استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

پزشکی حرفه ای است که آدمی هیچگاه از آن بی نیاز نبوده است. پزشک، انسانی است که علاوه بر عالم بودن  بر علوم مرتبط با جسم و درمان بیماریها، باید بر مسائلی که روح نیز با آنها درگیر است مسلط باشد. این در حالی است که پزشکان با ادای سوگند متعهد به نجات جان بشر می شوند. البته که رسالت و تعهد پزشک، محدود به توانایی های علمی او نمی شود. یک پزشک ماهر، علاوه بر داشتن تخصص در امر پزشکی، باید ویژگی هایی مثل صبر، رازداری، خوش خلقی، مهارتهای ارتباطی و ... داشته باشد.

اول شهریور ماه هر سال در ایران مصادف با روز پزشک، به پاس خدمات ارزنده ابوعلی سینا - مشهورترین و تاثیرگذارترین فیلسوف و دانشمند ایران - به قدرشناسی از این قشر زحمتکش پرداخته می شود.

پزشکی حرفه ای است که مورد علاقه عموم مردم است. حتی پزشک شدن برای بسیاری از ما در کودکی جزو آرزوهای بزرگ بوده است. اینکه حرفه پزشکی و البته پزشکان برای همه جامعه محبوب هستند، باعث شده تا اغلب پدر و مادرها برای اینکه فرزندشان در دانشگاه، رشته پزشکی بخواند و در آینده پزشکی حاذق و محبوب باشد، تمام تلاششان را به کار گیرند. از بازگو کردن آرزوهایشان در کودکی فرزند تا ثبت نام او در بهترین آموزشگاههای کنکور، حتی گرفتن معلم برای تدریس خصوصی مانند  تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و تدریس خصوصی زیست از جمله تلاشهای پدر و مادرهاست.

پزشکی شاخه های بسیار زیادی داشته و آنقدر گسترده است که پرداختن به تمام زیر شاخه های آن در یک مجال کوتاه ممکن نیست. دانش آموزانی که در سلهای آخر دبیرستان مشغولند، احتمالا اطلاعات بیشتری در این زمینه دارند.

برای پذیرفته شدن در شخه های مختلف رشته پزشکی نیز به کسب نمرات بالا در درسهای زیست، شیمی، ریاضی و فیزیک نیاز است. به همین دلیل است که آموزشگاهای کنکور بری این دروس از استادان نامدار و حرفه ی استفده می کنند و عموما کلاسهای تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی ریاضی طرفدرن زیادی درد.


پزشک دیگر متعلق به خودش نیست. یک پزشک گاهی بیماران را درمان می کند، اغلب آنها را تسکین می دهد وهمیشه به آنها آرامش می بخشد. گاهی شیفت های طولانی مدت و سر و کله زدن با بیماران عجیب و غریب، از پزشکان ما آدمهای دیگری می سازد. اما عموما قلب مهربان این انسانهای شریف، پشت نقابی از خستگی ها و خبرهای بدی که درگاها بیمارستانها از آنها می شنویم، پنهان شده است. بیایید در سالروز تولد بزرگترین پزشک جهان که نامش همراه با نام سرزمینش برقله های علم پزشکی جهان میدرخشد، پزشکان سرزمینمان را قدر بشناسیم.

استد سلام به همه دانش آموزانی که رویای پزشک شدن را در سر می پرورانند،در راه رسیدن به آرزویشان همراه آنهاست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی