استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۶ ب.ظ

داستان فرانسه یادگرفتن من

اگه قرار باشه به اولین روزهایی که می خواستم برم کلاس زبان فرانسه و زبانی رو یاد بگیرم که تا حالا هیچ تجربه ای ازش نداشتم برگردم باید فقط بگم که کاملا ناامید بودم و ترسیده بودم . خلاصه هر جوری که بود چند ترمی به اموزشگاه رفتم و مفاهیم ابتدایی مثل حروف الفبا و لغات سادهای رو یاد گرفتم ولی فهمیدم که حتی نمیتونم متوجه مکالمات بین اشخاص مثلا یک فیلم زبان اصلی بشم خب بازم برگشتیم اول ماجرا ناامید شدم اخه این همه قواعد درسی هیچ فایدهای برام نداشت این طور شد که تصمیم گرفتم توی کلاس مکالمه زبان فراسه ثبت نام کنم  و میتونم به جرئت بگم که واقعا برام عالی و پر فایده بود البته در کنار این کلاس مکالمه که واقعا همه ی اعضای کلاس رو وادار میکرد کی در هر حدی که هستن با هم دیگه فرانسوی صحبت کنن من یک سری کتاب داستان های کوتاه فرانسوی خریدم و هر روز مطالعه کردم و کلی کلمه جدید و نحوه ی جمله سازی یاد گرفتم علاوه بر این برای پرورش مهارت شنوایی فرانسویم یک سری فیلم سینمایی که به زبان اصلی بودن و زیر نویس فارسی داشتن تهیه کردم و تماشا کردم و بخشی که برای من از همه لذت بخش تره این بود که هرچی موزیک جدید و قدیمی فرانسوی که میتونستم دانلود می کردم و گوش می کردم حتی گاهی اوقات تکرار این موزیک ها باعث می شد که با خودم ترانه ها رو تکرار کنم و در نتیجه مهارت صحبت کردنم  روتقویت کنم از اینها گذشته رفتم سراغ کارهای جدید تر مثلا سی دی های اموزشی دوره ای زبان فرانسه رو تهیه کردم که می تونستم توی خونه به راحتی پشت کامپیوترم بنشینم و تازه زبان هم یاد بگیرم البته به این کار هم بسنده نکردم و رفتم سراغ عضو شدن توی کانال های تلگرامی اموزش زبان فرانسه و کلی مطلب تازه یاد گرفتم و متد های اموزشی اساتید جدیدی اشنا شدم در پایان به شما دوستان عزیز که این مطلب رو مطالعه میکنید متذکر می شوم که با ترسهاتون روبه رو بشید و رویاهاتون رو به حقیقت تبدیل کنید همونطور که من در نهایت تونستم زبان فرانسه رابه صورت عالی یاد بگیرم و حتی امروز از تدریس خصوصی در آمد هم داشته باشم با تدریس خصوصی زبان فرانسه پس تو هم میتونی دوست من .   

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی