استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

لزوم یادگیری زبان انگلیسی بر کسی پوشیده نیست، ولی خیلی از ما برای یادگیری زبان انگلیسی کاری نمی کنیم، بهتر است که زبان انگلیسی را یاد بگیرم، این مقاله می خواهد توضیح واضحات باشد تا شاید شمایی که خواننده این مطلب هستیدا یادگیری زبان انگلیسی را یک اصل برای خودتان قرار بدهید.

دلیل اول ) پیشرفت در کسب و کار

هرچه سطح علمی خود را در در یادگیری زبان انگلیسی بالاتر ببرید و توانایی خودرا افزایش دهید موقعیت های شغلی بیشتری پیش روی شما قرار خواهد گرفت، مانند تدریس زبان انگلیسی ، ترجمه و ... از طرفی یادگیری زبان انگلیسی شانس شمارا برای گرفتن یک شغل مناسب افزایش می دهد.

دلیل دوم ) رسیدن به ذهن بازتر و اعتماد به نفس هرچه بیشتر در تعاملات و ارتباطات

یادگیری زبان دوم کارایی مغز را افزایش داده و باعث بهبود حافظه می شود در نتیجه افرادی که به بیش از یک زبان صحبت می کنند به ذهن باز تر ،  قدرت خلاقیت بیشتر و در نتیجه به اعتماد به نفس بالاتری از جهت برقراری روابط و تعامل با افراد جدید می رسند.

دلیل سوم ) دسترسی هر چه سریع تر به اطلاعات درسرتاسر جهان

از آنجایی که بسیاری از منابع اطلاعاتی به روز و مفید به زبان انگلیسی می باشند یادگیری این زبان می تواند در دسترسی و استفاده هر چه سریعتر و آسان تر ما از این منابع کمک بسیار شایانی کند.

دلیل چهارم ) بین المللی بودن

به دلیل اهمیت و تاثیری که زبان انگلیسی در علم ، صنعت و تجارت دارد هنوز هیچ زبانی نتوانسته جای آن را بگیرد حتی زبان چینی که توسط تعداد بیشتری از افراد صحبت می شود.پس در حال حاضر این زبان هیچ رقیبی ندارد.

دلیل پنجم ) آسان و جذاب بودن یادگیری زبان انگلیسی

آشنایی با افراد جدید، دوستان ، و در کل شناخت فرهنگ دیگر کشورها بسیار جالب  است.از طرفی هرچه این فرایند یادگیری و اموزش در محیطی مانند منزل فراهم شود (که استاد سلام این امکان تدریس زبان انگلیسی توسط خانم در منزل را برای ما فراهم کرده است) یادگیری بسیار آسان و لذت بخش خواهد بود.

همانطور که اشاره شد یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروز یک امر حیاتی است ، هنوز هم خیلی از افراد ممکن است به دلیل کمبود وقت یا هزینه  در صورت احساس نیاز باز هم به سراغ آن نروند ، استاد سلام بهترین پیشنهاد ما به این افراد است تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن مدرس زبان انگلیسی مورد نظر خودرا پیدا کنند و در هر زمانی که خواستند از یادگیری لذت ببرند. با استاد سلام به سادگی معلم تدریس خصوصی پیدا کنید و ساده تر یاد بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی