استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۷ ب.ظ

پاییز از راه می رسد

صدای قدمهای فصل پاییز را می شنویم. شاید هم صدای تپش قلب دانش آموزان بی قرار است که توی کوچه های بن بست منتهی به ساختمان مدرسه پیچیده. دلشوره هایی از این دست که معلم امسالم چطور معلمی خواهد بود؟ همکلاسی های امسالم از دوستان قدیمی ام هستند یا نه؟ درسها چقدر دشوارتر شده اند؟ آیا امسال هم باید به کلاس خصوصی برای تدریس خصوصی بروم یا به معلم خصوصی نیاز خواهم داشت؟

اما ازتمام  این هیاهوها که بگذریم، مهر ماه می رسد و در انبوه سوغات هیش برایمان معجونی  می آورد ازرنگها، بوها، طعم ها و خاطره هایی از جنس باران و خنکی صبح و شلوغ کاری گنجشک ها .

دانشآ موزان عزیز و همراه، معلم های دوست  داشتنی و  اولیای محترم، فصل پایز فرصت مغتنمی است که باید به آموختن اندیشید . آموختن علم ، هنرو ادب که لازمه ی تعلیم و تعلم است . در این راستا و با این  چشم انداز، استاد سلام  کوشیده است تا در زمینه ی نیاز به انواع کلاس خصوصی ، معلم خصوصی و خدمات آموزشی ، نیازهای شما را پاسخگو باشد.

سایت استاد سلام فعال در تمام زمینه های آموزشی که شما نیاز دارید باز از همین ابتدای پاییز برای پاسخ گویی به شما آماده است : تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی فتوشاپ، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عکاسی، تدریس خصوصی ویولن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی