استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳ ب.ظ

آیا درباره ی هزینه ی تدریس خصوصی چیزی می دانید؟

یکی از معدود دغدغه هایی که استادان و دانش آموزان دارند، هزینه های تدریس خصوصی است. این موضوع که این هزینه چقدر است؟ چه قانونی این هزینه را مشخص می کند؟ با گذشت هر سال چه مقدار بر هزینه  تدریس خصوصی اضافه می شود؟ و بسیاری سوال دیگر که ما را بر آن داشت با پاسخ به این سوالات از نگرانی شما کم کنیم.


واقعیت ماجرا این است که وظیفه ی قیمت گذاری بر کالا یا خدمات را صنف مربوط به آن کالا یا خدمات به عهده دارد. از آنجا که شغل تدریس خصوصی، صنفی ندارد، لذا قانونگذاری نیست تا بر نرخ و هزینه تدریس خصوصی نظارت کند و قیمت گذاری دقیقی انجام دهد.

سابقه استاد

اما همیشه یک خط کش فرضی وجود دارد تا از هرج و مرج در این ماجرا جلوگیری کند. در داستان تدریس خصوصی و جلساتی که بین دانش آموز و معلم برگزار می شود، هزینه بستگی به سابقه و تجربه ی استاد دارد. مطمئناً استاد برای تدریس درس فیزیک، اگر دانشجو باشد و سابقه ی کمتری داشته باشد، هزینه ی کمتری از شما بابت یک ساعت تدریس خصوصی فیزیک دریافت خواهد کرد تا یک استاد با پانزده سال سابقه ی تدریس.

ماهیت درس

اگر به هزینه  تدریس خصوصی به صورت درس محور هم نگاه کنیم، مثلاً هزینه ی درس ادبیات فارسی کمتر از هزینه ی  حسابان خواهد بود. همینطور هزینه ی تدریس دروس دوره ی پیش دانشگاهی با دروس دبیرستان متفاوت است. هر چه درس مهم تر و کاربردی تر باشد، هزینه  نیز بیشتر خواهد بود.

یا به عنوان مثال به نظر شما دور از انصاف نیست که هزینه ی  یک جلسه آیلتس، با هزینه ی یک جلسه ریاضی ابتدایی یکی باشد! 

پس می بینید که در تعیین قیمت و هزینه، متغیر های زیادی تعیین کننده هستند‌. درست است که در این زمینه هیچ قانونی وجود ندارد، اما با اطمینان به شما می گوییم که اصلاً نگران نباشید. اولاً بدانید که در تعیین این نرخ و هزینه، توافق شما و معلم خصوصی شما بسیار مهم است. دوم اینکه با خط کشی که در این مقاله در اختیار شما گذاشتیم به راحتی می توانید درست و نادرست را تشخیص دهید.

در آخر اینکه استاد سلام در هر قیمت و با هر سابقه ای که مورد نظر شما باشد، برای شما استاد معرفی می کند و هزینه تدریس تمام دروس را در صفحه زیر کامل پوشش داده است:

هزینه تدریس خصوصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی