استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها

استاد سلام را چند روز است با لباسی تازه می بینید و شاید  برایتان جالب باشد بدانید که چه تغییراتی کرده است و شاید کمی نگرانی زیرا با سایت قدیم راحت بوده اید. اما در این مطلب می خواهیم بگوییم که فقط ظاهر سایت آن هم در راستای تجربه بهتر کاربران بر سایت تغییر کرده و همه چیز همانند قبل استوار بر سر جای خودش است.

حالا چرا ظاهر جدید؟

تجربه بهتر در سایت

تیم پشتیبانی هر روز با شما در ارتباط هستند، از مراحل اولیه  ثبت نام گرفته تا   جستجو استاد و مطلب گذاشتن در وبلاگ ها. تمام حرف ها، انتقادات و پیشنهادات شما را انتقال می دهند، ما بررسی می کنیم و تا جای ممکن ما این تغییرات را در جهت بهبود عملکرد سایت جلو می بریم. 

امکانات بیش تر

استاد سلام قابلیت هایی دارد که شاید حتی شما از آن خبر هم نداشته باشید که این امکانات آموزشی پیشرفت در مسیرتان را چند برابر می کند. مانند کلاس مجازی یا دوره های آموزشی.

می دونستید حجم زیادی از سوالات که دانش آموزان از ما می پرسند رفع اشکال درسی است؟ یک مساله می فرستند تا ما حل کنیم. زمانی که ما پیشنهاد کلاس آنلاین را می دهیم و استفاده می کنند مشتری دایم آن می شوند.

      

خیلی از دانش پژوهان به دنبال دوره آموزشی  یا همایش های آموزشی هستند و از آن طرف اساتید هم دوره های بسیار مفید برگزار میکنند که شاید تا امروز زیاد دیده نمیشد اما با وجود دوره های آموزشی در صفحه اول می توانید  بهتر با خبر شوید.

هدف ما در قسمت دوره های آموزشی این است که دوره های متنوع را در اختیار شما قرار دهیم و دوره مورد نظر خودتان را به راحتی جستجو کنید، در واقع مرجعی باشد برای همه دوره های که حضوری و آنلاین برگزار می شود.



هدف استاد سلام مرجع تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی و تدریس خصوصی زبان انگلیسی از این تغییرات برای اطلاع رسانی بهتر و راحتی کاربران در سایت است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی