استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

مریم میرزاخانی متولد ‍‍۱۳ اردیبهشت سال ۱۳۵۶ استاد دانشگاه استنفورد که با کسب جوایز نفیسی چون جایزه بلومنتال (۲۰۰۹) و مدال فیلدز (۲۰۱۴) نام و آوازه خود را در علم ریاضیات جاودانه کرد.

به راستی مریم کی بود؟

مریم دختری ساده که علاقه و استعدادش را شناخت و با تمام کم و کاست ها و سختی هایی که در تمامی راه ها ممکن است وجود داشته باشد با اراده ای قابل تحسین قدم برداشت تا باوری را برای خود خلق کند ٍ باوری از جنس توانستن و بالا رفتن.دختری که به نقل قول تمام اطرافیانش به دور از هر نوع حاشیه ای با اراده ای روز افزون در جهت رسیدن به هدفش تلاش کرد.

شاید خودش به این موضوع فکر نکرده بود که فعالیت هایش چه تاثیرات عمیقی بر جامعه خواهد گذاشت ٍفعالیت های او نه تنها تفکر عمومی بسیاری از جوامع سنتی را که پسران را توانا تر و حاذق تر بر ریاضیات نسبت به دختران می دانستند بر هم زد بلکه این پیام را به ما میدهد که هر چند راه رسیدن به هدفهایمان سخت و نا هموار باشد اما این توانایی و اراده ما است که می تواند ناهموارترین راه ها را هموار کند. اطرافیان مردم او را دختری بی حاشیه می دانستند شاید این هم یکی از دلایل موفقیت های مریم بوده است، تمام تمرکز و توانش را برای هدف های بزرک گذاشته است.

میراثی که مریم برای ما به جا گذاست 

درست است که ما با ای کاشهای زیادی روبه رو هستیم مثلا ای کاش فرصت رشد و پرورش نبوغ و استعدادهای کشورمان فراهم گردد تا به دلیل نبود بستر مناسب این ایده ها و تفکر های خلاق که یکی از بهترین راه های  ایجاد کسب و کار و گردش چرخه اقتصادی است کوچ نکنند.اما اگر چنین باشد تا سالیان سال ای کاش ها دست از سر ما بر نخواهند داشت.

شاید ایده ای که در سر داریم و یا به راه اندازی کاری که به آن می اندیشیم در وهله اول ترسناک باشد ویا چون ساختار آن موقتا منظم نیست از دیدگاه اطرافیان بیهوده تلقی گردد اما خوب است در این لحظات به یاد بیاوریم که تحقیقات مریم که حتی نام آن ها برای عده زیادی غریب بود ۱۸ سال فعالیت های ناسا را جلو انداخت، همچنین مطالعات او در زمینه نظریه توابع ستایش‌های بسیاری از ریاضیدانان را برانگیخته بود.تاکنون در مقالات و متون علمی مختلف نزدیک به هزار بار به مطالعات مریم میرزاخانی ارجاع داده شده است.

استاد سلام مرجع تدریس خصوصی و  دوره آموزشی مانند کلاس زبان، کلاس ریاضی، کلاس نقاشی و کلاس عکاسیاین رفتن مریم را که غم بزرگی است به همه مردم عزیزمان تسلیت می گوید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی