استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ب.ظ

6 ویژگی یک معلم مرجع در عصر دانش آموزان آن لاین!

در عصر پیش رو، آنچه در حوزه ی آموزش جلب توجه می کند، علاقمندی زیاد دانش آموزان به یادگیری مطالب به صورت آن لاین و در فضای مجازی است. از آنجا که این دانش آموزان طیف گسترده ی بازار هدف ما معلمین هستند، خوب است درباره ی این فضا و پیشرفت در این حوزه بیشتر بدانیم.

از رموز موفقیت در هر بازاری، دانستن پیچ و خم ها یا به اصطلاح مسلط بودن بر شرایط حاکم بر بازار است. تمام فرغ التحصیلان تمام رشته ها در تمام دانشگاهها، پس از ناامید شدن در یافتن شغلی متناسب با آنچه سالها برایش وقت و هزینه گذاشته اند، رو به وادی آموزش می آورند و هر یک با جزوه ای دستنویس و یکی دو دانش آموز شروع می کنند. از تدریس خصوصی ریاضی گرفته تا تدریس خصوصی شیمی و تدریس خصوصی حسابان. حتی آنها که زبان انگلیسی بهتری دارند، به سراغ تدریس خصوصی زبان انگلیسی می روند. اینگونه، بازار آموزش و تدریس خصوصی شلوغ و پراز رقیب خواهد شد. اینجاست که هر کس که بتواند کارش را در فضای مجازی گسترش دهد، گوی سبقت را ربوده است.

اما سوال اینجاست که هر کدام از این معلم ها چقدر به این کار ادامه خواهند داد؟ یا اصلا چقدر در کاری که انتخاب کرده اند درجه یک و برجسته می شوند؟ اصلا اینجور بپرسم که آیا یک معلم یا مدرس مرجع می شناسید؟

استفاده از لغت مرجع را در مورد برخی کتابها شنیده بودیم، اما مدرس مرجع، واژه یا کلید واژه ی جدید و بسیار مهمی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

یک مدرس مرجع، معلمی است که در حوزه ی فعالیت خود جزو درجه یک هاست یا به عبارتی تراز اول است. و این فقط شامل مسلط بودن بر مطالب یا ارائه ی خوب درس نیست.

یک سوال مهم...

چگونه می توانیم یک مدرس مرجع باشیم؟

در اینجا 6 ویژگی معلم یا مدرس مرجع را به اختصار توضیح خواهیم داد.

 یک – یک مدرس مرجع، توسط بسیاری از مدرسان و معلمان دیگر رصد می شود و پیوسته آنچه ارائه می دهد، محل رجوع دانش آموزان و خصوصا همکاران وی است. لزوما هم این مراجعه کنندگان، مدرس را از نزدیک نمی شناسند.

دو – مدرس مرجع، به واسطه ی دانش آموزان و مراجعین بسیار زیاد خود، دغدغه ی مالی ندارد.

سه – یک مدرس مرجع، روحیه و شخصیتی پیشرو و رهبر دارد. به آنچه می گوید معتقد بوده و قاطع است. به دیگران کمک کرده و آنها را به انجام کار، تشویق می کند.

 چهار – یک تحلیلگر حرفه ای است و مدام در حال بررسی اتفاقات مربوط به حوزه ی فعالیتش است.

پنج – همیشه در حال تولید محتواست. این محتوا ممکن است یک مقاله باشد یا یک فایل صوتی یک دقیقه ای. حتی ممکن است یک عکس در صفحه ی اینستاگرامش بگذارد. استاد مرجع در مسافرت و تعطیلات هم اگر ایده ای برای ارائه داشته باشد، بی درنگ طرفداران و هوادارانش را بهره مند می کند. اگر موضوعی او را ذوق زده کند، آن را حتما با دیگران در میان می گذارد.

شش – روی محتوای ارائه شده وسواس زیادی دارد. یک مدرس مرجع به لحاظ حساسیتی که در ارائه ی محتوا دارد، مثلا در هر یک ساعت تدریس خصوصی شیمی، یک ساعت محتوای خالص برای آموزش خواهد داشت.

 برای اینکه ببینید مدرس مرجع هستید یا نه، باید سه ویژگی بارز را در خودتان ارزیابی کنید.

. کمک کردن به دیگران.

. ایجاد تغییر در دیگران.

. جلب اعتماد دیگران.

استاد سلام با تیمی از معلمان و استادان مرجع در زمینه ی تدریس خصوصی از جمله  تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی آیلتس و ... در خدمت دانش آموزان عزیزی است که می خواهند آموزش های خاص را از معلمان خاص بگیرند.  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی