استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ب.ظ

خاطره روز کنکور از زبان یک کنکوری


با گذشت چند روز از  برگذار ی کنکور هنوزم از فضای جلسه امتحان خارج نشده ام حالاکه امتحان تمام شده پیش خودم فکر میکنم که اگر ان سوال رو میزدم چی میشد یااگر ان جواب را انتخاب نمیکردم بهتر بود ؟ ولی به هر حال در اصل موضوع تغییری ایجاد نمی کند و من هم سوار این قطار شده ام و باید امیدوار باشم که همراه افرادی که خوش شانس تر هستند در ایستگاه موفقیت پیاده شوم ولی موضوعی که خیلی اهمیت دارد این است که حالا من هم جزء افراد با تجربه شده ام چون در هر کاری علاوه بر کسب دانش و اگاهی کسب تجربه هم دارای ازرش بسیار زیادی است و میتواند در راه  موفقیت کمک کننده باشد .چه بسیار افرادی که علیرغم صرف ساعت ها تلاش و مطالعه و خواندن کتب درسی متاسفانه نتوانستند در کنکور پیروز شوند و از این بابت بسیار سر خورده شدند. ولی باید گفت نکته مهمی که آنها از ان غافل شده‌اند اهمیت داشتن تجربه است  به طوری که بهتر است دانش آموزان قبل از امتحان اصلی تا جای ممکن به تست زدن بپردازند تا در شرایطی شبیه به شرایط جلسه ی امتحان قرار بگیرند هر چند که تحمل استرس و هیجانات فضای امتحان چیز دیگری است.
البته حوزه ی امتحانی نیز باید شرایط استانداری داشته باشد خصوصا در سال های اخیر که با گرمایش هوا مواجه هستیم باید مکانهایی انتخاب شوند که تهویه ی هوای مناسبی داشته باشند تا داوطلبان در هوای خنک و مطبوع امتحان بدهند تا بازده امتحانشان افزایش یابد.

من در کنکور تجربی شرکت کردم که یک دفترچه سوالات عمومی و یک دفترچه سوالات اختصاصی داشت ...وقتی دفترچه‌ها رو دریافت کردم با توکل به خدا و حفظ خونسردی و تمرکز به سوالات که از جوابش مطمئن بودم پاسخ دادم ..البته باید اعتراف کنم که کنکور ازمونی که علاوه بر محک زدن مهارت درسی طوری طراحی شده که دقیقا هرچه مطالعه کرده باشی و تست های بیشتری زده باشی به همون اندازه می توانی به سوالات پاسخ بدی وباید بگم من خیلی نگران بودم که خدایی نکرده نتونم عملکرد خوبی داشته باشم، البته اشتباه می کردم.

با این حال، به نظرم داوطلبین کنکور 97 بهتره از الان به فکر شرکت در کلاسهایی باشن که در کنکور سهم بیشتری داره و مهم تره و میتونن تدریس خصوصی درس های مهم را شروع کنند مانند تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی، تدریس زبان انگلیسی و ...

 ... استفاده کنن. هزینه تدریس خصوصی رو هم میتوون در اینجا ببینن تا در مورد کلاسهای مورد نظرشون بتونن بهتر برنامه ریزی و تصمیم گیری انجام بدن.

برای همه کنکوریهای 97 ارزوی موفقیت میکنم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی