استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۵۴ ب.ظ

از آموزشگاههای فنی و حرفه ای تا راه اندازی کسب و کار


سالهاست که نقش آموزشهای فنی و حرفه ای در توسعه ی اقتصاد کشورهای در حال توسعه، بسیار مهم و شناخته شده است. این کشورها برای ایجاد تحول در توسعه ی اقتصاد خود، اقدام به اصلاح نظام آموزشی فنی و حرفه ای خود می کنند. از آموزشهای فنی و حرفه ای انتظار می رود که دانش آموختگان آن در بدو ورود به دنیای کار به نسبت دانش آموزان نظری از سازگاری نسبی برخوردار بوده، توانایی لازم برای اشتغال را داشته باشند.

از مهمترین موانع در راه توسعه ی آموزشهای فنی در کشورهای در حال توسعه، وجود نگرش منفی بسیاری از افراد نسبت به این نوع آموزش است. این افراد صرفا به دلیل اینکه مشاغل اداری کافی و دلخواه برای آنان وجود ندارد، بیکار می مانند. آموزش فنی به عنوان عنصری که مکمل نظام آموزشی است، با آگاه سازی مردم نسبت به امکانات آموزش های فنی و حرفه ای، می تواند نگرش ها را تغییر دهد. اگر دانش آموزی به هنر خیاطی علاقه دارد اما تصور می کند پس از آموختن این مهارت باید مغازه یا مزونی داشته باشد تا بتواند کسب و کار خود را داشته باشد، وظیفه ی ماست تا او را راهنمایی کنیم که با حضور در کانون ها یا مراکزی که برای گذران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان راه اندازی شده اند، به برگزاری دوره یا کلاس تدریس خصوصی خیاطی بپردازد. اینگونه است که با راهنمایی درست و پیشنهاد سازنده، هنرآموز دوره های فنی و حرفه ای و کارودانش به راه اندازی کسب و کار خود تشویق خواهد شد.

آموزش فنی به عنوان عنصری که مکمل نظام آموزشی است، با آگاه سازی مردم نسبت به امکانات آموزش فنی و حرفه ای می تواند به تدریج نگرشها را تغییر دهد.

برای بررسی راههایی که دانش آموزان مستعد به هنرستان های فنی و حرفه ای را جذب کنیم، باید به نتایج تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است، دقت کنیم. « عوامل شخصی و فردی » از قبیل علاقمندی به دروس عملی و کارگاهی و کنجکاوی دانش آموز نسبت به طرز کار وسایل فنی از جمله عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به رشته های فنی و حرفه ای است. همینطور آگاهی از هزینه های تحصیل، تنوع رشته ها و وجود مربیان شایسته در این آموزشگاهها از عوامل گرایش دانش آموزان به شاخه ی فنی و حرفه ای است. اگر دانش آموزی علاقمند باشد در حوزه ی عکاسی به هنرستان فنی و حرفه ای برود اما نگران هزینه ی امکاناتی است که در طول تحصیل باید بپردازد، می تواند با پرداخت هزینه ای کمتر و با حضور در کلاسهای تدریس خصوصی عکاسی و یا شرکت در دوره هایی که با حضور استادان حرفه ای این مهارت برگزار می شود، ضمن پرداخت مبلغ مناسب تر، روز و ساعت کلاس را خودش انتخاب کند. حتی امکان آموزش به صورت آن لاین را نیز دارد.

از دلایل عدم تمایل دانش آموزان مستعد به شاخه ی فنی و حرفه ای می توان به نداشتن اطلاعات دقیق درباره ی رشته های فنی دانست. در این زمینه کمبود یک بانک اطلاعات قوی بسیار به نظر می رسد.

خانواده ها نیز از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر انتخاب و علاقمندی دانش آموزان هستند. بیایید با راهنمایی درست و دقیق به فرزندانمان، شوق آموزش را در آنها بار دیگر ایجاد کنیم.

ما در مجموعه ی استاد سلام بر آنیم تا برگزاری دوره های آموزشی و کلاسهای تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی خیاطی، تدریس خصوصی عکاسی، دوره های کامپیوتر و دوره های حسابداری، به علاقمندان حوزه ی کار و دانش و فنی و حرفه ای خدمات شایسته ای را ارائه کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی