استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

" ن  والقلم و ما یسطرون "

وقتی خداوند در کلام آسمانی اش به قلم و آنچه می نویسد، قسم می خورد، اهمیت و حرمت قلمی که در دست ماست، به روشنی آشکار می شود.

قلم، زبان دوم بشر است. جایی که زبان کم می آورد، قلم به راه می افتد و شگفتی می آفریند. بیان کننده ی احساس و اندیشه ی انسان است.

هر گونه رشد، پیشرفت و معرفت، ریشه در قلم دارد. تمدنها با نوشتن ماندگار شده اند و واقعیت ها با نوشتن آشکار شده اند. در واقع قلم یک معجزه بوده و هست!

در ابتدای قرن بیستم، همگان می دانستند که قلم و کاغذ از ابزارهای مهم و موثر ذخیره ی اطلاعات هستند. اما باظهور رایانه و رشد سریع اطلاعات، رقیبان جدی برای قلم و کاغذ بوجود آمد. البته این تغییر در ظاهر قلم ها و نوشته ها، چیزی از ارزش قلم و صاحب آن نمی کاهد، بلکه به دلیل انتقال سریع نوشته ها، وظیفه ی قلم و مسئولیت صاحب قلم چندین برابر می شود.

از مزیت هایی که قلم ها دارند، باقی ماندن مکتوبات است. از قدیم گفته شده که " کمرنگ ترین جوهرها از قوی ترین حافظه ها ماندگارترند "

یادتان باشد اگر به کلاس کنکور می روید، نکات مهم کلاس تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی فیزیک، و تدریس خصوصی شیمی و تدریس زبان انگلیسی را حتماً یادداشت کنید تا بتوانید با اطمینان بیشتری به آنها رجوع کنید.

حرف و سخن معمولاً دقیق نیستند و گاهی در انتقال معنی در قالب کلمه و سخن، ممکن است تغییراتی اتفاق بیافتد. گرچه نوشته ها هم ممکن است در طول زمان تحریف شوند، اما اعتماد به نوشته بیش از کلام است.

برای یک دانش آموز فرقی که در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی باشد یا در خانه، سوالاتی  را که در کلاس تدریس خصوصی زبان آلمانی داده شده حل کند. در هر حال قلم به همراه کاغذ از عناصر مهم انتقال و ثبت دانش هستند. همانطور که گفتیم، حتی باظهور رایانه، اینترنت و دنیای مجازی و آن لاین، قلم در کنار صفحه کلید کامپیوترها، مشغول ثبت اطلاعات هستند. دانش آموزی که در کلاس آن لاین شیمی حاضر است، قلم و کاغذ نیز آماده دارد، چرا که می داند محتوای کامپیوترها بیش از نوشته ها در معرض خطر و نابودی اند.

استاد سلام، مجری برگزاری کلاس حضوری و کلاس مجازی  روز ۱۴ تیر ماه، روز قلم را به شما دانش آموزان عزیز و معلمان فرهیخته ی قلم به دست، تبریک می گوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی