استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

اجاره کلاس مجازی برای جلوگیری از اتلاف وقت

ما معمولا برای استفاده از امکانات جدید حالت تدافعی میگیریم و مبارزه می کنیم، اما اینبار صبر کنید و امتحان کنید، برنامه ای آماده شده برای آموزش از راه دور که همین حالا روز سرور های ایرانی هم مستقر هستش و با اینترنت ایرانی هم سازگاری دارد، چرا زمان را در ترافیک هدر دهیم ؟

زمان زیادی هستش که در استاد سلام برای گیدا کردن استادهای راه نزدیک برای شما با امکانات خوب بانک بزرگی از بهترین استاد ها جمع آوری کردیم و تا کنون که چند روزی هستش از تولد استاد سلام می گذره داریم از مرز 7 هزار استاد هم رد می شویم

همیشه پیشنهاد ما این هست به هر هنرجو و دانش آموزی و دانش جویی که بگرد استاد نزدیک به خودت را پیدا کن ، تا کمتر لازم باشه ماها به شخصه اعم از استاد و دانشجو بابت اتلاف وقت هزینه صرف کنیم، مثلا شما برای تدریس خصوصی آیلتس (تدریس آیلتس)، یا تدریس خصوصی تافل باید از آموزه های استادت تکنیک یاد بگیری و از استاد برای ماهر شدن برای آزمون آیلتس مشاوره ای برای تکنیکال شدن دریافت کنی یعنی بخش درست تدریس خصوصی آیلتس این هستش، اما برای همین مشاوره گاهی خیلی از شما ها یا باید هزینه های زیادی به استاد پرداخت کنید تا ایشان با ماشین شخصی خودش یا با آژانس بیان منزل شما یا محل کار شما و دوباره همین زمان را برگردند، چقدر زمان هدر رفت، حالا تصور کنید شما بتونید صدای این استاد را بشنوید، ایشان را ببینید، مواردی را که لازم است ایشان برای شما یادداشت کند را هم ببینید، در کامپیوتر خود ایشان اینها کافیست ؟

شما هم می توانید در همان زمان با ایشان صحبت کنید، اگر لازم باشد ایشان می توانند فایل برای شما ارسال کنند و یا نوشته ای را برای شما بنویسیند تا املا آن کلمه را به فارسی یا انگلیسی خوب ببینید و همینطور بالاتر اینکه مثلا اگر نرم افزار گرافیکی تدریس می کنند استادمی تواند فایلی که که شما در تدریس خصوصی فتوشاپ درست کرده اید در کامپیوتر شما ویرایش کند ! استاد شما آنجا کنار شماست ؟ خیر .... 

شما با نرم افزار کلاس مجازی ما با استاد می توانید به همین شکل با همه راههای رتباطی آموزش ببینید! دیگر چه لزومی دارد به رفت و آمد ؟ ! 

 

تکنولوژی را به خدمت بگیرید می توانید هزینه های رفت و آمد خودتان و یا استاد را هم از هزینه آموزش کم کنید و فقط ساعتی 3 هزار تومان بابت تدریس هزینه کنید.

می شود با اجاره کلاس مجازی از هر شهری به هر شهری تدریس خصوصی را پیش برد، اجاره کلاس مجازی با احترام به حق تدریس خصوصی خانمها شروع شد، تا خانمها بتوانند از راه دور هم آموزش ببینند.

اجاره کلاس مجازی

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی