استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۵۵ ب.ظ

چگونه برای آموزشگاه تدریس خصوصی خود تبلیغ کنیم؟



اگر آموزشگاهی برای تدریس خصوصی دارید، باید برند شوید. برای اینکه برندی شناخته شده باشید، باید تبلیغ کنید.



این روزها که همه ی مردم به دنبال برند شدن، برند پوشیدن و حتی برند خوردن! هستند، اگر شغلی که برگزیده اید یا محل کار شما شناخته شده و به عبارتی برند باشد، مطمئنا مشتریان و مخاطبان بیشماری با شما معاشرت خواهند کرد.

یکی از پر مخاطب ترین مشاغل در کشور ما، شغل آموزش است. مردم در هر سن و موقعیتی به دنبال آموزش هستند و عموما به دنبال آموزش و تدریس خصوصی اند. از تدریس خصوصی مشاوره تحصیلی تا تدریس خصوصی زبان آلمانی و آشپزی. ترجیح مشتریان کلاسهای تدریس خصوصی این است که در آموزشگاه های معتبر به کلاس بروند. آموزشگاه هایی که علاوه بر خدمات خوب، بتواند نیازهای عجیب و غریب آنها را نیز برآورده کنند.

حالا اگر شما آموزشگاهی دارید که علاوه بر برگزاری کلاس های نقاشی و کلاس های تدریس خصوصی عربی و یا تدریس زبان انگلیسی، کلاس مجازی و یا مشاوره تحصیلی هم برگزار می کند، باید در تبلیغات خود، روی این ویژگی منحصر به فرد آموزشگاهتان مانور بدهید.

یکی از روشهای تبلیغ کردن، دادن تیزرهای تلویزیونی است. اما باید به نیازهای مخاطبان، سلیقه ی آنها و اینکه چه درصدی از مخاطبان ما تلویزیون تماشا می کنند، توجه کنیم. علاوه بر اینکه هزینه های سرسام آور همکاری با تلویزیون را نیز باید در نظر داشته باشیم.

روش دیگرتبلیغات که عموما در حوزه ی آموزش و مخصوصا آموزشگاه ها بارها دیده ایم، تبلیغات چاپی و کاغذی است. به نظرم این روش دو عیب عمده دارد. یکی موضوع صرفه جویی در مصرف کاغذ و به طبع آن حفظ محیط زیست و درختان است. دیگر اینکه در زمان فشرده و تایم محدودی که عموما همه ی مردم با آن مواجه اند، کمترین توجه و تاثیر از تبلیغات چاپی متوجه آموزشگاه شما خواهد شد.

جلب اعتماد مخاطب و مشتری شما مهمترین فاکتور در موفقیت تبلیغات شماست. باید تحقیق کنید و بدانید که جامعه ی هدف شما به چه چیزهایی اعتماد دارد. عموما در حوزه ی آموزش، تبلیغات دهان به دهان و توصیه ی همسالان، می تواند بسیار موثر واقع شود. اینکه دانش آموزان در سنین نوجوانی و جوانی به دوستان و همسالان خود اعتماد دارند، فاکتور مهمی است که به شما در جهت گیری تبلیغات برای موسسه ی آموزشی تان کمک خواهد کرد.

از اتفاقاتی که مخاطبان شما را هیجان زده می کند استفاده کنید و با برگزاری ایونت های سرگرم کننده در آموزشگاه خود، این مخاطبان را به مشتریان وفادار برای خود تبدیل کنید. تلاش کنید کادر آموزشی خود را مطابق سلیقه ی مخاطبان خود انتخاب کنید. البته باید در نظر داشته باشید قبل از هر چیزسابقه ی کادر آموزشی شما باید درخشان باشد و نظر اولیای دانش آموزان را نیز جلب کند.

حضورفعال  شما و آموزشگاهتان در اتفاقاتی که اکثر مخاطبانتان آنها را رصد می کنند نیز می تواند مفید باشد. مثلا شرکت کردن آموزشگاه شما در نمایشگاههای ویژه ی نوجوانان و جوانان.

ببینید دانش آموزان شما به چه موضوعاتی علاقمند هستند و عموما چه چیزهایی را دنبال می کنند. اگر خوب دقت کنید می توانید به هدف بزنید. موضوعاتی هست که حتی دانش آموزان در کلاس راجع به آن صحبت می کنند، بدون اینکه به موضوع کلاس آنها مربوط باشد. این موضوعات را بشناسید و درباره ی آنها اظهار نظر کنید.

به یاد داشته باشید بهترین رسانه ای که می تواند شما را به بهترین شکلی که می خواهید تبلیغ کند دانش آموز شماست. پس همانطور که می خواهید شناخته شوید، در ذهن و قلب مشتری خود بنشینید و برند شوید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی