استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

در حالی که طی هفته گذشته شاهد برگزاری سی‌وپنجمین دوره جایزه کتاب سال و معرفی آثار برتر در حوزه‌های مختلف بودیم، سیدعلی کاشفی از کم‌توجهی این جایزه به ادبیات کودک انتقاد کرد.

سیدعلی کاشفی خوانساری نویسنده و روزنامه‌نگار باسابقه حوزه کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر از کم‌توجهی جایزه کتاب سال به بخش کودک و نوجوان، انتقاد کرد و گفت: تصور من این است که این کم توجهی به غلبه مسایل سیاسی برمی‌گردد. این روزها سیاست در اولویت است و تدریس خصوصی زبان کودکان، به‌عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم، فراموش شده‌اند و چون صدای اعتراض ندارند، کسی به آن‌ها اهمیت نمی‌دهد و همه در تلاش برای راضی نگه داشتن بخش‌ها و گروه‌های دیگر جامعه هستند.

سردبیر فصلنامه تخصصی کودک و نوجوان یکی دیگر از دلایل کم‌توجهی به کتاب‌های نوشته شده برای این گرده سنی را غلبه نگاه روشنفکرانه دانست و افزود: این نگاه موجب شده حتی کسانی که کتاب می‌خوانند هم ادبیات تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودک و نوجوان را بی‌اهمیت تلقی کنند و به آن توجهی نداشته باشند. برای همین است که نویسندگان و مترجمان خوب گروه سنی کودک و نوجوان، آن‌قدر برای این گروه از کتاب‌خوان‌ها مطرح و شناخته شده نیستند که مثلا پدیدآورندگان ادبیات بزرگسال. ادامه مطلب

منبع : خبرگزاری مهر

استاد سلام مرجع تخصصی برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودک,  کلاس آنلاین و ... آرزوی موفقیت برای تمامی این عزیزان دارد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۱
سامان حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی