استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹ ق.ظ

تبادل استاد و دانشجوی دانشگاه امیرکبیر با ترکیه

در حاشیه بازدید هیاتی از دانشگاه ترکیه از دانشگاه صنعتی امیرکبیر تفاهم نامه‌ای در زمینه تبادل استاد و دانشجو و برگزاری دوره‌های مشترک منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، هیاتی از دانشگاه آلتین باش کشور ترکیه از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید کردند. در حاشیه این بازید، نشستی میان روسای دو دانشگاه برگزار شد.

در این نشست که با حضور نمایندگانی از دانشکده مهندسی صنایع، کامپیوتر و فناوری اطلاعات و مکانیک و مرکز رشد و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، طرفین ضمن گفتگو در زمینه راهکارهای گسترش همکاری، اقدام به امضای تفاهم‌نامه‌ای کردند.

تبادل استاد و دانشجو، برگزاری دوره‌های مشترک، استفاده از ظرفیت فرصت مطالعاتی طرفین، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همکاری و تبادل تجربیات در زمینه مرکز رشد و فناوری از جمله محورهای این تفاهم نامه بوده است.

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی تافل , تدریس خصوصی آیلتس ,کلاس آنلاین... آرزوی موفقیت برای تمامی این عزیزان دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۲
سامان حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی