استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ

حذف کنکور شرط دارد ...

وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: بحث حذف کنکور باید با جایگزینی یک مدل جدید برای سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها به ویژه رشته هایی که داوطلب علاقمند زیاد دارند، صورت گیرد.


منصور غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت حذف کنکور گفت: حذف کنکور برنامه ای است که برعهده مجموعه آموزش و پرورش، وزارت علوم و ستاد اجرایی نقشه جامع علمی کشور قرار داده شده و تکلیف قانونی است.


وی ادامه داد: حذف کنکور باید با جایگزینی یک مدل جدید برای سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها به ویژه رشته هایی که داوطلب علاقمند زیاد دارند، تدریس خصوصی زبان انگلیسی صورت گیرد.


وزیر علوم تحقیقات و فناوری افزود: از یک طرف حذف تدریس خصوصی کنکور فعلی و از طرف دیگر ارائه جایگزین برای آن پیش رو قرار دارد، بنابراین باید یک فرصت به بخش دانش آموزی داده شود تا دانش آموزان برای ورود به دانشگاه با طرح جدید آشنا شوند و از طرفی فرصتی نیز به آموزش و پرورش داده شود تا طرح جدید را برای دانش آموزان ارائه کند.


منبع : خبرگزاری مهر


استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی کارشناسی , تدریس خصوصی کنکور کاردانی ,کلاس آنلاین ,تدریس خصوصی زبان... آرزوی موفقیت برای تمامی عزیزان دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۸
سامان حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی