استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ب.ظ

چگونه مغز خود را ورزش دهید!!! (بخش اول)

در این قسمت ورزش هایی را برای ذهن شما یاد میدهیم که باعث میشود از فراموشی در زمان پیری جلوگیری کند و ذهن و حافظه شما را تقویت کند. ان[ام روش ها و گام های زیر در طول روز به شما پیشنهاد میشود.


1.    تا آنجا که میتوانید مطالعه کنید. خواندن بزرگترین ورزش مغز است. شما میتوانید روزنامه ، مجله و یا کتاب بخوانید اما در نظر داشته باشید هدف بیشتر به چالش کشیدن متن است که بیشتر مطالب بخوانید و آنها را در ذهن نگه دارید .


2.    دایره لغات خود را افزایش دهید. شروع به یادگیری کلمات جدید در هر روز  بکنید . این تمرین بخش زبان از مغز شما است. به طور مثال اگر شروع به دوره آموزش زبان انگلیسی کرده اید لغات جدیدی  که یاد گرفته اید را تمرین کنید و به حافظه بسپارید .


3.    شروع به نوشتن کنید. نوشتن نیاز به بارها تفکر کردن دارد.شما میتوانید شروع به نوشتن داستان تخیلی ، هر اتفاقاتی که برایتان افتاده است و یا هر موضوعی که دوست دارید کنید.


4.    زبان جدید یاد بگیرید. یادگیری زبان جدید مانند هک کردن مغز شما است که انواع مسیرهای مغز شما را باز می کند. اگر که به زبان های خارجی علاقه مندید حال زبان آلمانی باشد یا زبان انگلیسی ای می توانید تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی تافل و تدریس خصوصی آیلتس را داشته باشید و برای آینده خود برنامه ریزی کنید.


5.    تلویزیون را خاموش کنید! برنامه های تلویزیون به شما می گوید راجع به چه موضوعی فکر کنید و حتی چگونه به آن فکر کنید. در حقیقت انگار مغز خود را بر روی خلبان اتوماتیک قرار داده اید، به همین دلیل این کار آرامش بخش است. اگر میخواهید مغز شما راکد نماند اولین گام خاموش کردن تلویزیون است. اگر واقعا علاقه دارید برنامه های تماشا کنید ، در هنگام تماشا کردن از مغز خود استفاده کنید.سعی کنید برنامه های آموزشی را برای تماشا انتخاب کنیدو یا اگر برنامه های معمول تلویزیون را تماشا میکنید سعی کنید آن را تجزیه و تحلیل کنید و حدس بزنید چه اتفاقی قرار است رخ دهد.


6.    استفاده از مکعب روبیک انجام این بازی به صورت روزانه کمک به سالم نگه داشتن مغز میکند.


7.    جدول و پازل حل کنید. اینکار به مغز شما برای انجام برخی از کار های اساسی کمک می کند حتی میتوانید بصورت آنلاین نیز این کار را انجام دهید. پازل های پیچیده تر تمرین قوی تری میباشند، این کار میتواند چند روز به طول بینجامد و این میتواند  یک تمرین بسیار قوی باشد.


8.    شطرنج بازی کنید. شطرنج یک بازی فوق العاده استراتژیک و تکنیکی است  که کمک شایانی به ذهن شما میکند.


9.    بازی های ویدیویی انجام دهید. این بازی ها باعث میشود دقت شما را بالا ببرد و به شما کمک میکند در حل مشکلات خلاق تر باشید و تبدیل به یک متفکر سریع تر بشوید.


10.    تغییر دست غالب خود را برای انجام کارهای روزانه. اگر شما راست دست هستید از دست چپ خود استفاده کنیدو بر عکس اینکار باعث تحریک بخش هایی از مغز میشود که مسولیت کنترل ماهیچه ها را دارند.

استاد سلام سایتی پویا در زمینه‌های تدریس خصوصی ریاضی و کلاس آنلاین ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوص زبان انگلیسی و کلاس آنلاین زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان ، تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی تافل ، تدریس خصوصی آیلتس ، تدریس خصوصی فتوشاپ ، جزوه آموزش زبان انگلیسی ، جزوه ریاضی  کلاس مجازی و دیگر عناوین میباشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی