استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹ ق.ظ

دختران قهرمان، پسران همه فن حریف

بعد از یک سال تلاش مداوم و درس خواندن شبانه روزی، بلاخره زمان اعلام نتایج فرا رسید. همه در تکاپو و به دتبال این هستند تا ببینند خودشان یا دوستانشان در این ماراتن علمی مهمی که هر ساله برگزار می شود، چه نتیجه ای گرفته اند. خیلی ها با آرزوی قهرمانی و رتبه های برتر، به دنبال نام خود در میان اسامی اعلام شده هستند.

آموزشگاههای تدریس خصوصی و معلمان و مشاوران زیادی نیز این روزها سرشان شلوغ است و به دنبال اسامی دانش آموزانی هستند که در آموزشگاه آنها به کلاس های  تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان و تدریس خصوصی عربی آمده اند و رتبه های برتر کسب کرده اند.

در لیست اسامی اعلام شده توسط رسانه ها، در گروه هنر، هر سه نفر اول تا سوم از دختران قهرمان این سرزمین هستند. پسران نیز ثابت کردند که همه فن حریف اند و در گروه تجربی، انسانی، ریاضی و زبانهای خارجی، گوی سبقت را از دختران ربودند. نتیجه ای عجیب و متفاوت با سالهای پیش!

اگر نگاهی به نتایج کنکورهای سالهای قبل بیاندازیم، می بینیم که دختران در تمام گروهها به عنوان رتبه ی برتر حضور داشته اند.  این موضوع جای تعجب و البته ارزش تحقیق کردن را دارد. گرچه به دست آوردن رتبه های برتر گروه هنر توسط دختران، جای فخر و مباهات است.

البته به طور کل، نتیجه ی کنکور سال 96 با اختلاف زیادی حدود 60 به 40 به نفع دختران است. گویا پسران همه فن حریف، فقط در کسب رتبه های برتر با دختران رقابت داشته اند. با این وجود همه ی رتبه های برتر در گفتگوی خبری که با رسانه ها داشته اند، اعلام کردند که به هیچ کلاس تقویتی نرفته اند! روزانه 5 تا 6 ساعت مطالعه ی مفید داشته اند و همه متفقا از همکاری خانواده هایشان سپاسگزاری کردند.

در میان رتبه های برتر، به جز استان تهران، دانش آموزانی از تبریز، یزد، اصفهان، سیرجان، بابل، شیراز، اردبیل، یاسوج، کاشان، کامیاران، کرج و بیرجند نیز به چشم می خوردند. این موضوع بسیار خوشحال کننده است که در شهرستانهایی که امکانات آموزشی و کلاس و دوره به اندازه ی تهران نیست، دانش آموزان مستعد می توانند درس بخوانند و با بهترین رتبه ها موفق به انتخاب رشته شوند.

از حاشیه های کنکور امسال،  انتخاب 63 درصدی گروه تجربی توسط داوطلبان است که رئیس سازمان سنجش با اعلام این موضوع که این اتفاق از مشکلات آموزشی کشور است، گفت: سازمان سنجش اصرار دارد این مساله با همکاری نهادهای مربوط به بحث هدایت تحصیلی رفع شود. وی در ادامه افزود: در گروه ریاضی، ظرفیت رشته ها بیش از تعداد داوطلبان است و 235 هزار ظرفیت برای 137 هزار متقاضی وجود دارد! این اتفاق در مورد رشته های گروه انسانی نیز وجود دارد. یعنی در گروه علوم انسانی، 310 هزار ظرفیت برای 167 هزار متقاضی.

رئیس سازمان سنجش با بیان این موضوع که شانس قبولی در کنکور سراسری 76 تا 86 درصد است، گفت: تا 5 سال آینده کل ظرفیت آموزش عالی بایذ بدون کنکور پذیرفته شود.

مجموعه ی استاد سلام ضمن تبریک به پذیرفته شدگان در آزمون سراسری سال 96، برای دانش آموزانی که قصد دارند از همین امروز برای کنکور سال بعد برنامه ریزی کنند، دوره آموزشی ریاضی، دوره آموزش زبان و مشاوره انتخاب کنکور را با بهترین اساتید، کاملترین جزوه های آموزشی، کلاس مجازی و شهریه ی مناسب و توافقی و امکانات ویژه ، در نظر گرفته است. امیدواریم نام شما جزو برگزیدگان سال بعد، مایه افتخار ما باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی