استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ق.ظ

کنکور ارشد 95

آیا امسال رتبه ی دلخواه خود را در آزمون کارشناسی ارشد 95 به دست می آوریم!؟ و یا دوباره جزو داوطلبان کنکور سال آینده هستیم؟
آزمون کارشناسی ارشد امسال در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 16 و 17 اردیبهشت ‌ماه سال 1395 برای 136 کد رشته امتحانی برگزار می شود.
کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون از روز دوشنبه 95/2/13 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی آزمون قرار گرفته است.
تاریخ برگزاری آزمون امسال متفاوت از سال های پیش بود زیرا پیش از این در بهمن ماه برگزار میشد، اما امسال از بهمن 94 به اردیبهشت 95 منتقل شد. 
این تغییر باعث خوشحالی  بسیاری از داوطلبان کنکور شد زیرا 4 ماه کنکور را دیر تر دیده اند و زمان بیش تری را برای درس خواندن دارند اما اگر خیلی دقیق تر نگاه کنیم میبینیم این زمان اضافی برای همه داوطلبان است و شاید حتی رقابت ها هم سنگین تر باشد.
پس کنکور امسال هم مانند هر سال نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و پشتکار فراوان است، تمام افرادی که در آزمون ارشد موفق بودند این دو فاکتور را لازمه ی موفقیت می دانند.اما سوالی که همیشه برای بسیاری از داوطلبان ایجاد میشود و بدون پاسخ به آن ها آینده و موفقیت خود را در کنکور بسیار دور و مبهم میبینند این است که اولین قدم ها را چگونه برداریم که مسیر را از اول درست انتخاب کنیم؟ برای همین برنامه ریزی درسی و مشاوره تحصیلی به ظاهر ساده از چه کسی کمک بگیریم؟ درس خواندن را از چه زمانی شروع کنیم؟آیا کنکور ارشد هم مانند کنکور کارشناسی است؟منابع کنکور ارشد را چگونه بشناسیم؟چه آزمون هایی را برای آمادگی خود انتخاب کنیم؟
خوب است که بدانیم این سوال ها فقط برای ما پیش نمیاید بلکه تمام هم دوره هایمان مثل هم هستند و هیچ کس این اطلاعات را از اول نمیداند، بلکه با جستجوی درست جواب سوال هایمان را بدست می آوریم اما این نکته را فراموش نکنید استاد سلام مرجع تدریس خصوصی و کلاس خصوصی از کارشناسی ارشد ها غافل نمیشود و مثل همیشه در کنار تمام افراد که به دنبال جواب سوالاتشان هستند است و تمام سعی خود را در معرفی بهترین استاد ها و آموزشگاه ها میکند برای مثال اگر به دنبال تدریس خصوصی زبان و یا تدریس خصوصی ریاضیات مهندسی باشید.
کنکور ارشد را مانند یک غول بزرگ نبینیم زیرا این غول بزرگ را با تلاش خودتان و کنار ما به غول های کوچک تر تبدیل میکنید و تمام آن ها را شکست می دهید.
برای مثال شما میدانید که زبان انگلیسی کنکور و زبان تخصصی از درس های مهم کنکور است و در آن ضعیف هستید اما راه حلش وجود دارد با کمک تدریس خصوصی زبان و کلاس زبان کنکور و دوره زبان انگلیسی  می تواننید این ضعف را حتی به توانایی تبدیل کنید، شاید دیگه برای درسهایی مثل تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و تدریس خصوصی فیزیک هالیدی دیر شده باشه اما تا یکی دو روز مانده به کنکور میشه عمومی ها را دوره کرد.
پس اگر برای آزمون فردا آماده نیستیم خیلی به آینده نا امید نباشیم،به آزمون فردا به چشم یک آزمون آزمایشی نگاه کنیم وخود را در کنکور 96 برای بقیه داوطلبان یک رقیب سرسخت ببینیم  زیرا به هیچ عنوان دور از ذهن نیست.
 استاد سلام مرجع تدریس خصوصی و کلاس خصوصی، ضمن آرزوی موفقیت برای تک تک شما در آزمون فردا یادآوری میکند که در مسیر موفقیت چه در کنکور امسال چه سال آینده همواره در کنارتان خواهد بود. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی