استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵ ب.ظ

آگاه باشید تابستان فصل یادگیری زبان

اگر فصل بهار را از دست داده اید و هیچ کاری برای یادگیری زبان نکرده اید بدانید تنها نیستید، ماه فروردین که طبیعتا ماه خوبی برای استارت زدن نیست، دید و بازدید های عید وقت برای سر خاراندن نمی گذارد. ماه اردیبهشت نود و شش هم پر بود از التهاب های سیاسی که با توجه به زندگی سیاسی ما ایرانی ها شاید حواس تان از یادگیری پرت شده باشد. ماه خرداد امسال هم با ماه مبارک یکی شد و با توجه به شرایط روزه داری در این روزهای گرم کم و کیف یادگیری قدری کاهش یافته است. ولی برای تابستان امسال دیگر هیچ بهانه ای وجود ندارد، نه انتخاباتی هست و نه بهانه دیگری پس باید تصمیم برای یادگیری را بگیرید. تابستان فصل یادگیری شروع شد پیشنهاد می کنیم این ده روز باقی مانده را به برنامه ریزی در خصوص یادگیری زبان بگذارنید تا از تابستان بهترین استفاده را ببرید.

آزموده را دوبار آزمودن خطاست! آموزشگاهها شاید گزینه خوبی نباشند

اگر فردی هستید که روزمره شلوغی دارید و رفت و آمد برای حضور در کلاس های آموزشگاهها وقت زیادی ازتان می گیرد و تا کنون از یادگیری آموزشگاهی چیزی کسب نکردید واقعا وقت خود را تلف نکنید چرا که آزموده را دوبار آزمودن خطاست. تصمیم بگیرید به جای آنکه در هفته بیست ساعت مفید خود را در ترافیک بگذارنید و آخر هیچ چیزی کسب نکنید، همان اول تصمیم بگیرید شیوه یادگیری با تدریس خصوصی را امتحان کنید.

تدریس خصوصی زبان چرا در تابستان بهتر است؟

شاید فکر می کنید در تابستان آزاد تر هستید و وقت بیشتری برای یادگیری دارید پس آموزشگاهها بهتر هستند! آموزشگاهها برنامه ثابتی دارند نمی توان وسط تابستان مسافرت رفت چرا که یک غیبت دو هفته عملا آن دوره را برای شما بدون استفاده می کند. ولی با تدریس خصوصی شما هم می توانید به سفر کردن بپردازید و هم اینکه پروسه آموزش را خیلی سریع بگذرانید.

وقت زیاد برای تلف کردن نیست!

وقت زیاد برای تلف کردن نیست، تابستان وقت خوبی است که پایه آموزشی خود را در هر زبانی چون تدریس زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان آلمانی و ... افزایش بدهید. اگر می خواهید اپلای کنید در مقاله چهار دلیل برای اینکه چرا باید از تابستان به فکر آزمون های بین المللی چون تافل یا آیلتس بود؟  ذکر کردیم چرا تابستان بهترین وقت است.

مسیر یادگیری خود را در تابستان بشناسید

در مطلب یادگیری زبان فقط با شش قدم ساده در یکی از قدم ها اشاره کردیم که "تدریس خصوصی در برنامه مطالعه ی شما بسیار موثر است و شما را از بلاتکلیفی در انتخاب منابع,کتاب ها و متد یادگیری زبان نجات می دهد." واقعا با تدریس خصوصی زبان مسیر یادگی هر زبانی آسان و شفاف است از دردسر اتلاف وقت در مترو و بی ارتی گرفته تا عوض کردن راحت برنامه و سازگاری با اتفاقات ناگهانی چون سفر


تدریس خصوصی راهی است که پیشنهاد می کنیم با آن همراه شوید تا بتوانید بهترین استفاده را از یادگیری زبان در تابستان داشته باشید.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی