استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰ ق.ظ

1... 2... 3... همه بگین سیب!

در دنیایی که همه چیز به سرعت فراموش می شود، عکسها اسنادی هستند که با ثبت یک تصویر از یک لحظه، تاریخ را روایت می کنند. عکسها آنقدر قدرتمند هستند که تمامی احساسات درون خود را به چشم بیننده منتقل می کنند. زیبایی، خشم، امید، اندوه و ظلم را به خوبی می توان از یک عکس خوب حس کرد.

فشار دادن دکمه ی شاتر، فعال شدن نرم افزار دوربین، روشن شدن فلاش و.... یک لحظه بعد خلق یک عکس که خاطره ای ماندگار است.

عکاسی دارای سه جنبه علمی، صنعتی و هنری است که ابتدا به صورت یک پدیده ی علمی بوجود آمد. با پیشرفت علم عکاسی، به صورت یک صنعت گسترش یافت و هم اکنون به عنوان یک هنر تثبیت شده است.

عکاسی توسط یک فرد کشف و تکمیل نشده است، بلکه نتیجه ی تلاش افراد بسیاری در زمینه های مختلف و اکتشاف و نوآوری در آن، در طول تاریخ انجام شده است.

عکاسی راهی است برای انتقال و ثبت لحظات شیرین زندگی و بر این اساس با توجه به تاثیر بالایی که این هنر در زندگی امروز ما دارد، پس نامگذاری یک روز در سال بعنوان روز عکاس بسیار ارزنده و بجاست.

پیشنهاد نامگذاری 19 آگوست، در زمان نامگذاری عکاسی برای عموم – توسط انجمن های عکاسی در امریکا – اعلام شد. اما به دلیل نبود یک نهاد واحد بین المللی برای هماهنگ کردن امور، قوانین و رویدادهای مرتبط با عکاسی، روز جهانی عکاسی برای بسیاری از عکاسان در نقاط مختلف جهان ناشناخته مانده.

امروزه همه ی مردم از پیر و جوان و در همه ی سطوح تحصیلات، دوربین به دست هستند و عکس می گیرند. اما هر کس که دوربین دارد عکاس نیست و عکاس حرفه ای با عکاسی عادی یکی نیست. آموزشگاههای زیادی در رشته های مثل کلاس عکاسی پایه تا پیشرفته و کلاس کارگاه عکاسی، هنر جو می پذیرند. همینطور دوره ها و کلاسهایی وجود دارند که عکاسی را در ابعاد مختلف به علاقمندان آموزش می دهند. کلاس عکاسی آتلیه، کلاس فتوشاپ و روتوش عکس، کلاس عکاسی و نورپردازی و کلاس عکاسی دیجیتال. همینطور اگر میخواهید بذر این هنر زیبا و ماندگار را از کودکی در وجود فرزندتان بکارید، خیلی خوب است که پیگیر تشکیل کلاسهایی مثل کلاس عکاسی برای کودکان باشید.

در اینجا با نام بردن از شاخه های هنر عکاسی می بینید که این هنر ارزنده چه ابعاد وسیعی دارد.


انواع شاخه های عکاسی


  • عکاسی معماری                     - عکاسی حیات وحش
  • عکاسی اجسام بی جان             - عکاسی از مناظر
  • عکاسی ورزشی                     - عکاسی خبری
  • عکاسی پرتره                        - عکاسی شب
  • عکاسی از طبیعت                  - عکاسی ماکرو و عکاسی صنعتی.


... و اما عکاس، هنرمند بزرگی است که دغدغه ی مردمش را دارد. دوربین وسیله ی کاری او و به جانش بسته است. در جستجوی شکار لحظه ی بی تکرار و نابی است تا کادر ببندد و و تمام افکار و احساساتش را در آن سوژه می بیند. هر عکس، فرزند شایسته ای از عکاسش است. با تماشای عکسهای یک هنرمند، به روحیات و شخصیت صاحب هنر پی می بریم. در طول تاریخ از زمان تولد دوربین و خلق اولین عکس، عکسهای تاثیر گذار بسیاری گرفته شده اند. عکسهای خبری، عکسهای ورزشی و عکسهای اجتماعی از این گروهها هستند. در دنیای امروزه که با یک کلیک، اطلاعات در سطح دنیا مخابره می شود، عکس خوبی که در این سر دنیا برای اعلام خشم از جنگ و تاثیرش بر کودکان گرفته می شود، در ثانیه ای بعد دل یک انسان را در آن سر دنیا به درد می آورد و به فکر فرو می برد. یک عکس اجتماعی خوب  که از دریچه دوربین عکاسی متعهد گرفته می شود، به اندازه ی بزرگترین و تاثیر گذار ترین سمینارها و سخنرانی ها، می تواند موثر واقع شود.

  استاد سلام مرجع تدریس خصوصی ضمن تبریک روز جهانی عکاس به همه ی فعالان حرفه ی عکاسی، هنر این عزیزان را ارج می نهد و برای ترویج این هنر ارزنده، با معرفی بهترین استادان این فن،  دوره های متنوعی را به علاقمندان پیشنهاد می کند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی