استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

هدف از خواندن ریاضی چیست؟ تا به حال به عنوان یک دانش آموز یا یک ولی به این مسئله چقدر اندیشیده اید ؟!
برای حل مسائل ریاضی فرمولها و دستورالعملهایی یاد داده میشودو ادامه راه به تفکر شما بستگی دارد...

هنگامی که من هم دانش آموز بودم همیشه با همکلاسی ها به این مسئله فکر می کردیم که اینهمه فرمول و اینهمه مسئله برای چیست و کجای زندگی به این داستانها نیاز داریم، دلم میخواست به جای همه این ریاضی ها کتابهای آزاد می خوادم، هر کلاس که بالاتر رفتیم مسئله ها سخت تر شد و فرمولهایی که در ذهنمان داشتیم بیشتر و چگونه از بین این همه فرمول باید یکی را از ابتدا برای حل انتخاب می کردیم همان کلاس سوم ابتدایی برای تدریس خصوصی ریاضی دوستانمان شاید معلم خصوصی داشتند و همچنان این سوال محکم تر بر ذهنم حک میشد که اینهمه سختی برای چیست؟! زمان کنکور رسید و راه حاهای تستی هم از راه رسیدند و یک به یک برای یافتن زود تر هر مسئله باید در ذهن مرور میشد و کدام بهتر بود؟!

حالا امروز می شنوم که میگویند انسان امروزی و یا انسان آینده باید یک مهارت را خوب بداند و آن هم تکنیک تفکر در لحظات بحرانیست!

یعنی چه تکنیک حل مسئله را در کارگاههای آموزشی می آموزند و حال وقتی است که می فهمم چرا باید بلد باشیم در هر لحظه چگونه فکر کنیم، ریاضیات حفظ کردنی نبود که با ده ها تمرین یک شکل مدل حل کردن را به خاطر بسپاریم بلکه تفهیم درست تکنیک حل مسئله بود که زمانی که در زندگی به نقطه ای می رسیم که به عنوان مثال منابعمان محدود است چطور با منابع محدود به هدف برسیم!

واقعن چطور ؟
حال باید اندیشید که آیا فقط تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی شیمی برای ما به درستی چاره ساز خواهد بود ؟ لازم نیست همه درس ها را با تدریس یک به یک به ذهن ببریم بلکه باید تکنیک حل مسئله را بلد باشیم که چگونه با این منابع موجود مشکل را حل کنیم...

شاید برای یاد گرفتن فتوشاپ چند جلسه ای تدریس خصوصی فتوشاپ نیاز باشد تا قوانین را بدانیم، اما برای طراحی یک پوستر جهت کمک به کودکان کار باید چه آیتم هایی را در همان تکنیک حل مسئله در نظر بگیریم تا پوستری کارآمد و خوب بازده طراحی کنیم، یک پوستر که در همان نگاه اول پیام اصلی را برساند

حتما برای طراحی یک ساختمان و نقشه آن نیاز به بلد بودن نرم افزار اتوکد است و اینجاست که یک کلاس خصوصی اتوکد و تدریس خصوصی اتوکد به کارمان می آید، اما برای اینکه آن نقشه با نیاز مصرف کنندگان امروز و با متراژ پایین یک ساختمان بتواند مشتری اصلی را راضی کند خود بحث دیگری است و باز باید تکنیک حل مسئله را بدانیم و این تکنیک چیزی نیست جز همان حل مسائل ریاضی با هر روشی که ما را به جواب برساند، اینجاست که معنی سختگیری های معلم خصوصی ریاضی را شاید درک کنیم، طراحی یک نقشه برای خانه ای به سامان، برای مشتری امروزی یک هنر است،هنر تکنیک حل مسئله!

برای معلم خصوصی فیزیک و کلاس تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی شیمی و تدریس خصوصی زیست، باید انتخاب درستی انجام دهید تا کنار هر راه حلی فرزند شما را و یا خود شما را به مهارت فکر کردن درست هم رهنمون شوند.
شاید شما از آن دسته افرادی باشید که در مقاطع مختلفی همیشه در کلاس های تقویتی و تدریس خصوصی حضور پیدا می کنید ولی در همین کلاس های تدریس خصوصی ریاضی ششم، تدریس خصوصی ریاضی هفتم، تدریس خصوصی ریاضی هشتم، تدریس خصوصی ریاضی نهم، تدریس خصوصی ریاضی دهم، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی حسابان، توجه به مهارت رسیدن به هدف را در نظر داشته باشید که درآینده قرار است مسئله های خیلی مهمی را در زندگی حل کنید، شاید برای صرف هزینه های زندگی مشکل دار شوید، شاید منابع زیادی داشته باشید و برای سرمایه گزاری باید مسئله ای را حل کنید و باید همه جوانب را در نظر بگیرید، انتظار ما از آموزش های مسائل سخت درآینده همین است، مهارت حل مسئله هایی اینچنینی.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۲:۳۴
سامان حسینی

در ایام محرم همینظور که در خیابانها برای عزاداری و تماشای همت مردم در دست به خیر شدن برای نذورات می رویم، خوبست کمی با چشمی دیگر به بچه ها نگاه کنیم و خدا را شکر کنیم از همین آیین زیبا که وقتی کودک و نوجوانی با چه دل پاکی و با چه خلوص نیتی مسئولیت نذر و پخش خیرات را به عهده میگیرد
این روزها آموزش را بزرگترها خلاصه کرده اند در مهد کودک و مدرسه، فارغ از اینکه همین سنتها چقدر آموزش مسئولیت پذیری دارد!

بچه ها دست به دعا هستند، طبل برمیدارند و به هر شکلی انرژی هایی را که باید در فعالیت های اجتماعی در اهداف درست صرف کنند اینجا برای بزرگ مرد آن زمان امام حسین صرف می کنند، چای میدهند و ترافیک را باز می کنند، به بزرگترها برای نشستن و برخواستن کمک می کنند! کمی زیباتر فرزندتان را ببینید و بدانید که آنها برای بزرگ شدن و رسیدن به اهداف بالای انسانی باید مسئولیت داشته باشند، باید اهداف مبارزه امام را درک کنند و از همه آن زیباییهای ظاهری درک اصلی مراسم را دریابند

در محله های بالای شهر خبر کمتر از عذاداری هست، انگار آنها به خدا رسیده اند! نمی دانم اگر برخی از مردمان ما از ماشین های گران قیمتشان پیاده شوند چه چیزی برای ارائه دارند؟! باید خودمان را طوری پرورش دهیم که بدون تجهیزات و ماشین و موبایل ، چیزی و ریشه ای ستبر، برای ارائه داشته باشیم

معمولا این روزها برای شرکت در مراسم و دیدن خلوص نیت باید به مرکز و پایین شهر رفت، آنها هنوز محکم دست به دعا دارند و از حاشیه ها دور ترند، بچه ها همه در دسته ها سینه می زنند و زنجیر می زنند و محکمتر عذاداری می کنند و غرور کمتری دارند! همین نسل هستند که آینده شهر و کشور و مذهب ما را باید به درستی به دوش کشند، پس از همین مراسم برای آموزش مسئولیت پذیری به فرزندانمان استفاده کنیم، باورمان باشد که آموزش به تنهایی در مدرسه کافی نیست، آموزش حتی تکمیل دروس و پر کردن ساعت آزاد بچه ها با تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی زبان و تدریس خصوصی زیست و تدریس خصوصی اتوکد، تدریس خصوصی فتوشاپ نیست! آموزش باید از بتن جامعه و با یک به یک مراسم اجتماعی و مذهبی توام باشد تا نتیجه درست بدهد


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۲:۰۶
سامان حسینی

می دانستید امروز هم می توانید روز معلم را به معلمین خود تبریک بگویید ؟

بله درست است امروز پنجم اکتبر روز جهانی معلم است،  پس ما هم این روز را به تمامی معلمین در سراسر دنیا به ویژه معلمین ایرانی تبریک می گوییم.

البته تمامی شما در فکر خود می گویید روز معلم از همیشه 12 اردیبهشت بوده و همه هم به آن عادت داریم ولی می توانیم از حالا به بعد با دنیا هم سو شویم و یا حتی در سال 2 روز را به معلم خود تبریک بگوییم چرا که نه، زیرا معلمین در هر سنی و هر مقطعی از دبستان و راهنمای گرفته تا دبیرستان دانشگاه که بودیم برایمان دوست داشتنی و خاطره ساز هستند. همیشه تمام خاطره های خوبشان برایمان می ماند اما شاید ندانیم که چقدر در آینده ما چه زندگی شخصی چه زندگی اجتماعی تاثیر گذار بوده اند.

سال 1994 روز 5 اکتبر را به عنوان روز جهانی معلم اعلام کردند تا هر ساله در سطح جهان اهمیت حرفه تدریس بیش تر و بیش تر بیان شود.و ما بدانیم چقدر معلم های عزیز در پیشرفت کشور موثر هستند.

استاد گرامی چه در تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان یا تدریس خصوصی حسابان و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل فعالیت دارید همه به یک اندازه برای ما زحمت می کشید و روزتان مبارک

  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۰:۱۵
سامان حسینی
دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۴ ب.ظ

برنامه ریزی درسی

یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت و پیشرفت درسی، برنامه ریزی است. برنامه ریزی درسی علاوه بر اینکه مطالعه را هدفمند می کند، به دانش آموزان کمک می کند تا در زمان خود صرفه جویی کنند. مخصوصا که اهمیت این موضوع در دوران کنکور به مراتب بیشتر خواهد بود. فرآیند برنامه ریزی بسیار ساده و در عین حال دارای مراحل مختلفی است.

به یاد داشته باشید که برنامه ریزی درسی، موضوعی کاملا شخصی است. یعنی هر کس باید برای خودش برنامه ریزی کند و تنها می توان از کسانی که در این امر تخصص دارند کمک گرفت.

پس هرگز اجازه ندهید کسی با این عنوان که مشاوراست، معلم است، در رشته ی دانشگاهی مورد نظر شما پذیرفته شده  یا درس خوانده و ....برای شما برنامه ریزی کند. این افراد تنها می توانند شما را در شناخت بیشتر نقاط قوت و ضعفتان راهنمایی کنند. شما تنها کسی هستید که به اصطلاح بر اوضاع مسلطید و از توانایی ها و نیازهایتان آگاهی دارید.

برای این منظور، به نکاتی که در ادامه می آید دقت کافی داشته باشید.

  1. نقاط قوت خود را بنویسید.
  2. نقاط ضعف خود را نیز جداگانه یادداشت کنید.
  3. نسبت به نیازی که دارید، زمان خود را بین درسهای مختلف و به ترتیب اولویت تقسیم کنید.
  4. حتما به یاد داشته باشید که نقاط قوت خود را نیز در برنامه بگنجانید.
  5. هر روز درس بخوانید، همه ی درسها را بخوانید. یعنی اینکه حتی روزهای تعطیل نیز برای درس خواندن برنامه داشته باشید. تعطیلات تابستان و ایام نوروز زمانی هساند که باید از رقبایتان جلو بیافتید. ضمنا همه ی درسها را بخوانید. عمومی ها را نسبت به اهمیت و نیازی که دارید، تخصصی ها را نیز به نسبت اهمیت و نیازی که دارید. به یاد داشته باشید از همه ی درسها امتحان خواهید داشت.
  6. ساعات خواب خود را بهینه کنید. یعنی در شبانه روز 8 ساعت خواب خوب داشته باشید. دیر خوابیدن اصلا خوب نیست. صبح ها زود از خواب بیدار شوید و در بازه های زمانی مناسب استراحت کنید.
  7. اگر به کلاس خصوصی می روید، حتما در برنامه ریزی لحاظ کنید. زیرا شما درتدریس خصوصی ریاضی، ریاضی یاد می گیرید و هنگامی که د تدریس خصوصی حسابان ثبت نام کرده اید، قرار است در این درس پیشرفت کنید.
  8. کلاسهای فوق برنامه را محدود کنید. این محدودیت میتواند به یک کلاس در ایام امتحانات کاهش پیدا کند. مثلا فقط به کلاس خصوصی ویولن برویدو یا یک ورزش سبک را برای فوق برنامه در نظر بگیرید.
  9. از وضعیت پیشرفت خود مطلع شوید. از یک متخصص و مشاور کمک بگیرید تا از بهبود روند مطالعه ی خود مطمئن شوید. 
  10. مدام تست بزنید و سرعت خود رت بالا ببرید.
  11. آرامش داشته باشید. گاهی نمی توانید طبق برنامه پیش بروید. نگران نباشید و با آرامش روی روال بیافتید.به سرعت خود را پیدا خواهید کرد.


نکته ی مهم اینست که: از روز اول مدرسه برنامه ریزی داشته باشید و امروز و فردا نکنید.

استاد سلام به همراه تیم متخصص در تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی فیزیک، تدرس خصوصی ریاضی ششم، تدریس خصوصی ریاضی هفتم، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل،  تدریس خصوصی فتوشاپ ... برای شما بهترین ها را آرزو می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۴:۱۴
سامان حسینی
دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۷ ب.ظ

پاییز از راه می رسد

صدای قدمهای فصل پاییز را می شنویم. شاید هم صدای تپش قلب دانش آموزان بی قرار است که توی کوچه های بن بست منتهی به ساختمان مدرسه پیچیده. دلشوره هایی از این دست که معلم امسالم چطور معلمی خواهد بود؟ همکلاسی های امسالم از دوستان قدیمی ام هستند یا نه؟ درسها چقدر دشوارتر شده اند؟ آیا امسال هم باید به کلاس خصوصی برای تدریس خصوصی بروم یا به معلم خصوصی نیاز خواهم داشت؟

اما ازتمام  این هیاهوها که بگذریم، مهر ماه می رسد و در انبوه سوغات هیش برایمان معجونی  می آورد ازرنگها، بوها، طعم ها و خاطره هایی از جنس باران و خنکی صبح و شلوغ کاری گنجشک ها .

دانشآ موزان عزیز و همراه، معلم های دوست  داشتنی و  اولیای محترم، فصل پایز فرصت مغتنمی است که باید به آموختن اندیشید . آموختن علم ، هنرو ادب که لازمه ی تعلیم و تعلم است . در این راستا و با این  چشم انداز، استاد سلام  کوشیده است تا در زمینه ی نیاز به انواع کلاس خصوصی ، معلم خصوصی و خدمات آموزشی ، نیازهای شما را پاسخگو باشد.

سایت استاد سلام فعال در تمام زمینه های آموزشی که شما نیاز دارید باز از همین ابتدای پاییز برای پاسخ گویی به شما آماده است : تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی فتوشاپ، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عکاسی، تدریس خصوصی ویولن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۵ ، ۱۳:۲۷
سامان حسینی