استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ق.ظ

پیشنهادهای درجه یک برای نوجوانان و جوانان

12 آگوست، روز جهانی جوان و نوجوان بر مخاطبان خاص استاد سلام مبارک ( :

جوانی و نوجوانی، از بهترین دوران زندگی هر انسانی است. زمانی که نیروی جسم و ذهن، در بالاترین درجه ی رشد و بالندگی است.

از آنجا که جوانان از منابع ثروت هر کشوری هستند، این قشر بزرگ مورد توجه نهادهای مختلف در هر دولتی است و شناسایی نیازهای این گروه و پاسخ درست به این نیازها نقش موثری در رشد آنان خواهد داشت.

جوانان، امروزه با شرایط سختی که بر پروسه ی استخدام و امنیت شغلی حاکم است، دچار ضعف در اعتماد به نفس شده اند. این دولتها، نهادهای خصوصی و افراد خیر هستند که می توانند با مهیا کردن شرایط کار به جوانانی که به تازگی از درس و دانشگاه فارغ شده اند، به این قشر مهم کمک کنند. در نظر بگیرید دانش آموز نوجوانی  که در دبیرستان تحصیل می کند و تمام فکر و ذکرش مشغول کلاس های تدریس خصوصی  خود و حل تمرینات مربوط به کلاس تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی عربی، تدریس زبان انگلیسی است، همواره به بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه نیز فکر می کند و نگران یافتن شغل مرتبط با رشته ی تحصیلی اش هم هست. این نوجوان با تمام مشکلات خاص سنی که دارد و همه ی دلمشغولی های کوچک و بزرگی که دچارش می شود، باید انرژی اش را روی درس و کنکور هم متمرکز کند. اگر کمی منطقی باشیم، به او کمک خواهیم کرد تا از این چالشی که گرفتارش شده، به سلامت بیرون بیاید.


جوان و اشتغال

جوان شغلی می خواهد که به او استقلال مالی بدهد اما نه هر شغلی! بلکه کاری که علاوه بر اینکه در سایه آن شغل حرمت و آبروی او حفظ شود، همخوانی با رشته ی تحصیلی او نیز داشته باشد. اگر نوجوانی، تمام سالهای دبیرستان خود را در آموزشگاههای کنکور گذرانده باشد و در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی یا تدریس خصوصی زبان آلمانی هم شرکت کرده باشد، برایش سخت است که مثلا تعمیرکار خودرو باشد یا در مغازه ای که پدرش برایش تهیه کرده، فروشندگی کند. بهترین حالت برای جوان و نوجوان این است که یاد بگیرد در کنار یادگیری علوم مختلف، کارآفرین باشد. یعنی هم علم بیاموزد و هم راههای استفاده از آن علوم را به کار ببندد. اگر فردی به کاری مشغول باشد که به 0 تا 100 آن از لحاظ علمی مسلط باشد، در آن حرفه موفق و پایدار خواهد شد.


جوانان و آموزش

جوانی و نوجوانی دورانی هستند که انسان در بالاترین  درجه از توانایی یادگیری است. انرژی در سطح بسیار بالایی است. همینطور انگیزه زیادی برای یادگیری نیز وجود دارد. به همین علت درصد بسیار زیادی از دانش آموزان، دانشجویان و هنر آموزان در سنین جوانی و نوجوانی هستند. از آنجا که جمعیت کشور ما نیز به نسبت، جوان است پس بر دولتمردان و نهادهای خصوصی واجب است که زمینه و بستر مناسبی را برای آموزش این درصد بزرگ از جمعیت فعال و پرشور کشورمان فراهم کنند. از امکانات زیر ساختی مثل مدارس و کتابخانه ها گرفته تا ایجاد مشاغل مناسب با نیاز جامعه و با توجه به علاقمندی جوانان.

آموزش برای نوجوانان تنها در علوم درسی خلاصه نمی شود. همانطور که یک نوجوان به ورزش و هنر نیز علاقمند است، پس آموزش ورزش و هنر هم باید جزو ملزومات آموزشی نوجوانان قرار بگیرد. راه اندازی سالن های ورزشی و یا دوره های آموزشی ورزشی مثل دوره ی کاراته، دوره ایروبیک، آموزش ورزش بدمینتون و یا دوره ی مقدماتی و پیشرفته ی ژیمناستیک، می تواند در شناسایی توان ورزشی نوجوانان کمک فراوانی کند.

در مورد دوره های آموزشی هنر نیز همینطور است. با تشویق نوجوانان برای آموزش انواع هنرها و حضور در کلاس عکاسی، کلاس موسیقی ، کارگاه چرم، کارگاه طراحی صحنه تئاتر و ... هم هنر می آموزند و هم اینکه برای یافتن شغلی خوب، می توانند علاقمندی خود را در بین این هنرها پیدا کنند.


حرف آخر

همه ی ما جوانی و نوجوانی را پشت سر گذاشته یا خواهیم گذاشت. از آن دوران طلایی، خاطره های فراوانی داریم و البته حسرتهای بیشماری که فرصت بازگشت به آنها را نداریم. پس بیاییم به نوجوانان و جوانان امروز فرصت بدهیم و در انتخاب آنچه دوست دارند، بهترینها را به آنها پیشنهاد بدهیم. اگر برای انتخاب کلاس یا دوره ای که علاقمند به شرکت در آن هستید، نیاز به مشاوره دارید، به ما سر بزنید و مشاوره بگیرید. استاد سلام  به مناسبت روز بین المللی نوجوان، برای همه ی نوجوانان و جوانانی که در انتخاب کلاس و دوره ی آموزشی به کمک نیاز دارند، پیشنهادهای ویژه و درجه یک دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی