استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ب.ظ

انتخاب رشته کنکور۹۶ و کمبود منابع درست برای انتخاب

آیا مى دانید منابع اطلاعاتى براى انتخاب رشته بسیار محدود اند؟
هر آدمى تو زندگیش با یک سرى انتخابهایى رو به رو میشه که هر کدوم از اون انتخاب ها ممکن مسیر زندگیش و عوض کنه مثل انتخاب شغل یا انتخاب رشته.
هر کدوم از این انتخاب ها میتونه سمت وسوق زندگى و عوض کنه .
چیزى که باید مد نظرمون باشه اینکه وقتى یک تصمیمى و میگریم همون لحظه و شاید در بهترین حالت تا چند ماه بعد اگر درست نباشه متوجهش نمیشیم.
یک تصمیم نادرست کم کم تأثیرات خودش و روى زندگیمون نشون میده به طور مثال شما انتخاب رشته رو در نظر بگیرین یک سال تمام براى ورود به دانشگاه زحمت کشیدین اما فقط تصور کنید بعد از گذشتن چند ترم متوجه بشید که این رشته اصلا با سلایق و توانایى هاتون جور در نمیاد.


اینجور مواقع دو حالت وجود داره

اولى این که انصراف بدین و دوباره کنکور بدین که آمار ها نشون میده درصد این افراد پایین چون شهامت به عقب برگشتن رو ندارن،دومین دسته افرادى هستن که به راهشون بدون انگیزه ادامه میدن ولى شاید به این موضوع دقت نکن که شاید چهار سال دانشگاه تموم بشه اما تازه وارد یک دنیاى بزرگترى به اسم دنیاى کار میشن که براى شرکت در آزمون ورودى رشته ومهارت فرد در اون رشته از اهمیت بالایى بر خوردار.
هر انسانى روزانه هفت الى هشت ساعت و در محل کارش مى گذرونه و به نظرتون چى میشه اگه این فرد هیچ علاقه اى به کارش نداشته باشه.
بى انگیزگى،نا امیدى،عصبانیت و... این ها همه به خاطر یک اشتباه نادرست تو اوج جوانى که میتونه تأثیرات بدى داشته باشه.
بیشتر تصمیمات اشتباه به خاطر کمبود اطلاعات و یا استفاده از اطلاعات نادرست صورت مى گیرد.
متأسفانه چیزى که الان به شدت رایج منابع اطلاعاتى غلط در زمینه هاى مختلف که تشخیص این قضیه کار ساده اى نیست.
با وجود این معضل این وظیفه ى خودمون که نگران آیندمون باشیم و اطلاعات درستى رو مبناى تصمیماتمون قرار بدیم.

انتخاب رشته 96

یکى از بهترین منابع اطلاعاتى استادها هستن که با وجود تجربه ى چندین ساله در زمینه آموزش دارن میتونن بدون غرض به ما کمک کنن.
تجارب بالاى استاتید این امکان رو بهشون میده تا وقتى شما از شرایطتون صحبت میکنید بهترین گزینه رو به شما پیشنهاد میکنند چون دانش آموزان و دانشجویان زیادى رو با انتخاب هاى درست و غلط دیدن و به همین دلیل وسعت دیدشون در زمینه انتخاب رشته خیلى وسیع تره.
چیزى که به عنوان یکى از مزیت هاى اساتید به شمار میاد اینکه ما از سنین پایین با استاد ها و معلم هاى زیادى برخورد داشتیم که همین نزدیکى باعث میشه دسترسى ما به اساتید راحت تر باشه مهم نیست که استاد درس ریاضى،فیزیک،زیست،زبان یا هنر باشه یا استادى باشه که با صورت تدریس خصوصى به ما تدریس کرده باشه مهم دلسوزى استاد نسبت به آینده دانشجویان و بچه هاست.
اگر شخص خاصى رو در نظر ندارید و به تبلیغاتى که در بازار داغ انتخاب رشته به خصوص در ماه هاى آخر تابستان نمى تونید اعتماد کنید توصیه میکنم سرى به سایت ها بزنید و رزومه و سوابق اساتید مختلفى که در زمینه مشاوره تحصیلی و مشاوره انتخاب رشته فعالیت مى کنند رو بررسى کنید.
این بررسى باعث میشه نسبت به انتخابتون مطمئن تر بشید.
یکى دیگه از امکاناتى که  سایتهاى مربوط به انتخاب اساتید و تدریس خصوصى در اختیار کاربران حتى به صورت آنلاین قرار میده پک هایى که به وسیله اساتید برتر با هدف یکجا کردن اطلاعات تهیه و گردآورى شده و شما می توانید حتی مشاوره تحصیلی تلفنی نیز داشته باشید.
این پک ها به معرفى رشته هاى مختلف دانشگاهى جهت آشنایى دانش آموزان و دانشجویان پرداخته.
حالا انتخاب با خودمون استفاده از یک منبع درست یا چشم بستن به روى اهمیت انتخاب هامون.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۸
سامان حسینی

تدریس خصوصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی