استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۹ ب.ظ

طولانی ترین روز سال مبارک

همیشه رکوردها رو دوست داریم و دنبال می کنیم. بیشترین ها و کمترین ها، بلندترین ها و کوتاه ترین ها، سنگین ترین ها و سبک ترین ها و ... .

اینقدر به این مقوله علاقه داریم که حتی توی تقویم هم به دنبال این رکوردها هستیم و  یلدا، بلندترین شب سال رو جشن می گیریم. البته سنت جشن یلدا به خاطر اهمیت ویژه ای که مردم ایران به این رویداد طبیعی می دهند و صد البته به خاطر علاقه ویژه ی مردم عزیز کشورمان به جشن، در تقویم ما ماندگار شده و گرنه رکورد بلندترین روز سال رو هم در روز اول تابستان داریم. بله جشن تیرگان که مصادف با روز اول تیر ماه هر سال است، در تقویم ایران باستان به جشن تیرگان نام گذاری شده و بواسطه ی اینکه روز اول رکورد، هر سال جشن بزرگی نیز برگزار می شده.

ما هم این روز بلند و زیبا را به شما تبریک گفته و از شما میخواهیم د بلندترین روزهای سال، برای مهمترین اتفاق زندگی تحصیلی خودتان، بهترین تصمیمات را بگیرید.

زمان کمی تا کنکور باقی است. ضمن اینکه از شما می خواهیم کمترین نگرانی و استرس را داشته باشید، توصیه می کنیم، مدیریت زمان را از دست ندهید. حالا که روزها، به بلندترین ساعت خود رسیده اند، شما نیز بیشترین استفاده را از زمانتان بکنید. با حضور در کلاس مجازی دروس مختلف مانند تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی  در شلوغی ترافیک نمانید. می توانید به جای تست زدن در خانه، به کلاسهای تدریس خصوصی کنکور بروید و با قرار گرفتن در جوّ حاکم بر این کلاسها، ضمن یادگیری مطالب مفید در این روزهای پایانی، از معلم تدریس خصوصی کنکور خود بخواهید سوالات پر تکرار کنکورهای گذشته را برای شما مرور و حل کند.

غیر کنکوری ها، شما هم در این بلندترین روزهای سال، به فکر گذران اوقات فراغت خود باشید و با شرکت در کلاس گیتار، کلاس تدریس خصوصی زبان فرانسه یا تدریس خصوصی زبان آلمانی و ... تابستان پرباری را برای خود رقم بزنید.

ضمن تبریک مجدد یلدای تابستانی! برایتان آرامش و در نهایت رضایتمندی را آرزو می کنیم.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی