا یکی دو روز مانده به کنکور میشه عمومی ها را دوره کرد.
پس اگر برای آزمون فردا آماده نیستیم خیلی به آینده نا امید نباشیم،به آزمون فردا به چشم یک آزمون آزمایشی نگاه کنیم وخود را در کنکور 96 برای بقیه داوطلبان یک رقیب سرسخت ببینیم  زیرا به هیچ عنوان دور از ذهن نیست.
 استاد سلام مرجع تدریس خصوصی و کلاس خصوصی، ضمن آرزوی موفقیت برای تک تک شما در آزمون فردا یادآوری میکند که در مسیر موفقیت چه در کنکور امسال چه سال آینده همواره در کنارتان خواهد بود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۴
سامان حسینی
پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ب.ظ

تبریک روز پدر به سبک استاد سلام

امروز روز پدر بود، از نظر ما می تواند هر روز هم روز پدر و مادر باشد، اما از منظری جدید نگاه کنیم 

پدر ها اصولا در منزل نیستند و برای تامین آتیه فرزندان در تلاشند، برای تهیه غذا، برای تهیه پوشاک، برای تامین خانه ای مناسب و در نهایت برای تامین آسایش، پدر ها برای خوشحالی لحظه ای فرزندان هر روز و هر ساعت زمان راحتی و خواب را برای آینده بهتر فرزند از خانه بیرون می روند و با انواع و اقسام مهارت و روشها مذاکره و زمین خوردن و شکست و موفقیت باز با رویی شاید نه چندان خوش به خانه باز می گردند، و ما غافلیم از شکسته شدن غرور گاهگاه او در معامله ای و یا در بازاری و یا در شغلی، به عنوان شخصی که در جامعه مشغول کار هستم می دانم که در هر شغلی که باشی حتما مصائبی هست و شاید روز خوبی را طی نکنی و در نهایت باز برای آرامش فرزندان و اجرای مسئولیت پدری همچنان حضور خواهد داشت در صحبت ها و خنده ها ....

پدر ها با سختی روزگار دور می شوند حتی از خانواده و روزگار ما سخت تر و سخت تر میشود و باز بار مسئولیت ها همچنان بیشتر روی دوش پدر است و کم تر و کم تر او را می بینیم، پدرهایی داریم که فقط زمانی به منزل می رسند که بچه هایشان خواب هستند و من می دانم که فرزند هم حتما با او غریبه و غریبه تر می شود و شاید وقتی خودش متاهل شد و در جامعه و در قبال خانواده مسئول شد بتواند بفهد معنای پدر چیست ؟!

پدر در ابتدا با خریدن اسباب بازی لحظه های تو را رنگارنگ می کند و تو آرا آرام بدو اینکه او متوجه شود، در کنارش بزرگ مشوی حال، پدر دغدغه خرید لوازم و تحریر دارد نه برای دفتر رنگارنگ تو! برای یادگیری اصولی تو ! پدر برای تو اجازه معلم خصوصی گرفتن می دهد،حالا چه هر کلاسی که باشی: کلاس زبان یا تدریس خصوصی زبان برای ورود به دنیای جدید! تدریس خصوصی حسابان به امید داشتن معدل بهتر و قبولی در دانشگاه، تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل  برای ورود به دانشگاه های خارجی، تدریس خصوصی icdl برای ورود به بازار کار، تدریس خصوصی زبان فرانسه که شاید تو کتابی ترجمه کنی و فرزند او معروف و فرهنگی شود، در دانشگاه برای تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل هم باز تو معلم احتیاج داری و هر گاه او مخالف هر کدام این نیاز های تو شود بر او خرده میگیری ...

و با بزرگتر شدن و مسئو ل تر شدن نیازهایی را احساس می کنیم که شاید پدر ما خوب توانسته در زندگی آنها را به ما یاد دهد بدون هزینه اما با صبر، فکر کنیم حتی بدون برآرودن خیلی از این نیازها وقتی پدر تو را مستقل بار بیاوردبرای امید به آینده بهتر، وقتی پدر تو را خلاق بار آورد و وقتی پدر تو را صبور و مسئول بار آورد قطعا مسئولیت پذیر کردن فرزند خرید کردن همه نیاز های او نیست، شاید با هم فکر کردن باشد برای برآوردن آن نیاز بدون خرید، با این شکل یاد میگیریم که بری هر نیاز فقط خریدن و داشتن معلم خصوصی و رفتن کلاس زبان و معلم تدریس خصوصی حسابان پاسخ نیست پیدا کردن راه حل خودش توانایی بزرگ است که باید از پدرانمان یاد بگیریم

پدر روزت مبارک 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۱۳
سامان حسینی