استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۰۱ ب.ظ

ضمانتی به درازای تاریخ


در دورانی زندگی می کنیم که نیازمندیم به پیوندهای عاطفی و معنوی زیادی متصل باشیم.

کشور ما به واسطه ی دین رسمی، علاقه ی قلبی به ائمه ی مهر و مهربانی و نیز پایگاهی که در مشهد مقدس برای اهالی دل و دین وجود دارد، به یکی از قطب های درخشان حضور دوستداران حق و حقانیت تبدیل شده است.

مردمان این سرزمین در شادی ها و غم ها، در گرفتاریها و گشایش ها و هر وقت بر سر دو راهی مانده اند، برای خیر و مصلحت خود دست به دامان سرچشمه های نور می شوند. هر کس در هر سن، شغل و مقامی و به هر نیت و حاجتی، گره ای دارد و آرزوی ناگفته ای. و به امید فرجی زود هنگام، حتی اگر نه جسمانی، دل به سفر می بندد و تا حریم حرم رضوی پر می کشد.

این روزها مخصوصا که ایام ولادت امام رضا (ع) است و هفته ی کرامت نام گرفته، سیل خروشان عاشقان به سمت منبع برکت راهی اند.

از پدران خسته تا مادران دل شکسته، از جوانی که در آرزوی گشایش در کسب و کارش است تا دانش آموزی که بعد از کتاب و درس مدرسه و حضور در کلاسهای تدریس خصوصی، حالا کنکور داده و نگران نتیجه ی یک سال زحمت کشیدن اش است، همه با چشمانی امیدوار، گوش به نوای نقاره خانه های حضرتی داده اند و در دلشان غوغاست.

آیا به راستی این امام مهربانی، امام رضای خوب همه ی مردم دنیا که ضمانت آهوی دربند را می کند، او که اینهمه مهمان نواز و کریم است، صدای من و تو را می شنود؟ آیا این فضای روحانی که حتی برای کبوتران، آغوش گشوده و من و تو را در دامان امن خود پذیرفته، از آنچه در دل ما می گذرد برای امام مهربانی ها پیغام خواهد برد؟

یک روز در کلاس تدریس خصوصی زبان عربی، متنی را برای دانش آموزانم ترجمه می کردم که داستان امام رضا(ع) و آن بچه آهوی دربند را روایت می کرد. در طول کلاس به این موضوع فکر می کردم که چگونه این داستان را به موضوعی در این دوره و زمان ربط بدهم تا شاگردانم درک بهتری از داستان داشته باشند.

به آنها گفتم، اگر ضمانت آهوی دربند، راه و روش امام ماست، کوچکترین کاری که از من و تو بر می آید، پشتیبانی از دوست و همکلاسی امان است. مثلا وقتی در کلاس تدریس خصوصی زبان عربی به مشکلی برمی خورد، در حد توان به او کمک کنیم. اگر در توان ماست باید از هر ناتوانی دستگیری و حمایت کنیم و اینچنین در راه بزرگان دین قدم برداریم.

 مجموعه ی استاد سلام ضمن تبریک ایام مبارک هفته ی کرامت و میلاد امام رضا(ع)، پیشوای مهر و مهربانی، با معرفی دوره ها و کلاسهای متنوع تدریس خصوصی، از اساتید و معلمین تدریس خصوصی در همه ی رشته ها دعوت به همکاری می کند. همچنین، با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی به صورت آن لاین و مجازی، امکان استفاده از امکانات مجموعه را برای همه ی دانش آموزان فراهم کرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی