استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰ ق.ظ

اینوتکس: پر شور ، نوآور ، هیجان انگیز


ششمین نمایشگاه اینوتکس (نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری) از تاریخ 2خرداد تا 5 خرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.
مثه همیشه که هر جا خبری از نوآوری و فناوری و چیزای هیجان انگیز باشه ، استادسلام هم هست، این بار هم در قسمت استارتاپ ها حضور داشتیم و کلی انرژی خوب از حضور همه عزیزان در نمایشگاه گرفتیم . روز اول نمایشگاه با حضور دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح شد و ما از حضور این همه استارتاپ مهیج و نوآور شگفت زده شدیم.
کلی استاد و آموزشگاه فعال در نمایشگاه حضور داشتند که با دیدنشون انگیزمون برای ادامه کار چندین برابر شده و با قدرت و انرژی زیاد برگشتیم تا در ایام امتحانات کنارتون باشیم و اگه برای تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی حسابان،تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ...احتیاج به استاد دارید مثه همیشه فقط کافیه در سایت درخواست بدید.
راستی گزارشی هم از حضور استادسلام در این نمایشگاه، دیشب از خبر 20 شبکه 4 پخش شد. که این عکس هم مال همون خبره.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی