استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۵۷ ب.ظ

چگونه یک زبان جدید یاد بگیریم (بخش اول)


یادگیری یک زبان جدید همان‌قدر که جذاب است می‌تواند سخت باشد. در این بخش ما به شما تکنیک‌های خاصی را یاد می‌دهیم که شما قادر خواهید بود هر زبانی را فرابگیرید. در حقیقت هیچ راه جادویی وجود ندارد بلکه فقط سخت تمرین کردن سبب مسلط شدن شما به یک زبان می‌شود . استاد سلام نیز در این راه در کنار شما عزیزان است تا با کمکی هرچند کوچک در یادگیری شما با برگزاری کلاس‌های آنلاین همراه باشد.

  1. سبک یادگیری خود را بدانید
    این قدم مهم‌ترین قدم است که شما نیاز دارید برای یادگیری یک زبان جدید بدانید. هر شخصی به روش‌های متفاوتی یاد می‌گیرد، بخصوص زمانی که شروع به یادگیری زبانی جدید می‌کند. شاید شما از طریق نوشتن کلمات یا تکرار کردن آن‌ها و حتی گوش دادن به جملات بهتر می‌آموزید. اینکه شما یک یادگیرنده بصری ، سمعی یا حرکتی هستید بستگی به خود شما دارد.
    اما یک روش برای اینکه بدانید شما کدام یک هستید :
    یک جفت کلمه از زبان خود را انتخاب کنید و آن را چند بار بخوانید 

             -اگر شما آن را در روز بعد به خاطر آورید احتمالاً یک یادگیرنده بصری هستید .
             -اگر شخص دیگری برای شما کلمات را خواند بدون اینکه شما آن کلمات را ببینید و شما آن‌ها را روز بعد به خاطر داشتید احتمالاً شما یک یادگیرنده سمعی هستید.

             -اگر شما کلمه را هم می‌خوانید و هم می‌نویسید و آن را با صدای بلند تکرار می‌کنید و آن را در روز بعد به خاطر می‌آورید شما احتمالاً یک یادگیرنده حرکتی هستید.
         سعی کنید در خودتان کشف کنید چه روشی برای یادگیری در شما اثربخش‌تر است در این هنگام شما آماده برای یادگیری یک زبان جدید هستید.

  1. به گرامر توجه کافی کنید.
    احتمالاً می‌گویید مهم‌ترین قسمت یادگیری زبان جدید واژگان است اما اگر شما واژگان را بلد باشید ولی آن‌ها را با قواعد درست کنار هم نیاورید ممکن است کاملاً غیرقابل فهم باشد . سعی کنید نحوه استفاده از افعال مذکر و مؤنث و خنثی ، بیان سؤال ، اظهارات مثبت و منفی درگذشته ، حال و آینده و 20 فعل رایج را بیاموزید.
  2. یادگیری تلفظ 
     اگر حرف یک کلمه یکسان می‌باشد به این معنا نیست تلفظ آن نیز یکسان می‌باشد. می‌توانید از موزیک‌ها و یا وب سایت‌هایی که برای یادگیری زبان هستند کمک بگیرید و صداهای ضبط‌ شده که به یادگیری تلفظ کمک می‌کند استفاده کنید. دراستاد سلام هم می توانید برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی ، تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصی زبان روسی، تدریس خصوصی زبان ایتالیایی، تدریس خصوصی زبان آلمانی و دیگر زبان ها جزوه ها و ویدیوهای آموزشی خوبی پیدا کنید.
  3. 30 کلمه و عبارت را در هرروز به خاطر بسپارید.
     این به این معنا است که در طی 90 روز شما 80 درصد یک زبان را حفظ کرده‌اید . این کار را از رایج‌ترین کلمات شروع کنید. به خاطر سپردن کلمان نیمی از مسیر  یادگیری است از روش‌های مختلفی برای به خاطر سپردن استفاده کنید. به‌طور مثال می‌توانید:
     -شروع به نوشتن کنید و هر کلمه را 10 بار بنویسید.
     -سعی کنید استفاده کلمات در جملات مختلف و متفاوت را ببینید این کار به خاطر سپردن کلمات را آسان‌تر می‌کند و زمانی که به آن کلمه نیاز داشته باشید یاد آن جملات میافتید.
     فراموش نکنید برای به خاطر سپردن کلمات جدید نیاز است کلمات دیگری را که به خاطر سپرده‌اید در کنار آن قرار دهید در غیر این صورت شما آن‌ها را فراموش خواهید کرد.
  4. حروف الفبا را تمرین کنید
    سعی کنید ارتباطی میان شکل حروف و صدای آن‌ها برقرار کنید در این صورت مغز شما به‌آسانی آن را فرا خواهد گرفت. شروع به خواند کتاب و روزنامه کنید تا نحوه خواندن کلمات از راست به چپ در و یا از بالا به پایین در بعضی از زبان‌ها، مانند ژاپنی را بیاموزید.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی