استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

می دانستید امروز هم می توانید روز معلم را به معلمین خود تبریک بگویید ؟

بله درست است امروز پنجم اکتبر روز جهانی معلم است،  پس ما هم این روز را به تمامی معلمین در سراسر دنیا به ویژه معلمین ایرانی تبریک می گوییم.

البته تمامی شما در فکر خود می گویید روز معلم از همیشه 12 اردیبهشت بوده و همه هم به آن عادت داریم ولی می توانیم از حالا به بعد با دنیا هم سو شویم و یا حتی در سال 2 روز را به معلم خود تبریک بگوییم چرا که نه، زیرا معلمین در هر سنی و هر مقطعی از دبستان و راهنمای گرفته تا دبیرستان دانشگاه که بودیم برایمان دوست داشتنی و خاطره ساز هستند. همیشه تمام خاطره های خوبشان برایمان می ماند اما شاید ندانیم که چقدر در آینده ما چه زندگی شخصی چه زندگی اجتماعی تاثیر گذار بوده اند.

سال 1994 روز 5 اکتبر را به عنوان روز جهانی معلم اعلام کردند تا هر ساله در سطح جهان اهمیت حرفه تدریس بیش تر و بیش تر بیان شود.و ما بدانیم چقدر معلم های عزیز در پیشرفت کشور موثر هستند.

استاد گرامی چه در تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان یا تدریس خصوصی حسابان و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل فعالیت دارید همه به یک اندازه برای ما زحمت می کشید و روزتان مبارک

  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی