استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲ ب.ظ

چگونه مغز خود را  ورزش دهید!!!(بخش دوم)

در قسمت قبل روش‌هایی را برای بهبود عملکرد مغز بیان شد و در ادامه روش‌های دیگری را مورد بررسی قرار می‌دهیم. این روش‌ها باعث می‌شود از فراموشی در زمان پیری جلوگیری کند و ذهن و حافظه شما را تقویت کند.


  1. بازی ورزشی کنید. یادگیری تمرینات یا  چگونگی انجام بازی‌های جدید باعث افزایش قدرت دست و چشم  و هماهنگی اجزای بدن می‌شود. پینگ پونگ نمونه‌ای از این نوع بازی‌ها می‌باشد.


  1. خوب بخوابید. دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که خواب نقش حیاتی در سالم نگه‌داشتن مغز شما دارد. در هنگام خواب بدن مغز را از سموم پاک‌سازی می‌کند علاوه بر این  عمل ترمیمی را نیز انجام می‌دهد. اگر می‌خواهید از مغز خود محافظت کنید  مطمئن شوید که به‌طور منظم خواب کاملی دارید.


  1.  روال روزانه خود را تغییر دهید . به‌طور مثال  سعی کنید مسیر خانه تا محل کار یا تحصیل را به‌طور مرتب تغییر دهید و همیشه یک مسیر را طی نکنید و تنوع ایجاد کنید.. این کار را برای کارهایی که در محل کار خود که به‌صورت تکراری انجام می‌دهید نیز تکرار کنید . حتی می‌توانید این عمل را برای کلاس‌ خصوصی خود انجام دهید . به‌طور مثال اگر برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی همیشه معلم خصوصی به‌صورت حضوری داشته‌اید می‌توانید برای مدتی از کلاس‌های آنلاین برای یادگیری استفاده کنید.


  1.  با مردم صحبت کنید. موضوع این صحبت می‌تواند در مورد سیاست ، مذهب و دیگر موضوعات چالش‌برانگیز باشد. در حقیقت داشتن بحث و گفتگوی واقعی ، نه فقط استدلال می‌تواند یک تمرین اولیه بزرگ برای مغز باشد.



  1. نواختن یک ساز موسیقی. تلاش برای یادگیری یک ساز از چالش برانگیز ترین فعالیت هاست که به همان اندازه که شما را به مبارزه میکشد،تاثیر فوق العاده ای برای تقویت ذهن شما دارد.


  1.  رفتن به کلاس . حتی شما اگر زمان یا هزینه برای رفتن به کلاس ندارید می‌توانید از کلاس‌های آنلاین و رایگان استفاده کنید . استاد سلام ارائه‌دهنده کلاس‌ مجازی هست که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.


  1.  ساختن . سعی کنید وسایل جدید بسازید به‌طور مثال یک قفسه یا هر چیز دیگری و این کار را با استفاده از مغز خود انجام دهید، بدون هیچ دستورالعملی این کار یک تمرین بزرگ همراه با خلاقیت برای مغز شما می‌باشد.


  1. خوب غذا بخورید و ورزش کنید. رژیم غذایی و ورزش در واقع نقش مهمی در سلامت مغز شما دارند. آب نیز به مقدار فراوان بنوشید. ورزش همچنین  میتواند بدن را سالم نگه دارد و سکته مغزی را کاهش دهد.


  1. یک سرگرمی یا مهارت جدید یاد بگیرید . این کار یک راه بسیار خوب برای تمرین مغز می‌باشد. بخصوص یادگیری مهارت‌های خلاق مانند موسیقی ، رقص و هنرهای دیگر...  که اثرات  باورنکردنی دارد.


    اگر فعالیت کافی برای پرورش ذهنتان نداشته باشید ممکن است از یک کلاس تدریس خصوصی مانند  تدریس خصوصی ریاضی و  تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی،  کلاس آنلاین زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان ، تدریس خصوصی انگلیسی، تدریس خصوصی تافل ، تدریس خصوصی آیلتس یا  تدریس خصوصی فتوشاپ کمتر از آنچه انتظارش را دارید سود ببرید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی