استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

هدف از خواندن ریاضی چیست؟ تا به حال به عنوان یک دانش آموز یا یک ولی به این مسئله چقدر اندیشیده اید ؟!
برای حل مسائل ریاضی فرمولها و دستورالعملهایی یاد داده میشودو ادامه راه به تفکر شما بستگی دارد...

هنگامی که من هم دانش آموز بودم همیشه با همکلاسی ها به این مسئله فکر می کردیم که اینهمه فرمول و اینهمه مسئله برای چیست و کجای زندگی به این داستانها نیاز داریم، دلم میخواست به جای همه این ریاضی ها کتابهای آزاد می خوادم، هر کلاس که بالاتر رفتیم مسئله ها سخت تر شد و فرمولهایی که در ذهنمان داشتیم بیشتر و چگونه از بین این همه فرمول باید یکی را از ابتدا برای حل انتخاب می کردیم همان کلاس سوم ابتدایی برای تدریس خصوصی ریاضی دوستانمان شاید معلم خصوصی داشتند و همچنان این سوال محکم تر بر ذهنم حک میشد که اینهمه سختی برای چیست؟! زمان کنکور رسید و راه حاهای تستی هم از راه رسیدند و یک به یک برای یافتن زود تر هر مسئله باید در ذهن مرور میشد و کدام بهتر بود؟!

حالا امروز می شنوم که میگویند انسان امروزی و یا انسان آینده باید یک مهارت را خوب بداند و آن هم تکنیک تفکر در لحظات بحرانیست!

یعنی چه تکنیک حل مسئله را در کارگاههای آموزشی می آموزند و حال وقتی است که می فهمم چرا باید بلد باشیم در هر لحظه چگونه فکر کنیم، ریاضیات حفظ کردنی نبود که با ده ها تمرین یک شکل مدل حل کردن را به خاطر بسپاریم بلکه تفهیم درست تکنیک حل مسئله بود که زمانی که در زندگی به نقطه ای می رسیم که به عنوان مثال منابعمان محدود است چطور با منابع محدود به هدف برسیم!

واقعن چطور ؟
حال باید اندیشید که آیا فقط تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی شیمی برای ما به درستی چاره ساز خواهد بود ؟ لازم نیست همه درس ها را با تدریس یک به یک به ذهن ببریم بلکه باید تکنیک حل مسئله را بلد باشیم که چگونه با این منابع موجود مشکل را حل کنیم...

شاید برای یاد گرفتن فتوشاپ چند جلسه ای تدریس خصوصی فتوشاپ نیاز باشد تا قوانین را بدانیم، اما برای طراحی یک پوستر جهت کمک به کودکان کار باید چه آیتم هایی را در همان تکنیک حل مسئله در نظر بگیریم تا پوستری کارآمد و خوب بازده طراحی کنیم، یک پوستر که در همان نگاه اول پیام اصلی را برساند

حتما برای طراحی یک ساختمان و نقشه آن نیاز به بلد بودن نرم افزار اتوکد است و اینجاست که یک کلاس خصوصی اتوکد و تدریس خصوصی اتوکد به کارمان می آید، اما برای اینکه آن نقشه با نیاز مصرف کنندگان امروز و با متراژ پایین یک ساختمان بتواند مشتری اصلی را راضی کند خود بحث دیگری است و باز باید تکنیک حل مسئله را بدانیم و این تکنیک چیزی نیست جز همان حل مسائل ریاضی با هر روشی که ما را به جواب برساند، اینجاست که معنی سختگیری های معلم خصوصی ریاضی را شاید درک کنیم، طراحی یک نقشه برای خانه ای به سامان، برای مشتری امروزی یک هنر است،هنر تکنیک حل مسئله!

برای معلم خصوصی فیزیک و کلاس تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی شیمی و تدریس خصوصی زیست، باید انتخاب درستی انجام دهید تا کنار هر راه حلی فرزند شما را و یا خود شما را به مهارت فکر کردن درست هم رهنمون شوند.
شاید شما از آن دسته افرادی باشید که در مقاطع مختلفی همیشه در کلاس های تقویتی و تدریس خصوصی حضور پیدا می کنید ولی در همین کلاس های تدریس خصوصی ریاضی ششم، تدریس خصوصی ریاضی هفتم، تدریس خصوصی ریاضی هشتم، تدریس خصوصی ریاضی نهم، تدریس خصوصی ریاضی دهم، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی حسابان، توجه به مهارت رسیدن به هدف را در نظر داشته باشید که درآینده قرار است مسئله های خیلی مهمی را در زندگی حل کنید، شاید برای صرف هزینه های زندگی مشکل دار شوید، شاید منابع زیادی داشته باشید و برای سرمایه گزاری باید مسئله ای را حل کنید و باید همه جوانب را در نظر بگیرید، انتظار ما از آموزش های مسائل سخت درآینده همین است، مهارت حل مسئله هایی اینچنینی.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی