استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

استادسلام مرکز تسهیل خدمات آموزشی

تدریس خصوصی، معلم خصوصی، کلاس خصوصی و آگهی دوره های آموزشی و کارگاه آموزشی

اگر دانش آموز، دانشجو، کاریاب و کاربر و دوستدار یادگیری هستید
اگر دنبال آموزش مهارتی هستید یا معلم خصوصی می خواهید برای هر درسی یا دنبال تدریس خصوصی هستید از همین بالا فقط رشته ای را که می خواهید تایپ کنید لیست مدرس خصوصی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از بین آنها مدرسین نزدیک به خود را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید.
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ب.ظ

چگونه برای امتحان درس بخوانیم؟


باز فصل امتحان‌ها داره شروع میشه و همه نگران اینکه چگونه شروع به درس خواندن کنند تا به نتیجه مطلوبی برسند . استاد سلام  همیشه همراه دانش آموزان بوده تا به آن‌ها راه و روش درس خواندن در دنیای امروز را نشان دهد استفاده از کلاس های مجازی استاد سلام و جزوه های آموزشی تنها قدم هایی کوچک ولی موثر در یادگیر دانش آموزان در دنیای امروز میباشد و ما در این بخش راه‌های کوتاه ولی مؤثر که کمتر به آن‌ها اشاره شده است را برایتان قرار داده است تا بتوانید مطالعه‌ای بهتر از گذشته داشته باشید.


1-یادداشت‌برداری کنید

گفتن این کار آسان‌تر از انجام دادن آن است اما یادداشت‌برداری خوب کمک فوق العاده ای به یادگیری شما میکند زمانی که مطالعه میکنید. سر کلاس یادداشت برداری کنید همچنین میتوانید صدای معلم خود را ضبط کنید اما اجازه ندهید یادداشت برداری ذهن شما را از گوش دادن منحرف کند. یادداشت های خود را روزانه و درست بعد از کلاس مرور کنید . اینکار به یادگیری شما کمک فوق العاده ای می کند.


2-در مورد نحوه امتحان از معلم خود سوال بپرسید

اینکه سطح امتحان به چه صورت است موضوعات مهمی که در صحبت هایشان به آن اشاره میکنند را یادداشت کنید.

3. چراغ ها را روشن کنید

مطالعه در اتاق تاریک اصلا توصیه نمیشود. چراغ ها را در شب یا در زمان مطالعه روشن کنید. پنجره را باز کنید. مردم گرایش و تمرکز بیشتری دارند زمانی که محل مطالعه روشن تر و اکسیژن تازه وارد شود همچنین مقداری خیلی کم سر و صدا ی اطراف نیز بهتر است باشد.

4.غذای سالم و سبک بخورید

یک صبحانه متعادل و پر از پروتین بدون چربی، سبزیجات ، اسیدهای چرب امگا 3 و آنتی اکسیدان ها بسیار مفید میباشد. نمونه یک صبحانه شامل املت اسفناج با ماهی سالمون و نان تست و موز میباشد.

5. مطالعه را بخشی از عادات روزانه خود کنید

هر روز زمانی را برای مطالعه اختصاص دهید اینکار باعث میشود تا دیگر در شب امتحان یک دفعه نیاز به خواندن مطالب زیادی نباشید. برنامه ریزی برای زمان مطالعه مانند قرار گذاشتن یا رفتن به کلاس باعث میشود انگیزه برای ادامه اینکار داشته باشید.

6. در اتاقی تمیز، ارام و مرتب درس بخوانید 

از هر چیزی که باعث عدم تمرکز شما میشود دوری کنید . چک کردن شبکه های اجتماعی و پیغام های تلفن همراه در زمان مطالعه خطرناک میباشد و باعث عدم تمرکز شما میشود.

7. زودتر به محل امتحان بروید

شما حداقل به 10 دقیقه زمان برای جمع آوری افکارتان قبل از امتحان نیاز دارید .

8. از فلش کارت استفاده کنید

 اگر شما شروع به آموختن زبان انگلیسی کرده اید برای یادگیری گرامر و لغات و به خاطر سپردن آنها بهترین راه استفاده ا ز فلش کارت است و بهترین وسیله برای مرور قبل از شروع امتحان میباشد.

9. از خودتان راجع به درس سوال بپرسید

اینکار به شما کمک میکند تا مواردی که مطالعه کرده اید را به خاطر بسپارید. سوالاتی از خود بپرسید که میدانید به جواب آنها مسلط نمیباشید سعی کنید جواب سوال ها را با صدای بلند بدهید.

10.  به جای معلم خود فکر کنید

 اینکه معلم ممکن است از کدام قسمت ها سوال بیشتری بدهد و بر روی کدام قسمت ها تاکید بیشتری داشته است. به عنوان مثال شما به کلاس کنکور میروید خود را جای طراح های سوال بگذارید و خود را به چالش بکشید.

استاد سلام با تیمی از معلمان و استادان مرجع در زمینه ی تدریس خصوصی از جمله  تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی آیلتس و ... در خدمت دانش آموزان عزیزی است که می خواهند آموزش های خاص را از معلمان خاص بگیرند.  




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی