استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳ ق.ظ

زلزله استار آپی در آموزش !

هفته نامه شنبه به عنوان اولین هفته نامه اختصاصی استارت آـپ ها علاوه بر اخبار استارت آپی و تکنولوژی مفید که در اختیار قرار میدهد گرد همایی هایی برگزار می کند تا استارت آپ ها از حال همدیگر خبر داشته باشند و برای بهبود عملکردشان پای مشورت بنشینند.

هفته گذشته میز گردی را برگزار کرد تا استارت آپ های آموزشی دور هم جمع شوند و از بالا و پایین کارشان صحبت کنند. و شاید بگویند در این بازار رقابت سالم است و رقیب ها با هم برای مشکلاتشان به دنبال راه چاره هستند.

نغمه عقیلی مدیر عامل استاد سلام یکی از افراد حاضر در این میز گرد بود و همیشه از هفته نامه شنبه به خاطر تمام حمایت هایش در این فضا ممنون است.

لینک زیر صحبت ها، مشکلات و تمام بحث های میزگرد شنبه برای استارت آپ های آموزشی است تا شما هم از آن باخبر باشید و بدانید صاحبان کسب و کار های اینترنی با چه مشکلاتی سر و کله دارند و برای حل آن چه راه حل هایی را امتحان می کنند.

زلزله استارت آپی د رآموزش

زلزله استارت آپی در آموزش

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی