استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۵۱ ب.ظ

چگونه کودکان باهوش تربیت کنیم .(بخش اول)

رشد مغز کودک ناشی از تجربه و تمرین مغز کودک می‌باشد. دیدن، شنیدن، بویایی، چشایی و لمس کردن  باعث  تحریک ارتباط سلولی مغز می‌شود. هرقدر این ارتباط پیچیده‌تر باشد باعث می‌شود مغز کوک شما دقیق‌تر شود. هنگامی‌که فرزند خود را در معرض تحریکات و تجربیات بیشتر قرار می‌دهید باعث می‌شوید رشد مغز سریع‌تر شود. در ادامه ما راه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا کودکانی باهوش‌تر داشته باشید.

1- با فرزندانتان تعامل داشته باشید.

دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که نوزادانی که دچار نوازش و محبت قرار نمی‌گیرند رشد مغزی کمتری دارند  همچنین مشاهده کرده‌اند نوزادانی  که موردتوجه قرار نمی‌گیرد رشد نکرده و  دچار افسردگی می‌شوند همچنین بررسی‌های نشان داده شده که  آغوش گرفتن، ارتباط برقرار کردن و بازی کردن با فرزند تأثیر بسزایی در توسعه هوشمندی شما نیز دارد.  همچنین  ارتباط دوستانه بین شما و فرزندتان و تعامل شخصی شما با او، پایه‌ای برای مهارت‌های تفکر بالاتر است.

2- با فرزندان خود صحبت کنید.

همچنین هنگامی‌که کودک شما صحبت می‌کند به آن گوش دهید این کار باعث می‌شود کودک شما برای برقراری ارتباط و تقویت صحبت کردن تلاش کند. برای کودکان خود کتاب بخوانید حتی اگر کودک شما کلمات را درک نکند این کار به آنها سرعتی در زمینه توسعه مهارت‌های زبان می‌دهد.  کودکانی که خواندن کتاب را انجام می‌دهند  در مدرسه خوب عمل می‌کنند و در زندگی آینده موفق‌تر می‌شوند. خواندن کتاب یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که کودکان را هوشمند می‌کند.

3- کارهایی و بازی‌هایی  به کودکان بسپارید که هر دو طرف مغز آنها را گسترش می‌دهند .

 طرف چپ برای استدلال، منطق و زبان عمل می‌کند در حالی که سمت راست ویژگی خلاقیت و هنر است. پس سعی کنید در هر زمینه ای فعالیت داشته باشند تدریس زبان انگلیسی یا تدریس خصوصی نقاشی با هم مهم هستند.

4-اجازه دهید کودک شما بازی کند .

 هنگامی‌که کودک شما بازی می‌کند، پایه‌ای برای مهارت‌های فکری، اجتماعی، جسمی و احساسی در آنها ایجاد می‌شود. هنگامی‌که فرزند شما با فرزندان دیگر بازی می‌کند، آنها یاد می‌گیرند ایده‌ها و احساسات  را با دیگران ترکیب کنند.

5-فرزندتان را به ورزش دعوت کنید.

تمرینات جسمانی نه‌تنها فرزند شما را قوی می‌کند، بلکه باعث می‌شود که فرزندتان هوشمند باشد. ورزش جریان خون را به مغز می‌افزاید و سلول‌های مغزی جدید را تولید می‌کند. ورزش برای تیزهوش کردن ذهن بزرگسالان مفید است اما تأثیر طولانی‌مدت در مغز فرزند شما دارد.

استاد سلام در کنار بچه ها برای تدریس خصوصی هر درسی 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی