استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ب.ظ

چند گام ساده برای داشتن مطالعه موثرتر

درس خواندن بدون برنامه ریزی و هدف یکی از بدترین اشتباهات رایج دانش آموزان  میباشد که تنها به شکست منجر میشود . شما باید برای مطالعه و درس خواندن برنامه ریزی و انگیزه داشته باشید و تصمیم بگیرید چه میخواهید بخوانید و اولویت های خود را مدیریت کنید تا به موفقیت برسید، در این بخش ما به شما گام هایی را میگویم تا مطالعه ای موثرتر داشته باشد.


1.    مطالعه در همان روز:شما هر روز در مدرسه مطالب جدیدی می آموزید. بنابراین در همان روز بعد از مدرسه هر آنچه که در مدرسه آموخته اید را مطالعه کنید . اگر شما به کلاس کنکور میروید هر روز بعد از کلاس شروع به مرور درس ها کنید تا در حافظه شما به طور کامل ثبت شود.


2.    مرور مجدد:مطمئن شوید در در آخر هفته مطالبی که یاد گفته اید را مرور میکنید . به طور مثال اگر شروع به دوره آموزش زبان انگلیسی کرده اید در آخر هر هفته مطالبی که یاد گرفته اید را تمرین کنید و سعی کنید پروژه ای برای خود تعریف  و آن را پیاده سازی کنید.


3.    درسی را برای مطالعه انتخاب کنید که باید بخوانید نه درسی که دوست دارید بخوانید .


4.    سعی کنید برای هر موضوع که میخواهید مطالعه کنید برنامه ریزی زمانی داشته باشید.


5.    موضوع هایی را که میخواهید مطالعه کنید اولویت بندی کنید ، اینکه کدام موضوع فوری است و کدام موضوع را بعدا مطالعه کنید.


6.    به کتابخانه بروید. این کار به شما کمک می کند برای انجام دادن تکالیف خود رجوع کنید به کتابهای دیگر.


7.    مطالعه روزانه داشته باشید ، اینکار کمک میکند تا سلول های مغز شما فعال باشد.


8.    بعد از مطالعه شروع به خلاصه برداری کنید بدون اینکه نیاز باشد مجدد به کتاب رجوع کنید .


9.    امتحانات سوال های گذشته را حل کنید. برخی سایتها و کتابها امتحانات سوالهای گذشته را دار میباشد . شروع به حل کردن آنها شوید. در سایت استاد سلام میتوانید جزوه آموزش زبان انگلیسی ، جزوه ریاضی و سوالات امتحانی و دیگر عناوین را به راحتی دانلود کنید

استاد سلام  سایتی جامع در زمینه‌های تدریس خصوصی ریاضی و کلاس آنلاین ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوص زبان انگلیسی و کلاس آنلاین زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان ، تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی تافل ، تدریس خصوصی آیلتس ، تدریس خصوصی فتوشاپ ، جزوه آموزش زبان انگلیسی ، جزوه ریاضی  کلاس مجازی و دیگر عناوین میباشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی