استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

تدریس خصوصی زبان آلمانی، سومین تدریس رایج در میان زبانهایی است که در دنیا آموزش داده می شوند. زبان آلمانی، زبان بیش از ۱۳۰ میلیون از مردم جهان است. در این مقاله به نکاتی درباره این زبان اشاره می‌کنیم

۱. چرا زبان آلمانی برای یادگیری جذاب است؟

زبان آلمانی یکی از زبان های پر طرفدار دنیاست که روز به روز به میزان طرفداران و دنبال کننده های آن اضافه می­شود. علاوه بر مردم کشور آلمان، مردم کشورهای اتریش، سوئیس، لوکزامبورگ و لیختن اشتاین نیز به این زبان صحبت می­کنند. به علت تعاملات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در دنیای امروز و پر رنگ بودن نقش کشور آلمان در این جریانات، داشتن مهارت صحبت به زبان آلمانی، یک مزیت بزرگ برای آینده شغلی و حرفه­ای و البته ارتباطی می باشد. سهم زبان آلمانی در منابع اطلاعاتی معتبر و کارآمد در اینترنت، به عنوان سومین زبان رایج در منابع اینترنتی بسیار حائز اهمیت و غیرقابل انکار است. از نکات جالب درباره اسناد و کتب معتبر، نوشته شدن اولین کتاب چاپی دنیا به زبان آلمانی است.

          تدریس خصوصی زبان آلمانی

2. چه روش­هایی برای آموزش مناسب­تر هستند؟

یادگیری زبان­های خارجی باید با حوصله و  تداوم همراه باشد تا اثربخش باشند. آموزش از طریق یک مدرس آلمانی می­تواند، یک روش موثر و تضمینی برای آموزش باشد. محیط کلاس­های خصوصی این امکان را فراهم می­کند تا یادگیری این زبان در محیطی پویا و با آموزش مستقیم معلم خصوصی بسیار کاربردی تر، عمیق تر و سریع تر پیش برود. در کنار آموزش توسط یگ استاد کاربلد بهتر است، کم کم به دنبال درگیر شدن با این زبان شوید و محیط اطراف خود را تغییر دهید تا چشمانتان با لغات جدید آشنا شود و آنها را بیاموزید. قدرت تاثیرگذاری محیط غیرقابل انکار است، اگر امکان معاشرت با افراد مسلط به این زبان را دارید، این امکان را فراهم کنید و اگر این امکان را ندارید سعی کنید با ابزارهایی مانند کارتهای لغت و تغییر زبان­های دستگاههای شخصیتان  و محیطتان را تا حد امکان به زبان آلمانی نزدیک کنید.

3. استاد سلام چگونه می­تواند به شما کمک کند؟

استاد سلام با داشتن اساتید مجرب در زمینه تدریس خصوصی زبان آلمانی می­تواند این امکان را فراهم کند تا علاقه مندان دوره های زبان آموزی خود را تکمیل نمایند. از نکات قابل توجه زبان آلمانی شباهت 60 درصدی کلمات موجود در آن به زبان انگلیسی است. در نتیجه اگر تدریس زبان انگلیسی داشته اید و از پایه زبان انگلیسی قوی برخوردار باشید، کارتان در یادگیری زبان آلمانی آسانتر است.

به علت محبوبیت و ارزش زمان آلمانی در این روز ها ما هم مدرسین مجرب را در استان های مختلف به شما معرفی می کنیم مانند تدریس خصوصی زبان آلمانی در کرج و آموزش خصوصی زبان آلملنی در اصفهان 

و در آخر در یادگیری زبان های خارجی، صبر و پشتکار نکته بسیار مهمی است. تدام در حضور در کلاسها و دوره ها را فراموش نکنید و خسته نشوید. از اشتباه صحبت کردن در جمع  نهراسید و این نکته را بخاطر بسپارید که هر چقدر بیشتر صحبت کنید به شرایط ایده آل نزدیکتر می­شوید و صحبت در مقابل کسی که تسلط به زبان آلمانی دارد و می­تواند اشتباهات  شما را اصلاح کند، بسیار مفید است.

پس با توجه به نکات گفته شده در بالا، درکنار تدریس خصوصی زبان آلمانی، با توجه به پشتکار و انرژی ای که ما از شما سراغ داریم، ورود شما را به دنیای پر رمز و راز و جذاب آلمانی ها خوشامد می­گوییم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی